אלו תוצאות החיפוש עבור הנתונים שבחרת. כדי לקבל פרטים נוספים על המשרה, לחץ עליה. אם המשרה מתאימה לך, לחץ על "הגשת מועמדות" ומלא את הפרטים.
מ"מ רכז/ת ליחידה למעורבות חברתית
|
תעסוקה שווה דרום וי-ם |
|
שדרות |
5/01/2021 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר
|
תיאור המשרה
קוד משרה: 1438 תיאור התפקיד:
פרסום הפרויקטים, גיוס ותהליך המיון של הסטודנטים;
ביקורי שטח בפעילות הפרויקטים ושמירה על קשר רציף עם שותפים;
ליווי רכזי פרויקטים בניית תוכנית שנתית ומעקב אחר ביצועה; -
ניהול שיחות אישיות עם הסטודנטים הפעילים בפרויקטים באופן שוטף;
מעקב חודשי על דוחות הפעילות ופיקוח;
הפקת אירועי היחידה;
ריכוז מערך המלגות והעברתן
ריכוז תקציב היחידה
דרישות התפקיד:
השכלה אקדמית תואר ראשון חובה; –
ניסיון בעבודה עם ארגונים חברתיים ;
היכרות עם תחום העשייה החברתית הסטודנטיאלית;
יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות ושליטה בתוכנות;
שליטה בתוכנות OFFICE ;
הכרות עם מערכת פריוריטי יתרון; -
יכולת עבודה בצוות, ניהול זמן, סדר וארגון, עצמאות ויוזמה, יצירתיות יכולת עבודה תחת לחץ, יסודיות ותשומת לב לפרטים;
נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות;
מודעות למתן שירות ויחסי אנוש טובים;
היקף משרה מלאה: 40 ש"ש, העבודה מתקיימת לעתים בשעות לא שגרתיות ולכן נדרשת גמישות וזמינות בשעות העבודה כולל ימי שישי לסירוגין. משרה זמנית ל 3.5 חודשים
מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
דרישות
תפקיד: מזכיר/ה תחום עיסוק: אדמיניסטרציה
מיקום: שדרות
שנות ניסיון: 3 שנים עד 5 שנים היקף המשרה: משרה מלאה, משרה זמנית
תאריך פרסום: 5/01/2021
|
|
רכז/ת לענייני סטודנטים
|
תעסוקה שווה דרום וי-ם |
|
שדרות |
5/01/2021 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר
|
תיאור המשרה
קוד משרה: 1437 תיאור התפקיד:
מתן שירות לסטודנטים: קבלת קהל, מענה טלפוני, ייעוץ בנושא מערכת השעות של
הסטודנטים, הפקת אישורים לסטודנטים.
מעקב אחר חובות הסטודנטים.
טיפול בבחינות.
הדפסה של חומר שוטף.
דיווח ומעקב אחר ציונים.
טיפול בקבלת מועמדים למחלקות.
ריכוז ועדת הוראה מחלקתית.
סיוע בהכנת אירועים מחלקתיים.
סיוע לרכזת המחלקה ותחומים נוספים בהתאם להנחיות הממונים.
דרישות התפקיד:
השכלה אקדמית;
ניסיון בעבודת מזכירות עצמאית;
ידיעה טובה של השפות עברית ואנגלית לרבות יכולת ניסוח והדפסה;
יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות;
שליטה בתוכנות Office ,דגש על Excel;
יכולת עבודה בצוות, ניהול זמן, סדר וארגון, עצמאות ויוזמה;
מודעות למתן שירות ויחסי אנוש טובים;
קליטה והטמעה מהירה של מידע חדש;
הכרת מערכת מינהל תלמידים- יתרון;
משרה מלאה.
תחילת עבודה: 02/2021
אפיון המשרה:
סביבת עבודה פיזית: בחדר.
תנאים פיזיים: סביבה משרדית
סביבת עבודה חברתית: עובד באופן עצמאי, עובד עם לקוחות, עובד בצוות.
