אלו תוצאות החיפוש עבור הנתונים שבחרת. כדי לקבל פרטים נוספים על המשרה, לחץ עליה. אם המשרה מתאימה לך, לחץ על "הגשת מועמדות" ומלא את הפרטים.
בוחן/ת פטנטים (צוער/ת)ברשות הפטנטים
|
משרד המשפטים |
|
ירושלים והסביבה |
אתמול 16:03 |
|
|
תיאור המשרה
קוד משרה: nv233 מכרז מספר : 85133 פומבי-קיבוצי-עתודה
מס' המשרה : 81060224,80004841.
תואר המשרה : ראש ענף (צוער/ת - הנדסה ומדעים מדוייקים) 8 - משרות.
היחידה : רשות הפטנטים - מחלקת בוחני פטנטים
המקום : ירושלים
המשרד : משרד המשפטים
הדרגה : דרגה 36 - 39 דירוג 12 מהנדסים.
חלקיות : 100 אחוז
טווח שכר : ייקבע בהמשך
תאור התפקיד :
קבלה לתקופת צוערות שאורכת שנתיים, במהלכה תינתן לצוער/ת הכשרה בבחינת
בקשות לרישום פטנטים, באחד או יותר מן התחומים הבאים: מכניקה, מחשבים,
אלקטרוניקה וחשמל, תקשורת, פיזיקה, מכשור רפואי ותחומים נלווים.
צוער/ת שי/תסיים את ההכשרה בהצלחה י/תוסמך כבוחן/ת פטנטים וי/תוכל לעבוד
ברשות הפטנטים כבוחן/ת פטנטים.
ההכשרה כוללת הרצאות פרונטליות וסדנאות בהם יילמדו רקע בקניין רוחני, ידע
תיאורטי בחקיקה ובפסיקה הרלוונטית, וכן הכשרה מעשית בבחינת בקשות לפטנט
הכוללת מיומנויות בחיפוש פטנטים במאגרי מידע שונים לאומיים ובינלאומיים,
עריכת דו"חות בחינה וכדו'.
במסגרת ההכשרה הצוער/ת י/תסייע לבוחני הפטנטים בבדיקת בקשות לרישום פטנטים
ובבירור סוגיות מקצועיות.
חלקים ניכרים מן העבודה מתבצעים בשפה האנגלית.
ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיות הממונה.
דרישות המשרה:
דרישות סף:
*********************
השכלה:
השכלה אקדמית (תואר ראשון)
באחד או יותר מהתחומים הבאים:
*אשכול מחשבים והוא כולל: מדעי המחשב, הנדסת תוכנה, מתמטיקה, הנדסת נתונים,
הנדסת מערכות.
*אשכול הנדסת חשמל והוא כולל: מהנדסי חשמל, מהנדסי אלקטרוניקה, מהנדסי
אלקטרו-אופטיקה, תקשורת מחשבים
*הנדסת מכניקה
*אשכול פיסיקה כולל: פיסיקה יישומית
*אשכול הנדסה ביו-רפואית, רפואה
רישיון: לדירוג מהנדסים נדרש רישום בפנקס המהנדסים והאדריכלים.
ניסיון: אין צורך בניסיון קודם לדרגה תחילית.
כישורים ונתונים רצויים:
******************************
ניסיון בתחום הפטנטים
כושר ניהול משא ומתן, יחסי אנוש טובים
ידיעת השפה האנגלית כדי קריאת ספרות מקצועית, כושר הבעה בכתב ובעל פה
ברמה טובה בעברית ובאנגלית.
הערה:
במהלך תקופת הצוערות ייתכן ניוד בין התחומים שפורטו בתיאור העיסוק לעיל.
במהלך תקופת ההעסקה (לאחר שלב צוערות) ייתכן ניוד לתחומי בחינה נוספים
בהתאם לצורכי היחידה.
הערות:
1 .כחלק מעמידה בדרישות הסף נדרש להשלים או להמציא אסמכתאות בדבר השכלה
אקדמית
הנדרשת (תעודת תואר ו/או תעודת זכאות)
2 .מועמד/ת שטרם קיבל/ה רישיון בלשכת המהנדסים/ האדריכלים יש להציג את
האישור בעת הזימון בוועדת הבוחנים.
