אלו תוצאות החיפוש עבור הנתונים שבחרת. כדי לקבל פרטים נוספים על המשרה, לחץ עליה. אם המשרה מתאימה לך, לחץ על "הגשת מועמדות" ומלא את הפרטים.
נציג/ת מרכז להפקת מידע |משרד ממשלתי
|
כל יכול החדשה |
|
מרכז |
אתמול 09:46 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
פרטי
|
תיאור המשרה
שימו לב שהמשרה מיועדת רק לאנשים עם מגבלה****
תמיד ראיתם את עצמכם משתלבים במשרד ממשלתי? תמיד חלמתם על עבודה לאורך זמן?
העבודה הזו בדיוק בשבילכם!
לשיתוף פעולה ראשון מסוגו בין משרד ממשלתי ובין Call יכול - העסק החברתי הגדול ביותר בישראל. דרושים עובדים למרכז להפקת מידע.
אופי העבודה:
הטענה ושליפה של קבצים אלקטרוניים שונים על פי דרישת העובדים בחברה. הבקשה מגיעה למוקד טלפוני/דלפק שרות ומועברת לעובדי הצוות לטובת ביצוע.
(שימו לב שלא מדובר בתפקיד של נציג שירות טלפוני)
כישורים דרושים:
ניסיון בהפעלת מחשב ומערכות הפעלה ,יישומי אינטרנט.
יכולת עבודה עצמאית או כחלק מצוות.
יכולת מתן שירות גבוהה.
יכולת עבודה מסודרת שיטתית וקפדנית.
רמת אנגלית בסיסית.
מיקום: גוש דן.
היקף משרה: 4-5 משמרות בשבוע, משך משמרת 5-6 שעות. נכונות לעבוד עד 20:00.
שכר התחלתי: 33.5 ש"ח לשעת עבודה, עדכון שכר לאחר שנה.
תנאים נוספים: ארוחות צהריים.
מיונים לתפקיד: כוללים תחקיר בטחוני.
דרישות
תפקיד: עובד/ת משרד- כללי תחום עיסוק: אדמיניסטרציה
מיקום: מרכז
שנות ניסיון: ללא ניסיון היקף המשרה: משמרות
תאריך פרסום: 22/08/2018
תאריך עדכון: 26/02/2021 (אתמול 09:46)
|
|
נציג/ת שירות לקוחות - לאומי קארד
|
כל יכול החדשה |
|
מרכז |
אתמול 09:46 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
פרטי
|
תיאור המשרה
תיאור המשרה:
מוקד לשיחות נכנסות שנותן מענה לשלושה עולמות תוכן הזדהות – זיהוי לקוחות והנחייתם איך להגיע למוקד הרצוי בתוך החברה. שירות לקוחות בתחום ההטבות – מבצעים, הסבר על מימוש ההטבה, פתרון תקלות. שירות לקוחות בתחום גיפט קארד – תווים דיגיטליים ופיזיים (הזמנה, טעינה, הסבר על אופן מימוש).
כישורים נדרשים:
מיומנויות מחשב טובות
דייקנות
גישה שירותית
אסרטיביות
התמדה
אוריינטציה דיגיטלית
מיקום: דרך בן גוריון, רמת גן
היקף המשרה: עבודה בימי ראשון – חמישי, שעות הפעילות בין 8:00-16:00. הדרישה הינה ל-6 שעות עבודה במשמרות של 8:10-14:30 / 9:45-16:00.
שכר: 29.12 ₪ לשעה + עליית שכר של חצי ₪ בכל שנה + תנאים סוציאליים מלאים + בונוסים יפים.
דגשים נוספים:
ארוחות צהריים מסובסדות וארוחות עשר
דרישות
תפקיד: נציג/ת שירות לקוחות תחום עיסוק: תמיכה ושירות לקוחות
מיקום: מרכז
שנות ניסיון: ללא ניסיון היקף המשרה: משרה חלקית, משמרות
תאריך פרסום: 15/12/2020
תאריך עדכון: 26/02/2021 (אתמול 09:46)
|
|
נציג/ת במרכז לוגיסטי אלקטרוני - משרה במשרד ממשלתי
|
כל יכול |
|
השרון |
אתמול 09:46 |
|
|
תיאור המשרה
תיאור המשרה:
קבלת הזמנות במחשב ואיסוף הפריטים הנדרשים במחסן. רוב העבודה בישיבה. מדובר בחלקים קטנים מאוד ונדרש דיוק רב ותשומת לב הפרטים.