דרישות פיזיות: שימוש בראיה תקינה/מתוקנת, מוטוריקה עדינה, שימוש בשמיעה תקינה / מתוקנת,
דרישות קוגניטיביות: יכולת הפניית וחלוקת קשב, יצירתיות, יכולת תכנון, מולטיטאסקינג, יכולת ניהול זמן, קריאה, סדר וארגון, ראיה מערכתית, יזימה, יכולת פתרון בעיות, כתיבה, הבנת הוראות כתובות, גמישות חשיבתית, הפעלת שיקול דעת, יכולת למידה.
דרישות חברתיות: עבודה בצוות, תקשורת טובה עם לקוחות, יחסי אנוש טובים, כושר ביטוי טוב בע"פ, יכולת שיתוף פעולה, שירותיות, כושר ביטוי טוב בכתב
דרישות רגשיות: סובלנות, יכולת לעבודה עצמאית, יוזמה, אחריות.
מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
דרישות
תפקיד: מזכיר/ה תחום עיסוק: אדמיניסטרציה
מיקום: שדרות
שנות ניסיון: 3 שנים עד 5 שנים היקף המשרה: משרה מלאה
תאריך פרסום: 5/01/2021
|
|
Software Engineer II (JavaScript & Python)
|
תעסוקה שווה - אזור מרכז |
|
תל אביב - יפו |
4/01/2021 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר
|
תיאור המשרה
קוד משרה: M-7775 יישוב: תל אביב
תיאור פעילות הארגון: חברת היי-טק
תיאור התפקיד:
• Design and build features for emerging security products, as part of Shape's Analytics Product Group
• Get involved at all levels in the stack, eg. dashboards, services, and databases.
• Be ready to learn and adapt in an evolving environment.
• Write and peer review clear, efficient code.
דרישות סף:
Qualifications
• Experience in JavaScript, or front-end development.
• Good knowledge of Python.
• Some understanding of Cloud & container environments (eg. Docker or K8s, AWS or GCP)
• Golang - an advantage
• BSc in Computer Science - an advantage
Desired Skills
• Effective collaborator - shown history of engaging effectively with others inside and outside immediate group to get results.
• Adaptable - able to ‘get the job done’ in the face of ambiguity.
תנאי עבודה -
שעות עבודה : משרה מלאה
תהליך המיון: ראיון טלפוני קצר עם רכזת גיוס, מבדק און-ליין לבדיקת היכולות לתפקיד, ראיון משאבי אנוש וראיון מקצועי, כעת הכל נעשה און-ליין.
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: חפיפה עם איש צוות ומנהל.
דרכי הגעה: תחבורה ציבורית
תנאי העסקה (שכר + תנאים): יתואם מול המעסיק
נגישות המבנה: נגיש "מוכנות לביצוע הנגשה – כל מקרה ייבדק לגופו".
דרישות התפקיד -
סביבת עבודה פיזית: העבודה מהבית, עמדת עבודה משרדית כאשר יעבדו מהמשרד.
סביבת עבודה חברתית: אינטראקציה עם צוות ומנהלים, ומחלקות אחרות בחברה.
דרישות פיזיות: עבודה על מחשב, יכולת תקשורת פרונטלית, טלפונית ובכתב, בעברית ובאנגלית
דרישות קוגניטיביות: יכולת למידה מהירה, יכולת הבנה, שליטה טובה בשפה האנגלית
דרישות חברתיות/ תקשורתיות: עבודה עצמאית ובצוות, תקשורת פרונטלית, טלפונית ובכתב, בעברית ובאנגלית.
דרישות רגשיות: יכולת עבודה בעומסי עבודה משתנים.
הערות מיוחדות/מוכנות להתאמות: *המעסיק נכון לעשות התאמות*
It is our policy to provide equal employment opportunities to all employees and employment applicants without regard to unlawful considerations of race, religion, color, national origin, sex, sexual orientation, gender identity or expression, age, sensory, physical, or mental disability,marital status, veteran or military status, genetic information, or any other classification protected by applicable local, state, or federal laws.This policy applies to all aspects of employment, including, but not limited to, hiring, job assignment, compensation, promotion, benefits, training, discipline, and termination. Reasonable accommodation is available for qualified individuals with disabilities, upon request.
מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
דרישות
תפקיד: מהנדס תוכנה, תוכניתן, מתכנת, מפתח יישומים תחום עיסוק: תוכנה ותשתיות IT
מיקום: תל אביב - יפו
שנות ניסיון: 1 שנים עד 2 שנים היקף המשרה: משרה מלאה
תאריך פרסום: 4/01/2021
|
|
סייע/ת לאחות
|
תעסוקה שווה - אזור מרכז |
|
קריית אונו |
4/01/2021 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר
|
תיאור המשרה
קוד משרה: M-7774 יישוב: קריית אונו
תיאור פעילות הארגון: קופת חולים
תיאור התפקיד: סייעת לאחות במספר היבטים:
1. סטריליזציה של מכשור רפואי – ניקוי על פי הוראות. המכשור יכול להיות קטן ועדין, ויש צורך באחריות רבה על מנת לנקות אותו לביצוע טיפולים רפואיים.
2. בדיקות אק"ג, חיבור הולטר לב ובדיקות לחץ דם – ביצוע הבדיקות במטופל.
3. מילוי עמדות, בדיקת תקפים וניהול מלאי ציוד.
4. זימונים טלפוניים לבדיקות ותורים, מעבר על יומני מרפאת אחיות ואחיות בציוות רופא
5. הזמנות ציוד למרפאה חדר ניתוח ובתי רופאים
דרישות סף:
ניסיון בתפקיד דומה – יתרון
ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי, שירותי – יתרון
מיומנויות עבודה על מחשב
סדר, ארגון, שמירה על נהלים, אסתטיקה
יחסי אנוש טובים
יכולת עבודה בסביבה רפואית, עם מטופלים ומגע בגוף האדם
תנאי עבודה –
שעות עבודה : משרה חלקית, ימי א-ה', שעת התחלה 07:30, עבודה למשך 4-5 שעות ומעלה.
תהליך המיון: ראיון עם מנהלת
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: חפיפה עם מנהלת
דרכי הגעה: תחבורה ציבורית
תנאי העסקה (שכר + תנאים): יתואם מול המעסיק
נגישות המבנה: נגיש "מוכנות לביצוע הנגשה – כל מקרה ייבדק לגופו".
דרישות התפקיד -
סביבת עבודה פיזית: מרפאה, קופת חולים, מגוון חדרי טיפול.
סביבת עבודה חברתית: עבודה עצמאית ובצוות, סביבה רפואית – רופאים, אחיות, מטופלים
דרישות פיזיות: מוטוריקה עדינה וגסה, תשומת לב לפרטים קטנים, ישיבה, הליכה, כפיפה, יכולת להרמת ציוד, שימוש במכשירים שונים וחומרים שונים, יכולת שימוש במחשב ובטלפון, תקשורת פרונטלית טלפונית ובכתב.
דרישות קוגניטיביות: יכולת למידה מהירה, הבנה, הקפדה על הוראות בטיחות,, יכולת הבנת כמויות ותאריכים, זיכרון והקפדה על שלבי עבודה.
דרישות חברתיות/ תקשורתיות: יכולת עבודה והכלה של סביבה רפואית, עם מטופלים במצבי בריאות משתנים, יכולת מגע בגוף האדם, יכולת עבודה עצמאית ובצוות, עם מגוון צוותים ולקוחות, תקשורת פרונטלית, טלפונית ובכתב, יחסי אנוש טובים.