3 .במסגרת המיונים תתקיים בחינה בשפה האנגלית
4 .שקילת תארים: בעלי תעודת השכלה מחו"ל חייבים לדאוג לתרגום נוטריוני
מאושר של תעודותיהם ולאישור הגף להערכת תארים אקדמיים מחו"ל במשרד החינוך.
לצורך הערכת תארים מחו"ל ניתן לפנות אל המחלקה להערכת תארים אקדמיים מחו''ל
בכל אחד ממחוזות משרד החינוך.
5 .מועמד שייבחר/ת י/תדורג בדרוג 165 צוערים.
6 .במסגרת מסלול הקידום ברשות הפטנטים עם סיום בהצלחה של תקופת הצוערות
יוסמך/תוסמך צוער/ת לבוחן/ת פטנטים ויקודם/תקודם לדירוג 266.
7 .פירוט תפקיד פטנטים באתר הרשות.
המידע זמין בכתובת:
https://www.justice.gov.il/Units/RashamHaptentim/Units/patent/Pages/
become_a_pat
ent_examiner.aspx
כל מקום בו מפורט תאור התפקיד בלשון זכר,הכוונה גם ללשון נקבה וכן להפך
מועמדים למשרה זו עשויים להיבחן במבחני כישורים כלליים והתנהגותיים.
ראה/י הסברים והנחיות למועמדים שייבחנו .
עובד מדינה המגיש מועמדות למכרז פומבי יצרף לבקשה שתי הערכות עובד
תקופתיות של השנתיים האחרונות.
המכרז פורסם ביום : טז' בטבת, תשפ"א (2020/12/31(
היום האחרון להגשת בקשות למכרז זה הוא : א' בשבט, תשפ"א (2021/01/14(
בקשות למכרז זה יש להגיש באמצעות מערכת הגיוס האלקטרונית (הגשת מועמדות שאינה מקוונת
תתאפשר במקרים חריגים ובהתאם לכללים שנקבעו-במקרה זה יש להגיש המועמדות והטפסים
הנלווים למשרד הרלוונטי.)
על המועמדים המגישים בקשה יש למלא את טופס" שאלון המועמד "המקוון ולצרף תעודות השכלה
ממוסד להשכלה גבוהה המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או המקביל לה בארץ בה נרכש ואושר
כשקול לתואר מהתארים האקדמיים הנהוגים בישראל על ידי האגף להערכת תארים מחו"ל ,כל זאת
על פי דרישות ההשכלה הנדרשות במכרז.
בנוסף יש להמציא העתקים מאושרים ומסמכים הדרושים לאימות הפרטים שנרשמו
בטופס" שאלון המועמד "המקוון ,כולל אישורי העסקה ממקומות עבודה קודמים הרלוונטיים לתפקיד
המבוקש תוך ציון של היקף המשרה ותיאור תמציתי של תוכן התפקיד וכן על כל עניין הקשור
בהתאמה למשרה.
במידה ונשלחה דרישה להמצאת מסמכים נוספים הרי שהמועמדות תיבדק רק אם יתקבלו המסמכים
תוך 5 ימים מתאריך הוצאת המכתב ובו בקשה להשלמת מסמכים חסרים ,אחרת תראה המועמדות
כמבוטלת.
בקשות שתגענה לאחר התאריך האמור לא תובאנה בחשבון.
במידה ותוך שבועיים מהמועד האחרון להגשת מועמדות לא קבלת הודעה על המשך ההליכים במכרז
עליך לפנות למרכז השירות האינטרנטי באמצעות מערכת הגיוס האלקטרונית.
המועד להגשת מועמדות הוארך ל21/1/2021
מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
דרישות
תפקיד: כללי - עובדים מקצועיים תחום עיסוק: כללי
מיקום: ירושלים והסביבה
שנות ניסיון: ללא ניסיון היקף המשרה: משרה מלאה
תאריך פרסום: 14/01/2021 (אתמול 16:03)
|
|
רכז/ת משאבים
|
המשקם |
|
ירושלים |
אתמול 12:09 |
|
|
תיאור המשרה
קוד משרה: 1360 לחברה ארצית דרוש/ה רכז/ת משאבים .
