דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור ד)
אשנב   אביליקו

דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות טלפוני לחברת סלולר - קורס טכני בנהריה

שם החברה:
מרכז תמיכה למעסיקים צפון
סוג המפרסם:
אחר

תיאור המשרה

קוד משרה: A371b

תיאור פעילות הארגון: מוקד מכירה ושיווק טלפוני לחברת סלולר ולחברת ביטוח. משווק מורשה של סלקום וחברת ביטוח הראל. בעלים - עופר שוחט ויוסי בן זקן.
דרישות סף: 1. ידע בשפה העברית ברמה גבוהה - חובה!
2. ידע בשפות נוספות - יתרון!
3. ידע בהפעלת מחשב - חובה!
4. נכונות להתחייבות לחצי שנת עבודה לפחות - חובה!
תיאור התפקיד:
1. מענה לטלפוני
2. מתן פתרון טלפוני ללקוח
3. הצעת חבילת מכירה חדשה.
תנאי עבודה
שעות עבודה: ימי עבודה בשבוע - 5. שעות - א-ה- 07:00-14:30/14:00-21:00, ו'- 07:30-13:00, שבת : 16:00-24:00.
תהליך קליטת עובד: חודש קורס. חצי קורס מתנהל בקניון בנהריה וחצי מהקורס מתקיים בחיפה, יש הסעות לקורס.
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: קורס הדרכה של חודש ימים, א-ה 09:00-17:00
בסיום הקורס - 4 ימי חניכה במוקד.
דרכי הגעה: תחבורה ציבורית נגישה.
תנאי העסקה (שכר + תנאים סוציאליים): בזמן הקורס - שכר מינימום
עם תחילת עבודה במוקד - 25 ש"ח לשעה + עמלות
נגישות המבנה: נגיש
סביבת עבודה פיזית: מדובר בחדר גדול, מואר, רעש של שיחות טלפון ברקע. כל נציג יושב בעמדה משלו המופרדת מעמדות אחרות ליד מחשב עם עמדת טלפון ואוזניות.
המוקד בקניון נמצא בקומה שלישית עם מעלית.
סביבת עבודה חברתית: מגוונת
דרישות התפקיד
דרישות פיזיות: יכולת לעבודה ברעש, עבודה בישיבה לאורך זמן, ראייה תקינה/מתוקנת, שמיעה תקינה/מתוקנת, יכולת עבודה על מחשב תקינה.
דרישות קוגניטיביות: כישורי שפה תקינים כולל יכולת הבנה והתבטאות, עבודה עצמאית, תשומת לב לפרטים, קשב וריכוז לאורך זמן, גמישות תפקודית (היכולת לעבור בין מטלות), הקשבה פעילה לצרכי הלקוח, הבנת הוראות כתובות ומילוליות, פתרון בעיות, יוזמה, הפעלת שיקול דעת, התמדה בעבודה לאורך זמן, יכולת למידה טובה
דרישות חברתיות: סבלנות וסובלנות בשיחות עם לקוחות, שרירותיות גבוהה, אדיבות, חריצות
דרישות רגשיות: מוטיבציה, יכולת עמידה בלחץ, סבלנות, יציבות רגשית, התמודדות עם סמכות, התמודדות עם שינויים והנחיות חדשות, יכולת להתמודד עם התנגדויות של לקוחות, עבודה בסביבה תחרותית, מזג רגוע
מוכנות להתאמות: גמישות בתפקיד - בדיקה כל מקרה לגופו.
לפחות משמרת אחת ביום ו' בחודש.. גמישות במשמרות - יום א - יום עבודה חובה, א-ה- 4 משמרות לפחות מתוכנן 2 משמרות ערב לפחות, יום ו' - פעם בשבועיים..

המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד.

מעסיק המלווה על ידי מרכזי התמיכה

דרישות

תפקיד: נציג/ת מכירות טלפוני
תחום עיסוק: מכירות
מיקום: עכו-נהריה
שנות ניסיון: ללא ניסיון
היקף המשרה: משרה חלקית, משמרות
תאריך פרסום: 13/09/2018

מידע נוסף

ניתן להתגמש בזמן תחילת/סיום העבודה
ניתן להתגמש באופן חלוקת המשמרות
ניתן להתגמש בקצב העבודה הנדרש
ניתן להתאים את מיקום העמדה וכלי העבודה הנדרשים
ניתן להתאים את מטלות התפקיד
נגישות המבנה
כניסה נגישה לבניין (כבש)
מעלית נגישה
שירותי נכים ייעודים
חניית נכים בקרבת מקום
אפיון סביבת העבודה  מעסיק המלווה על ידי מרכזי התמיכה
דרישות חברתיות: סבלנות וסובלנות בשיחות עם לקוחות, שרירותיות גבוהה, אדיבות, חריצות
דרישות רגשיות: מוטיבציה, יכולת עמידה בלחץ, סבלנות, יציבות רגשית, התמודדות עם סמכות, התמודדות עם שינויים והנחיות חדשות, יכולת להתמודד עם התנגדויות של לקוחות, עבודה בסביבה תחרותית, מזג רגוע
הגשת מועמדות  
חיפוש משרה

לעזרה 03-6013222 

הזדמנות חדשה