דרישות רגשיות: יכולת עבודה והכלה של סביבה רפואית, עם מטופלים במצבי בריאות משתנים, יכולת מגע בגוף האדם,
הערות מיוחדות/מוכנות להתאמות: *המעסיק נכון לעשות התאמות*
מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
דרישות
תפקיד: אח/ות מעשי/ת, עובדים בלתי מקצועיים תחום עיסוק: רפואה ובריאות, כללי
מיקום: קריית אונו
שנות ניסיון: ללא ניסיון עד 1 שנים היקף המשרה: משרה מלאה
תאריך פרסום: 4/01/2021
|
|
מפתח web ג'וניור
|
תעסוקה שווה - אזור מרכז |
|
תל אביב - יפו |
4/01/2021 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר
|
תיאור המשרה
קוד משרה: M-7771 יישוב: תל אביב
תיאור פעילות הארגון: חברת תוכנה
תיאור התפקיד:
התפקיד כולל פיתוח על Framework של Netsuite , מערכת ERP בענן , בשפת JavaScript ובשילוב API פנימי של Netsuite המבצע פקודות קוד , לביצוע פיתוחים פנימיים על המערכת ויצירת ממשקים נכנסים ויוצאים מחברות אחרות.
דרישות סף:
התפקיד מתאים למועמדים עם מעט ניסיון, מחצי שנה עד שנה ניסיון.
- ידע וניסיון בvanilla JavaScript - חובה
- ידע ושימוש ב 5 HTML ו- 2/3CSS- חובה
- ניסיון בפיתוח Frontend - יתרון
- ידע ושימוש ב jQuery - יתרון
- ידע ושימוש ב SQL - יתרון
- ידע והתנסות בבניה וחיבור למממשקים – יתרון
תנאי עבודה -
שעות עבודה : משרה מלאה
תהליך המיון: ראיון עם רכזת גיוס ומנהל.
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: חפיפה עם איש צוות.
דרכי הגעה: תחבורה ציבורית
תנאי העסקה (שכר + תנאים): יתואם מול המעסיק
נגישות המבנה: נגיש "מוכנות לביצוע הנגשה – כל מקרה ייבדק לגופו".
דרישות התפקיד -
סביבת עבודה פיזית: עמדת עבודה משרדית
סביבת עבודה חברתית: עבודה עצמאית ובצוות, עם ממשקי פנים וחוץ.
דרישות פיזיות: יכולת עבודה על מחשב,
דרישות קוגניטיביות: יכולת למידה מהירה, יכולת חשיבה לוגית מתמטית.
דרישות חברתיות/ תקשורתיות: יכולת עבודה עצמאית ובצוות, יכולת תקשורת עם הצוות וממשקי פנים וחוץ.
דרישות רגשיות: יכולת עמידה ביעדים, עמידה בתנאי עומס משתנים.
הערות מיוחדות/מוכנות להתאמות: *המעסיק נכון לעשות התאמות*
מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
דרישות
תפקיד: תוכניתן, מתכנת, מפתח יישומים, בוגר/ת מדעי המחשב תחום עיסוק: תוכנה ותשתיות IT
מיקום: תל אביב - יפו
שנות ניסיון: 1 שנים היקף המשרה: משרה מלאה
תאריך פרסום: 4/01/2021
|
|
אחראי/ת תת אתר אינטרנט זמני/ת
|
יד ושם |
|
ירושלים והסביבה |
4/01/2021 |
|
|
תיאור המשרה
קוד משרה: nv226
ינואר 2021
דרוש/ה אחראי/ת תת אתר אינטרנט זמני/ת למחלקת פיתוח למידה מקוונת בבית הספר הבין-לאומי להוראת השואה ביד ושם. קוד משרה: 151104
הגדרת התפקיד:
• עדכן שוטף של תת אתר האינטרנט של ביה"ס לרבות, העלאת תכנים, תמונות, עדכון והוספת נושאים וכן הסרת תכנים לא רלוונטיים.
• ריכוז העבודה מול מחלקות ביה"ס, איסוף תכנים וחומרים לפרסום באתר ומתן סיוע וייעוץ לגבי הוספת תכנים לאתר, עריכתם ועדכונם.
• ביצוע תחזוקה ושיפורים שוטפים של תת האתר.
• הנחייה בכתיבה פונקציונאלית באינטרנט (מול כל מזיני התוכן בביה"ס).
• עבודה שוטפת מול אגף טכנולוגיות מידע ומחלקת הדיגיטל של יד ושם.