כתיבת בקשות לגורמים ממשלתיים.
• הפקת דוחות .
• ריכוז ומעקב שוטף אחר ביצוע תכניות,
• הפקה וכתיבה של חומרי שיווק
• עבודה שוטפת עם מנהלת פיתוח משאבים.
דרישות:
• כישורי כתיבה וניסוח גבוהים מאד בעברית ובאנגלית.
• ניסיון בעבודה בגיוס משאבים.
• יוזמה, יכולת עבודה עצמאית ויצירתיות.
• יחסי אנוש מעולים.
• עברית ואנגלית - שפת אם.
• הרגלי עבודה בסביבה ממוחשבת.
המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד -
דרישות
תפקיד: אנליסט/ית תכנון פיננסי, עוזר/ת סמנכ"ל משאבים תחום עיסוק: כספים וכלכלה, אדמיניסטרציה
מיקום: ירושלים
שנות ניסיון: 2 שנים עד 20 שנים היקף המשרה: משרה מלאה
תאריך פרסום: 14/01/2021 (אתמול 12:09)
|
|
Order Management Coordinator
|
תעסוקה שווה - אזור מרכז |
|
תל אביב - יפו |
אתמול 10:25 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר
|
תיאור המשרה
קוד משרה: M-7337 יישוב: תל אביב, ומהבית
תיאור פעילות הארגון: Check – Point חברת אבטחת מידע מובילה
תיאור התפקיד:
The excellent Order Management Coordinator is dedicated to managing simple and complex orders. This person will be a key point of contact to sales admin department, distributors and partners and several internal departments to help drive growth.
Main Responsibilities:
• Receiving and processing orders for Check Point products using SAP-ERP system while making sure business guidelines are followed.
• Investigate order discrepancies.
• Back office support for distributors around the world in ordering and licensing issues.
• Coordinate with other Check Point departments in Israel and abroad.
דרישות סף:
• Very Good English & Hebrew (read & write) along with excellent customer service skills.
• Good ability to adapt to a technological environment.
• Highly organized & detail oriented with the ability to proactively identify and resolve problems.
• Ability to multi-task & perform in a fast-paced environment and under pressure.
• Flexible hours – availability to work in shifts.
• Extended shifts at the end of the quarter (last week of each quarter).
• Ability to participate in a course starting on 31/1 (for 7 weeks).
• Part time or full time.
• Experience in administration data entry roles – Advantage.
• SAP Knowledge – Advantage.
תנאי עבודה -
שעות עבודה : משמרת בוקר 08:00 – 17:00, משמרת אמצע 10:00 – 19:00, משמרת ערב 15:00 – 24:00.
בשישי המשמרת קצרה יותר ומתחילה בשעה 08:00 ומסתיימת בצהריים.
יש תקנים במשרה מלאה, ויש תקנים של 60% משרה (עבודה 3 ימים בשבוע)
יש צורך בעבודה במשמרת ערב אחת לפחות, ובעבודה בשישי לסירוגין.
תהליך המיון:
המיון נעשה כעת מרחוק. נשלח מבחן קצר הכולל הבנה באנגלית ותרגום מעברית לאנגלית, נשלח מבחן נוסף הבודק אוריינטציה טכנית ושימוש בתוכנת ה-SAP, ויבוצעו 2-3 ראיונות – ראיון מקצועי עם ראש הקבוצה, ראיון מקצועי נוסף וראיון עם משאבי אנוש. כל שלב במיון הוא מסנן, כך שמועמד שלא עבר שלב מקדים לא יוכל להמשיך בתהליך המיון.
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: הכשרה בשכר במשרה מלאה במשך 7 שבועות. ההכשרה תחל ב-04.10.2020, ככל הנראה ההכשרה תתבצע מרחוק דרך הזום. בהכשרה ילמדו העובדים על מערכת ה-SAP, מוצרי החברה ומיומנויות נוספות לעבודה. במהלך ההכשרה ישנם מבדקי ידע. בסוף ההכשרה מתבצע מיון לצוותים שונים לפי איזורי הפעילות בעולם.
דרכי הגעה: תחבורה ציבורית/חניה קרובה/אזור מרכזי בקרבת מקום (לדוגמה: "מרחק הליכה מציר ז'בוטינסקי פ"ת)
תנאי העסקה (שכר + תנאים): יתואם מול המעסיק.