כישורים נדרשים:
מיומנויות מחשב בסיסיות (ידע בשימוש בתוכנות ה-office)
יכולת עבודה עצמאית וכחלק מצוות
שירותיות
שימת לב לפרטים, עבודה שיטתית ומסודרת
רמת אנגלית בסיסית
מיקום: איזור גוש דן
היקף המשרה: ניתן לעבוד בהיקף חלקי עד מלא (4 משמרות בשבוע של 6 שעות עבודה ועד להיקף משרה מלאה).
שכר: 33.5 ₪ לשעה + תנאים סוציאליים מלאים
דגשים נוספים:
ארוחת צהריים ללא תשלום
השתלבות בעבודה זו מותנית במעבר של תהליך מיון ייחודי ומותאם
המשרה מיועדת לבעלי מגבלה בלבד
דרישות
תפקיד: מחסנאי/ת טכני תחום עיסוק: לוגיסטיקה ותפעול
מיקום: השרון
שנות ניסיון: ללא ניסיון היקף המשרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
תאריך פרסום: 26/01/2021
תאריך עדכון: 26/02/2021 (אתמול 09:46)
|
|
נציג/ת שירות לקוחות – הראל סוכנים
|
Call יכול |
|
ישראל | מרכז |
אתמול 09:46 |
|
|
תיאור המשרה
תיאור המשרה:
שיחות יוצאות ללקוחות המשתייכים לסוכנויות ביטוח המשתפות פעולה עם חברת הראל. מטרת השיחה הינה להציע עבורם בדיקה ללא עלות באתר הר הביטוח של משרד האוצר.
כישורים נדרשים:
מיומנויות מחשב בסיסיות
שירותיות
יכולות שכנוע
מוטיבציה גבוהה לעבודה ונכונות לעבור תהליך למידה
סבלנות
מיקום: משרדי כל יכול, רחוב משה לוי 14, ראשון לציון
היקף המשרה: ניתן לעבוד בהיקף חלקי עד מלא (4 משמרות בשבוע של 6 שעות עבודה ועד להיקף משרה מלאה, ניתן לעבוד משמרות ערב בלבד). שעות פעילות המוקד 8:45-20:00.
שכר: 29.12 ₪ לשעה + בונוסים+ תנאים סוציאליים מלאים
דגשים נוספים:
הקורס מתקיים בחברת כל יכול ואורך כ-10 ימי עבודה (קבלת שכר החל מהיום הראשון של הקורס).
בתקופת הקורונה – תתאפשר עבודה מהבית עם תום תהליך ההסמכה
דרישות
תפקיד: נציג/ת שירות טלפוני / מוקדן/ית תחום עיסוק: תמיכה ושירות לקוחות
מיקום: ישראל | מרכז
שנות ניסיון: ללא ניסיון היקף המשרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
תאריך פרסום: 15/02/2021
תאריך עדכון: 26/02/2021 (אתמול 09:46)
|
|
נציג/ת שיחות יוצאות למעבר לדיוור דיגיטלי – חברת כלל ביטוח
|
כל יכול |
|
ישראל | מרכז |
אתמול 09:46 |
|
|
תיאור המשרה
תיאור המשרה:
מוקד שיחות יוצאות שמטרתו לאתר לקוחות ולעדכן הסכמה לקבלת דיוור באמצעי דיגיטלי, עדכון כתובת מייל ונייד של המבוטח.
כישורים נדרשים:
מיומנויות מחשב טובות
דייקנות
גישה שירותית
אסרטיביות
התמדה
זיהוי אותיות באנגלית
מיקום: משה לוי 14, ראשון לציון
היקף המשרה:
עבודה בימי ראשון – חמישי, ימי שישי – אופציונאלי. שעות הפעילות: 8:00-20:00 הדרישה הינה ל-6 שעות עבודה במשמרות של 8:00-14:00/ 14:00-20:00.
שכר: 29.12 ₪ לשעה + תנאים סוציאליים מלאים + בונוסים יפים.