דרישות התפקיד:
• ידיעת השפות עברית ואנגלית ברמת שפת אם.
• הכרות עם מערכות ניהול תוכן.
• ידע בסיסי ב- CSS HTML.
• ידע בתוכנות גרפיות כגון: פוטושופ, אילוסטרייטור.
• תואר ראשון בטכנולוגיות למידה/עיצוב תקשורת חזותית- יתרון.
• ניסיון בהזנת תוכן/עריכה/הגהה.
• ניסיון בכתיבה שיווקית.
• אוריינטציה טכנולוגית- מיומנות ושליטה בסביבת Windows, יישומי אופיס והתמצאות בסביבת אינטרנט.
• יכולת ארגון, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
תנאי המשרה:
• היקף משרה: 100%
• סוג משרה: פרויקט, מדרג 4
• שכר בהתאם למדרגי השכר המקובלים ביד ושם
• תאריך תחילת עבודה: מיידי ועד לתאריך 01.08.21
• המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
*המשרה מיועדת לאיוש פנימי וחיצוני*
*רק פניות מתאימות תענינה*
מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
דרישות
תפקיד: כללי - עובדים מקצועיים תחום עיסוק: כללי
מיקום: ירושלים והסביבה
שנות ניסיון: 1 שנים היקף המשרה: משרה מלאה
תאריך פרסום: 4/01/2021
|
|
נהג לוגיסטי
|
תעסוקה שווה דרום וי-ם |
|
ירושלים והסביבה |
4/01/2021 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר
|
תיאור המשרה
קוד משרה: nv200 הגדרת משרה – נהג לוגיסטי
אזור גיאוגרפי: אזור ירושלים.
קטגוריית המשרה: נהג רכב מסחרי.
קוד משרה: 1275.
תיאור התפקיד:
נהג לוגיסטי להפצת סחורה – ריכוז דרישות רכש ממנהל עבודה, איסוף סחורה והטענתה ברכב מסחרי, הפצת הסחורה באתרים השונים, פריקה באתר היעד. ביצוע משימות לוגיסטיות שונות ככל שנדרש.
תנאי עבודה:
ימים: א' – ה'.
שעות: כ-7 שעות עבודה ביום, בהתאם לדרישות המעסיק.
תהליך קליטת עובד : ראיון אישי + תקופת ניסיון
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: חניכה וליווי.
דרכי הגעה (תחבורה ציבורית, הסעות): תחבורה ציבורית, הגעה עצמאית.
תנאי העסקה (שכר + תנאים סוציאליים): יידון מול המעסיק. העסקה כחוק.
נגישות מבנה: לא רלוונטי. העבודה לא מתאימה לנכים.
דרישות התפקיד –
כללי : נדרש רשיון סוג ב' עם וותק של לפחות 7 שנים.
עבר תעבורתי נקי ללא שלילה.
השכלה : לא נדרש.
ניסיון : ניסיון קודם בתפקידי לוגיסטיקה – יתרון.
שפות : עברית.
דרישות פיזיות: מוכוונות לעבודה בתנאי שטח כולל עבודה פיזית - חובה!
דרישות קוגניטיביות: יכולת קרוא וכתוב, הבנת הוראות בכתב ובע"פ.
דרישות חברתיות ואישיותיות : משמעת עצמית גבוהה, יחסי אנוש טובים, עמידה בזמנים ויכולת לעבוד בתנאי לחץ ובצורה מסודרת.
מוכנות להתאמות: כן
מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
דרישות
תפקיד: מנהל הפצה - לוגיסטיקה ומשלוחים תחום עיסוק: לוגיסטיקה ותפעול
מיקום: ירושלים והסביבה
שנות ניסיון: 7 שנים היקף המשרה: משרה חלקית
תאריך פרסום: 5/12/2020
תאריך עדכון: 4/01/2021
|
|
מוקד טלפוני
|
בנק ירושלים |
|
ירושלים והסביבה |
2/01/2021 |
|
|
תיאור המשרה
קוד משרה: nv225 אנו נרגשים להתחיל את הגיוס לטובת המוקד הטלפוני של בנק ירושלים- בירושלים :)
המוקד יהווה כתובת מרכזית לפניות טלפוניות של לקוחות הבנק ,במגוון נושאים כגון ביצוע פעולות, מידע על משכנתאות, מידע
הלוואות,הצעת ערך מוסף ללקוח,טיוב נתוני לקוח ,פקדונות וחסכונות
*העבודה במשמרות נוחות בין השעות 8:30-16:30+ שישי לסירוגין
יש לשים לב שנדרשת זמינות לקורס הכשרה של 10 ימים בבוקר.