נגישות המבנה: נגיש. "מוכנות לביצוע הנגשה – כל מקרה ייבדק לגופו".
דרישות התפקיד -
סביבת עבודה פיזית: עמדת עבודה משרדית, עם מחשב, ב-open space.
סביבת עבודה חברתית: עבודה עצמאית, בתוך צוות. יצירת קשר עם מפיצים גלובליים בעיקר דרך המייל ובצ'אט ומעט בטלפון
דרישות פיזיות: יכולת עבודה עצמאית, שימוש במחשב, בתקשורת כתובה בעיקר, ובאנגלית
דרישות קוגניטיביות: יכולת למידה עצמאית איכותית בשפה האנגלית, יכולת ניהול זמן עצמאי, יכולת תקשורת עם ספקים מגוונים ברחבי העולם באנגלית, יכולת סדר ותעדוף משימות, זיהוי שגיאות.
דרישות חברתיות/ תקשורתיות: יכולת עבודה עצמאית, יכולת תקשורת בעיקר בכתב בצ'אט ובמייל באנגלית עם מגוון ספקים ולקוחות.
דרישות רגשיות: יכולת עמידה ביעדים ובעומס משימות, התמדה לטווח ארוך, בסוף רבעון ישנה עבודה יותר אינטנסיבית, נדרש לעבוד יותר שעות ובלחץ משימות גבוה יותר.
הערות מיוחדות/מוכנות להתאמות: *המעסיק נכון לעשות התאמות*
מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
דרישות
תפקיד: נציג/ת שירות טלפוני / מוקדן/ית, פקיד/ה תחום עיסוק: תמיכה ושירות לקוחות, אדמיניסטרציה
מיקום: תל אביב - יפו
שנות ניסיון: 1 שנים היקף המשרה: משרה מלאה, משרה חלקית
תאריך פרסום: 24/12/2020
תאריך עדכון: 14/01/2021 (אתמול 10:25)
|
|
junior QA ללא ניסיון
|
תעסוקה שווה - אזור מרכז |
|
רמת-גן, גבעתיים |
אתמול 10:23 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר
|
תיאור המשרה
קוד משרה: M-7750 יישוב: רמת גן.
תיאור פעילות הארגון: חברת סטארט-אפ.
תיאור התפקיד: QA, בדיקת מוצר חדשני. תפקיד התחלתי המיועד לאנשים ללא ניסיון או עם ניסיון מועט בתחום.
דרישות סף:
0 עד 1 שנים ניסיון ב-QA, לא נדרש ניסיון קודם.
אוריינטציה טכנית
יכולת אנליטית גבוהה
תשומת לב לפרטים קטנים
יכולות ארגון טובות
מולטי-טאסקינג
אנגלית ברמה גבוהה – הבנה, דיבור, קריאה, כתיבה.
תואר ראשון במדעי הרוח או החברה, או תחומים אחרים - יתרון
תנאי עבודה -
שעות עבודה : 9 שעות ביום, עם שעות נוספות.
תהליך המיון: ראיון און ליין, מבדק בית, ראיון במשרד, ראיון מקצועי.
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: חפיפה עם איש צוות.
דרכי הגעה: תחבורה ציבורית/חניה קרובה/אזור מרכזי בקרבת מקום (לדוגמה: "מרחק הליכה מציר ז'בוטינסקי פ"ת)
תנאי העסקה (שכר + תנאים): יתואם עם המעסיק.
נגישות המבנה: נגיש. "מוכנות לביצוע הנגשה – כל מקרה ייבדק לגופו".
דרישות התפקיד -
סביבת עבודה פיזית: open space, סביבה רועשת
סביבת עבודה חברתית: ממשקים פנימיים וחיצוניים, עבודה עצמאית ובצוות, עבודה עם הצוות בחו"ל.
דרישות פיזיות: ישיבה, יכולת עבודה על מחשב, יכולת תקשורת פרונטלית, טלפונית ובכתב.
דרישות קוגניטיביות: יכולת למידה איכותית ומהריה, אוריינטציה טכנית, יכולת חשיבה אנליטית, סדר וארגון. תשומת לב לפרטים קטנים, יכולת מולטי-טאסקינג.