דרישות
תפקיד: נציג/ת שירות טלפוני / מוקדן/ית תחום עיסוק: תמיכה ושירות לקוחות
מיקום: ישראל | מרכז
שנות ניסיון: ללא ניסיון היקף המשרה: משרה חלקית, משמרות
תאריך פרסום: 24/02/2021
תאריך עדכון: 26/02/2021 (אתמול 09:46)
|
|
נציג/ת שירות לקוחות – קרנות השוטרים
|
כל יכול |
|
ישראל | מרכז |
אתמול 09:46 |
|
|
תיאור המשרה
תיאור המשרה:
מוקד שירות הלקוחות עבור מועדון קרנות השוטרים אשר נותן מענה למגוון רחב של לקוחות המועדון. המענה מגוון וכולל תמיכה באתר באינטרנט, מתן מידע, החזרים, רכישות וכו'.
כישורים נדרשים:
מיומנויות מחשב טובות
דייקנות
גישה שירותית
אסרטיביות
התמדה
זיהוי אותיות באנגלית
מיקום: ראול ולנברג 10, תל אביב.
היקף המשרה:
משרה מלאה, ימים א' – ה', שעות פעילות המוקד: 8:00-17:00.
שכר: 29.12 ₪ לשעה + תנאים סוציאליים מלאים + בונוסים יפים + ארוחת צהריים ללא עלות במקום + חנייה ללא עלות.
דרישות
תפקיד: נציג/ת שירות לקוחות תחום עיסוק: תמיכה ושירות לקוחות
מיקום: ישראל | מרכז
שנות ניסיון: ללא ניסיון היקף המשרה: משרה מלאה
תאריך פרסום: 24/02/2021
תאריך עדכון: 26/02/2021 (אתמול 09:46)
|
|
נציג/ת צ'אט בשירות הלקוחות – קרנות השוטרים
|
כל יכול |
|
ישראל | מרכז |
אתמול 09:46 |
|
|
תיאור המשרה
תיאור המשרה:
מתן מענה בצ'אט עבור פניות העמיתים. שליחה וקבלת טפסים וארכובם בתיקיית הלקוח.
כישורים נדרשים:
מיומנויות מחשב טובות
דייקנות
גישה שירותית
אסרטיביות
התמדה
זיהוי אותיות באנגלית
מיקום: ראול ולנברג 10, תל אביב.
היקף המשרה:
משרה חלקית, ימים א' – ה', 4 משמרות בשבוע של 7-8 שעות עבודה. שעות פעילות המוקד: 8:00-17:00
שכר: 29.12 ₪ לשעה + תנאים סוציאליים מלאים + בונוסים יפים + ארוחת צהריים ללא עלות במקום + חנייה ללא עלות.
דרישות
תפקיד: נציג/ת שירות לקוחות, נציג/ת תמיכה טכנית (Help Desk) תחום עיסוק: תמיכה ושירות לקוחות
מיקום: ישראל | מרכז
שנות ניסיון: ללא ניסיון היקף המשרה: משרה חלקית, משמרות
תאריך פרסום: 24/02/2021
תאריך עדכון: 26/02/2021 (אתמול 09:46)
|
|
מקדמ/ת מכירות טלפוני
|
תעסוקה שווה - אזור מרכז |
|
מרכז | השרון |
25/02/2021 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר
|
תיאור המשרה
קוד משרה: M-7909 יישוב: העבודה מהבית. חפיפה במשרדים בבני ברק.
תיאור פעילות הארגון: חברה גדולה ומובילה בתעשיית המשקאות.
תיאור התפקיד: שירות, מכירה ושימור לקוחות קיימים, שיחות נכנסות, שיחות יוצאות .
דרישות סף:
• ידע בישומי מחשב
• ניסיון בשירות לקוחות טלפוני / פרונטאלי (לאו דווקא במוקדי שירות, אלא כל ניסיון במתן שירות לאנשים)
• יכולת תקשורת טובה
• יכולת למידה
• שירותיות, סבלנות
• יכולת עבודה עצמאית
• סביבת עבודה ביתית שתאפשר עבודה מהבית- מחשב, גישה לאינטרנט וסביבה מתאימה לעבודה
תנאי עבודה -
שעות עבודה : משרה מלאה 8:00- 17:00 או 8:30-17:30
תהליך המיון: ראיון בטימס (דומה לזום- ניתן לעשות דרך המחשב או הטלפון הנייד) > ראיון פרונטלי > מבדקי אמינות/שיחת קב"ט.