*שכר בסיס + בונוסים על עמידה ביעדי שירות
*חשיפה לעולם תוכן פיננסי ייחודי ומרתק
*דריסת רגל בעולם הבנקאות, אפשרויות קידום רחבות,תנאי רווחה ואפשרות לקליטה עתידית בבנק ירושלים
דרישות המשרה:
בגרות מלאה – חובה
כושר ביטוי ברמה טובה מאוד, שירותיות
שכר:
30 ₪ עם אפשרות לתוספת עד 35 ₪.
מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
דרישות
תפקיד: כללי - עובדים מקצועיים תחום עיסוק: כללי
מיקום: ירושלים והסביבה
שנות ניסיון: ללא ניסיון היקף המשרה: משרה מלאה
תאריך פרסום: 2/01/2021
|
|
Junior Software Developer
|
תעסוקה שווה - אזור מרכז |
|
רחובות, נס ציונה |
31/12/2020 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר
|
תיאור המשרה
קוד משרה: M-7756
יישוב: ,רחובות
תיאור פעילות הארגון: חברה בין-לאומית אמריקאית, הפועלת בתחום טכנולוגיות הננו-ייצור. החברה מספקת מוצרים בתחום הציוד, התוכנה והשירות עבור יצרני השבבים המוליכים למחצה, צגים שטוחים ותאים סולריים פוטו-וולטאים
תיאור התפקיד:
Full stack multidiscipline team is looking for SW developer. Develop Full stack applications, React, Java, Python.
Support Legacy Code in Matlab.
Develop performance analysis and optimization tools utilizing advanced image processing,
algorithms and applied mathematics
דרישות סף:
תואר ראשון חובה
ניסיון 4-7 שנים
Knowledge in Java / python/ MATLAB
B.Sc. in computer science technological degree
React/ Web– advantage
MATLAB SW Development will be part of the job – experience advantage
Work experience on multi-disciplinary systems is an advantage.
A great personality is a must.
#LI
תנאי עבודה -
שעות עבודה : . משרה מלאה
תהליך המיון: יתואם מול המעסיק
דרכי הגעה: ממוקם במיקום מרכזי.
תנאי העסקה (שכר + תנאים): יתואם מול המעסיק.
נגישות המבנה: נגיש
סביבת עבודה פיזית:
סביבת עבודה חברתית:
דרישות התפקיד -
דרישות פיזיות: לא נדרש
מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
דרישות
תפקיד: מהנדס אפליקציות/תוכנה תחום עיסוק: תוכנה ותשתיות IT
מיקום: רחובות, נס ציונה
שנות ניסיון: 4 שנים עד 7 שנים היקף המשרה: משרה מלאה
תאריך פרסום: 31/12/2020
|
|
רכז/ת מימון ופיננסים
|
תעסוקה שווה דרום וי-ם |
|
ירושלים והסביבה |
31/12/2020 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר
|
תיאור המשרה
קוד משרה: nv224 אפיון משרה – רכז מימון ופיננסים
עיר / יישוב: ירושלים
תיאור התפקיד:
מענה ראשוני ללקוחות ולידים בתחום המימון והפיננסים – מכירות.
ריכוז הפעילות האדמיניסטרטיבית של המחלקה.
איסוף מסמכים, ניהול יומן ופגישות, מענה טלפוני, התנהלות מול גורמי פנים וחוץ: גופי מימון, רואי חשבון, אנשי מפתח וכו'.