דרישות חברתיות/ תקשורתיות: עבודה עצמאית ובצוות עם ממשקי פנים וחוץ, יכולת תקשורת עם צוותים ועובדים ומנהלים בחברה בארץ ובחו"ל. ידיעת עברית ואנגלית ברמה גבוהה – הבנה, דיבור, קריאה וכתיבה.
דרישות רגשיות: יכולת עבודה בעומס משימות ותחת לחץ.
הערות מיוחדות/מוכנות להתאמות: *המעסיק נכון לעשות התאמות*
מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
דרישות
תפקיד: בודק/ת תוכנה/ QA תחום עיסוק: אבטחת איכות
מיקום: רמת-גן, גבעתיים
שנות ניסיון: ללא ניסיון עד 1 שנים היקף המשרה: משרה מלאה
תאריך פרסום: 28/12/2020
תאריך עדכון: 14/01/2021 (אתמול 10:23)
|
|
Integrator
|
תעסוקה שווה - אזור מרכז |
|
רחובות, נס ציונה |
אתמול 10:08 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר
|
תיאור המשרה
קוד משרה: M-7821 יישוב: פארק המדע, רחובות
תיאור התפקיד:
Role Description
The integration team at Nova is looking for an integrator to work in a dynamic planning role.
• Nova provides insights into process control in the world’s most technologically advanced industry. We employ physics, math, algorithms, software and hardware expertise to redefine the limits of possible in semiconductors’ manufacturing.
• We invite you to join our dreamers and winners! Brilliant high- aimers who see impossible as the starting point to exciting challenges, and work together in multidisciplinary global teams to find answers.
• We dive deep, into the nanometric and atomic levels, to extract unique insights and provide our customers and partners with crucial decision-making data. Each and every one of us helps redefine what people can achieve through technology.
Responsibilities
We simply do things differently. What about you?
You’ll be joining the Production group in the Operation division as an Integration Engineer. Our role is to maintain company business by manufacturing and delivering products to our customers in the highest quality and on-time
What will you do as Integration Engineer?
• Lead tool manufacturing from start to end (“10 weeks project”) of multidisciplinary complex systems Integration (optical, electronic, pneumatic, robotics, computing and mechanical) according to predefined procedures while overcoming quality, maturity and system issues.
• Working with engineering and R&D to address systems/production process issues
• Working with suppliers to address quality issues and repair
• Involvement in production of repaired units (service support)
• Working in organized way according to procedures
עבודה בקו מכונות, בחדר נקי.
במהלך העבודה יש ללבוש חליפת חדר נקי הכוללת ביגוד מלא, כפפות, מסכת פנים, מגפיים המכסות את הנעליים.
העבודה נעשית תוך שמירה על סטריליזציה מקסימלית, ולכן ניתן להכנס אל החדר רק עם אביזרים ומכשור נדרש, לאחר סטריליזציה שלהם.
מהלך העבודה כולל הרכבת חלקים, הכנסת ידיים אל המכונה, כיול חלקי מתכת ואופטיקה, חיבור כבלים, הברגת ברגים ע"י מפתחות אלן קטנים. ביצוע אנליזות ע"י תוכנות, בדיקות איכות. חלק מהפעולות מבוצעות ידנית וחלק ע"י מערכות ממוחשבות. בעת שימוש במערכות הממוחשבות יושבים בכיסא על עמדת מחשב ומבוצע שימוש במערכת ייעודית ותוכנות אופיס, כגון אקסל וורד.
בעת העבודה יש לעלות על סולם, מדרגות, על מנת לבצע פעולות בתקרת המכונות. כמו כן, ללכת, לשכב, להתכופף, לרכון לתוך המכונה על מנת לבצע פעולות.
פעמים בודדות בעבודה יש צורך בהרמת ציוד וחלקים, עד 25 ק"ג. לעיתים שימוש במנוף הרמה.
יש צורך במוטוריקה גסה ועדינה, ישנם חלקים עדינים מאוד.
העבודה נעשית על פי סדר פעולות רבות. נדרשת יכולת למידה עצמאית איכותית, יכולת זיכרון איכותית.