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: הכשרה במשרדי החברה במשך כחודש- חודשיים (משתנה וגמיש בהתאם לצרכי העובד)- חפיפה עם נציג שירות ותיק עד שהעובד ירגיש שהוא מסוגל להיות עצמאי.
דרכי הגעה: תחבורה ציבורית, חניה קרובה.
תנאי העסקה (שכר + תנאים): יקבעו מול המעסיק.
דרישות התפקיד -
דרישות פיזיות: עבודה בישיבה מול מחשב, ובשימוש בטלפון
• תקינה/ מתוקנת
• ישיבה ממושכת
• מיומנות אצבעות- מוטוריקה עדינה
דרישות קוגניטיביות:
• יכולת הפניית קשב / חלוקת קשב
• הפעלת שיקול דעת
• עבודה ברצף של שלבים
• מוליטיטאסקינג (ביצוע מספר משימות במקביל)
• יכולת פתרון בעיות
• קריאה
• כתיבה
• הבנת הוראות בע"פ
• הבנת הוראות כתובות
• יכולת למידה
דרישות חברתיות/ תקשורתיות: עבודה מול קהל, שירותיות, תקשורת טובה עם לקוחות, כושר ביטוי טוב בע"פ.
דרישות רגשיות: התמדה, יכולת לעבודה עצמאית, מוטיבציה לעבודה, סובלנות, יכולת ניהול עצמית,
הערות מיוחדות/מוכנות להתאמות: ישנה נכונות רבה לגמישות מצד המעסיק, והמעסיק נכון לעשות התאמות.
מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
דרישות
תפקיד: נציג/ת שירות טלפוני / מוקדן/ית, נציג/ת שירות לקוחות, נציג/ת מכירות - קימונעות תחום עיסוק: תמיכה ושירות לקוחות, מכירות
מיקום: מרכז | השרון
שנות ניסיון: ללא ניסיון היקף המשרה: משרה מלאה
תאריך פרסום: 23/02/2021
תאריך עדכון: 25/02/2021
מידע נוסף
אפיון סביבת העבודה 
נגישות המבנה: לדברי המעסיק המבנה בבני ברק נגיש
סביבת עבודה פיזית: עבודה מהבית
סביבת עבודה חברתית: עובד לבד, מידת אינטראקציה גבוהה עם לקוחות
|
|
נציג/ת שירות טכנאים ובק אופיס לחברת משקאות גדולה
|
תעסוקה שווה - אזור מרכז |
|
מרכז | השרון |
25/02/2021 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר
|
תיאור המשרה
קוד משרה: M-7936 יישוב: העבודה מהבית..
תיאור פעילות הארגון: חברה גדולה ומובילה בתעשיית המשקאות.
תיאור התפקיד: מתן שירות בכל הקשור לטכנאי שטח, תיאום טכנאים ,פתיחת תקלות במערכת ועבודת בק אופיס
עבודה מול ממשקים חיצוניים- אנשי מכירות, מנהלים שיחות נכנסות, שיחות יוצאות .
דרישות סף:
• ידע בישומי מחשב
• ניסיון בשירות לקוחות טלפוני / פרונטאלי (לאו דווקא במוקדי שירות, אלא כל ניסיון במתן שירות לאנשים)
• יכולת תקשורת טובה
• יכולת למידה
• שירותיות, סבלנות
• יכולת עבודה עצמאית
• סביבת עבודה ביתית שתאפשר עבודה מהבית- מחשב, גישה לאינטרנט וסביבה מתאימה לעבודה
תנאי עבודה -
שעות עבודה : משרה מלאה 8:00- 17:00 ה-א
תהליך המיון: ראיון בטימס (דומה לזום- ניתן לעשות דרך המחשב או הטלפון הנייד) > ראיון פרונטלי > מבדקי אמינות/שיחת קב"ט.
