דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור ד)
אשנב   אביליקו

דרוש/ה נציג/ת טלפוני למוקד שימור לקוחות בנשר

שם החברה:
מרכז תמיכה למעסיקים צפון
סוג המפרסם:
אחר

תיאור המשרה

קוד משרה: A341c

תיאור פעילות הארגון: מוקד טלפוני נותן שירות לספק כבלים.
דרישות סף: ניסיון קודם בתחום השירות - חובה!
תיאור התפקיד:
מענה רלוונטי לבעיה שמעלה לקוח ושימור הלקוח בחברה - שיחות נכנסות

תנאי עבודה
שעות עבודה: 4 ימי עבודה בשבוע , בין השעות: א-ה 8:00-19:00 + ימיי שישי 8:00-13:00.
תהליך קליטת עובד: קורס הדרכה בין 14 - 18 ימים. החתמה על חוזה עבודה ל -9 חודשים. במידה ופורשים לפני יש קנס כספי.
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: קורס
דרכי הגעה: תחבורה ציבורית בקרבת מקום. במשמרות ערב, שבת וחג יש הסעות מאזור הקריות, חיפה, שפרעם, דאלית אל כרמל, עוספיה, נשר, רכסים, בסמת טבעון.
תנאי העסקה (שכר + תנאים סוציאליים): מינימום על פי חוק + בונוסים.

דרישות התפקיד
דרישות פיזיות: יכולת לעבודה ברעש, עבודה בישיבה לאורך זמן, ראייה תקינה/מתוקנת, שמיעה תקינה/מתוקנת, יכולת עבודה על מחשב תקינה.
דרישות קוגניטיביות: כישורי שפה תקינים כולל יכולת הבנה והתבטאות, עבודה עצמאית, תשומת לב לפרטים, קשב וריכוז לאורך זמן, גמישות תפקודית (היכולת לעבור בין מטלות), הקשבה פעילה לצרכי הלקוח, הבנת הוראות כתובות ומילוליות, פתרון בעיות, יוזמה, הפעלת שיקול דעת, התמדה בעבודה לאורך זמן, יכולת למידה טובה
דרישות חברתיות: סבלנות וסובלנות בשיחות עם לקוחות, שרירותיות גבוהה, אדיבות, חריצות
דרישות רגשיות: מוטיבציה, יכולת עמידה בלחץ, סבלנות, יציבות רגשית, התמודדות עם סמכות, התמודדות עם שינויים והנחיות חדשות, יכולת להתמודד עם התנגדויות של לקוחות, עבודה בסביבה תחרותית, מזג רגוע.

מוכנות להתאמות: גמישות בתפקיד - כל מקרה ידון לגופו.
גמישות במשמרות - 4 משמרות מינימום בשבוע אשר מתוכן 2 משמרות ערב עד השעה 19:00 + משמרת בשישי לסירוגין.

המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד.

מעסיק המלווה על ידי מרכזי התמיכה

דרישות

תפקיד: נציג/ת שימור לקוחות
תחום עיסוק: תמיכה ושירות לקוחות
מיקום: צפון
שנות ניסיון: 1 שנים עד 25 שנים
היקף המשרה: משרה חלקית
תאריך פרסום: 10/06/2019

מידע נוסף

אפיון סביבת העבודה  מעסיק המלווה על ידי מרכזי התמיכה
נגישות המבנה: נגיש.

סביבת עבודה פיזית: מבנה בן שתי קומות הנמצא בלב אזור חנויות. בקומה הראשונה חדרי הדרכה מרווחים ומוקד עבודה ובו עמדות אישיות בשורות שורות המופרדות ביניהן. אל הקומה השנייה מובילה גם מעלית. הקומה השנייה דומה לראשונה.
במקום שירותים מרווחים אך אינם נגישים. יש אפשרות להנגשה.

סביבת עבודה חברתית: צעירה לרוב, מגוונת.
הגשת מועמדות  
חיפוש משרה

לעזרה 03-6013222 

הזדמנות חדשה