ריכוז מערך השיווק של המחלקה: איסוף ועריכת חומרי יח"צ וקידום מכירות, הפקת כנסים מול גורמי פנים וחוץ.
ריכוז משימות אדמיניסטרטיביות בפרויקטים.
הגשת בקשות לגופי מימון לפי הצורך.
ביצוע פולואפים ומשוב ללקוחות.
תחומי אחריות / תהליכים מרכזיים:
1. שיווק ומכירות.
• גיוס לקוחות חדשים.
• תהליכי מכירה שוטפים וסגירת עסקאות מול לקוחות:
1. מענה ראשוני וביצוע פולואפים ללידים.
2. ביצוע שיחות ראשוניות מול לקוחות ואיסוף מסמכים לטובת בחינת בקשות להלוואות מול לקוחות ואנשי מקצוע, כגון: רו"ח, בנקאים וכו'.
3. סגירת עסקאות.
• יצירת שת"פ בתחום ופיתוח ערוצי מכירה חדשים.
• ארגון והפקת כנסים ואירועים.
• הצגת הפעילות בפגישות, כנסים והרצאות.
• איסוף חומרי יח"צ ועריכת תוכן פרסומי, בפרט באמצעי הדיגיטל.
2. אדמיניסטרציה, ריכוז פרויקטים וסיוע לכלכלנים בכל תהליך קבלת האשראי:
• איסוף מסמכים לטובת הגשה למימון מול לקוחות ואנשי מקצוע, כגון: רו"ח, בנקאים וכו'.
• עבודה עצמאית שוטפת מול גופי מימון, בנקים, רו"ח וכו'.
• ביצוע מעקבים ומשובים לכלל הלקוחות.
3. הגשת בקשות להלוואות אשר אינן מצריכות ליווי שוטף של כלכלן - עבודה עצמאית שוטפת מול לקוחות, גופי מימון, בנקים, רו"ח וכו'.
4. פיתוח מחלקתי
• יצירה ופיתוח של ערוצי שיווק ומכירות, גם בתחום הדיגיטל.
• יצרה ופיתוח של פרויקטים ומוצרים בתחום המימון והפיננסים.
תנאי עבודה: משרה מלאה בימים א' עד ה'. נדרשת גמישות בשעות עבודה.
תהליך קליטת עובד : ראיון אישי + תקופת ניסיון.
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: חניכה וליווי.
דרכי הגעה (תחבורה ציבורית, הסעות): תחבורה ציבורית, הגעה עצמאית.
תנאי העסקה (שכר + תנאים סוציאליים): יקבע מול המעסיק.
נגישות מבנה: נגיש חלקית.
דרישות התפקיד -
השכלה : בוגר תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים/חשבונאות - יתרון
ניסיון : ניסיון בשיווק ומכירות. עדיפות לניסיון במכירות טלפוניות.
ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית – מזכירות, ניהול משרד וכו'.
ניסיון בנקאי, ניסיון בתחום גיוס האשראי, ניסיון בעבודה בחברות אשראי – יתרון.
שפות : עברית וכל שפה נוספת- יתרון.
דרישות קוגניטיביות:
שליטה ביישומי Office.
יכולת הבעה מעולה בכתב ובע"פ,
הכרות עם מערכת CRM – יתרון.
היכרות עם העולם העסקי – יתרון.
אוריינטציה לעולם העסקים ולעולם השיווק והמכירות בדיגיטל.
דרישות חברתיות: יכולת לעבוד עם קהל, מכירתי, תודעת שירות גבוהה, יוזמה, יכולת עבודה ולמידה עצמאית, יכולת עמידה בלחץ וריבוי משימות, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות בשיתוף פעולה, משמעת, משימתיות, יציבות.
מוכנות להתאמות: כל בקשה תבחן על פי אפשרויות המעסיק.
מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
דרישות
תפקיד: כללי - עובדים מקצועיים תחום עיסוק: כללי
מיקום: ירושלים והסביבה
שנות ניסיון: 1 שנים היקף המשרה: משרה מלאה
תאריך פרסום: 31/12/2020
|
|
|
|
|