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: חפיפה מרחוק
דרכי הגעה: מהבית
תנאי העסקה (שכר + תנאים): יקבע מול המעסיק
דרישות התפקיד -
דרישות פיזיות: עבודה בישיבה מול מחשב, ובשימוש בטלפון
• תקינה/ מתוקנת
• ישיבה ממושכת
• מיומנות אצבעות- מוטוריקה עדינה
דרישות קוגניטיביות:
• יכולת הפניית קשב / חלוקת קשב
• הפעלת שיקול דעת
• עבודה ברצף של שלבים
• מוליטיטאסקינג (ביצוע מספר משימות במקביל)
• יכולת פתרון בעיות
• קריאה
• כתיבה
• הבנת הוראות בע"פ
• הבנת הוראות כתובות
• יכולת למידה
דרישות חברתיות/ תקשורתיות: עבודה מול טכנאים, שירותיות, תקשורת טובה עם לקוחות, כושר ביטוי טוב בע"פ.
דרישות רגשיות: התמדה, יכולת לעבודה עצמאית, מוטיבציה לעבודה, סובלנות, יכולת ניהול עצמית,
הערות מיוחדות/מוכנות להתאמות: ישנה נכונות רבה לגמישות מצד המעסיק, והמעסיק נכון לעשות התאמות.
מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
דרישות
תפקיד: נציג/ת שירות טלפוני / מוקדן/ית, נציג/ת שימור לקוחות, פקיד/ת Back Office בק אופיס תחום עיסוק: תמיכה ושירות לקוחות, אדמיניסטרציה
מיקום: מרכז | השרון
שנות ניסיון: ללא ניסיון היקף המשרה: משרה מלאה
תאריך פרסום: 23/02/2021
תאריך עדכון: 25/02/2021
מידע נוסף
אפיון סביבת העבודה 
סביבת עבודה פיזית: עבודה מהבית
סביבת עבודה חברתית: עובד לבד, מידת אינטראקציה גבוהה עם טכנאים
|
|
איש סיסטם ביחידת יישומים משרדיים
|
בנק ישראל |
|
ירושלים והסביבה |
25/02/2021 |
|
|
תיאור המשרה
קוד משרה: nv258 איש/ת System ביחידת יישומים משרדיים, בחטיבת טכנולוגית המידע
בירושלים
תיאור התפקיד:
1. התקנה, הטמעה, תחזוקה וניהול של מערכות בתחומים הבאים:
ב. Windows Servers – Active Directory, Exchange, SharePoint, SCCM, SUS.
ג. משרד ממוחשב – מערכות להפצת תוכנה, פקס ממוחשב, מערכות לניהול מסמכים וארכוב נתונים, מערכות לניהול משימות/פרויקטים;
ד. הקמה, ניהול ותחזוקה של חוות SharePoint;
ה. הקמה ניהול ותחזוקה של חוות Citrix;
ו. הקמה ניהול ותחזוקה של מוצרי CyberArk;
ז. רשתות – ניהול GPO, DHCP ו-DNS;
3. ניהול משתמשים, גיבוי מערכות, הקשחות ותחזוקה של מערכות רוחביות.
4. מתן שירותים שוטפים ותמיכה במשתמשים.
דרישות התפקיד:
1. הנדסאי / טכנאי מחשב / בוגר קורס תכנות מתקדם מוכר / תואר אקדמאי בתחום המחשוב / מדעי הטבע / מדעי החברה / הנדסת תעשייה וניהול. כושר ניתוח תהליכי עבודה ויישום בעיות תכנותיות מורכבות;
2. יכולת עבודה בצוות ובתנאי לחץ;
3. יחסי אנוש שירותיות ואדיבות;
4. יתרון לבעלי ידע וניסיון במספר מערכות מהמצוינות בתיאור התפקיד;
5. ניסיון בעבודה עם Linux ;
6. נכונות לעבוד מחוץ לשעות העבודה הרגילות;
7. שליטה טובה בעברית ובאנגלית.
הערות:
- תהליך המיון למשרה מתבצע במקביל למועד פרסומה;
- ההעסקה תהיה על-פי חוזה מיוחד לעובדים/ות ארעיים/ות, לתקופה מרבית של עד 3 שנים;
- רק פניות מתאימות ייענו;
- המועמדים/ות הסופיים/ות יתכן ויעברו בחינות התאמה למשרה;
- כל האמור בלשון זכר, מתייחס גם ללשון נקבה;
- הבנק שומר את המידע בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות ולפי כל דין.
מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
דרישות
תפקיד: כללי - עובדים מקצועיים תחום עיסוק: כללי
מיקום: ירושלים והסביבה
שנות ניסיון: 1 שנים היקף המשרה: משרה מלאה
תאריך פרסום: 25/02/2021
|
|
|
|
|