כעת בתקופת הקורונה ישנה הקפדה מרובה: הפרדה בין אנשי הצוות בכל משמרת ולא ניתן לערבב בין האנשים השונים.
לא ניתן לנסוע בתחבורה ציבורית ויש להגיע עצמאית או עם רכב הניתן מהחברה.
דרישות סף:
• Practical engineering diploma with proven experience in multidisciplinary systems
• Proved Hands-on capabilities with assembly, calibration and testing
• Independent and self-Lerner – Ability to learn wide and in-depth technical information
• Team working capabilities
• Experience in semiconductors – an advantage
• Time management capabilities
התפקיד מתאים להנדסאים או מהנדסים, בעיקר מתחום המכניקה והאלקטרוניקה, נדרש ניסיון בעבודה עם מערכות מולטי-דיספלינאריות, יתרון למועמדים מתחום האלקטרו-אופטיקה, ועם ניסיון בביצוע אנליזות ועיבוד נתונים.
נדרש רישיון רכב על מנת להגיע לעבודה.
תנאי עבודה -
שעות עבודה : משמרות, בוקר 07:30 -16:30 , ערב 17:00 – 02:00. עבודה בימי שישי לסירוגין. יש לעבוד במשמרות בוקר וערב. אין גמישות בשעות העבודה.
בתקופת הקורונה כל משמרת עובדת כקפסולה כך שלא ניתן לערבב בין אנשי צוות ממשמרות שונות.
תהליך המיון: ראיון טלפוני, ראיון מקצועי פרונטלי במשרדי החברה ע"י מנהל מגייס, ראיון און ליין של רכזת גיוס וראיון און ליין של מנהל ייצור, בדיקת ממליצים
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: תהליך הכשרה בו ילמד העובד על החברה, על התחום, ועל המכונות, כשלושה, ארבעה שבועות, לאחר מכן למידה תוך כדי העבודה (on the job training) עם חונך.
דרכי הגעה: הגעה עצמאית ברכב, או עם רכב חברה. בתקופת הקורונה לא ניתן להשתמש בתחבורה ציבורית.
תנאי העסקה (שכר + תנאים): יתואם עם המעסיק.
נגישות המבנה: כעת אין התאמה לכיסא גלגלים. שנם שירותים בקומה אחרת.
ישנה מוכנות לביצוע הנגשה – כל מקרה ייבדק לגופו.
דרישות התפקיד -
סביבת עבודה פיזית: עבודה בקו מכונות, בחדר נקי. החדר ללא חלונות, עם מספר מכונות, עם מערכת אוורור המסננת את האוויר באופן תמידי. ישנם רעשים סטטיים ממערכת זו, וכן מהמכונות ומפעולות ההברגה. ישנה טמפרטורה מבוקרת בתוך החדר
סביבת עבודה חברתית: בצוות יש כ-15-20 עובדים, העבודה נעשית עצמאית ובצוות, תוך תקשורת עם הצוות, המנהל, ולעיתים עם צוותים אחרים. התקשורת בחברה היא בדרך כלל באנגלית.
דרישות פיזיות: יכולת עבודה עם חליפת חדר נקי, יכולת להרכבת חלקים, הכנסת ידיים אל המכונה, כיול חלקי מתכת ואופטיקה, חיבור כבלים, הברגת ברגים ע"י מפתחות אלן קטנים. חלק מהפעולות מבוצעות ידנית וחלק ע"י מערכות ממוחשבות. בעת שימוש במערכות הממוחשבות יושבים בכיסא על עמדת מחשב. יכולת תשומת לב לפרטים קטנים.
יכולת שימוש בסולם, עליה על מדרגות, על מנת לבצע פעולות בתקרת המכונות. כמו כן, הליכה, ישיבה, כפיפה, רכינה, לתוך המכונה על מנת לבצע פעולות.
פעמים בודדות בעבודה יש צורך בהרמת ציוד וחלקים, עד 25 ק"ג.
יש צורך במוטוריקה גסה ועדינה, ישנם חלקים עדינים מאוד.
דרישות קוגניטיביות: יכולת למידה עצמאית איכותית, יכולת זיכרון איכותית, יכולת עבודה לפי סדר פעולות, פרו-אקטיביות, יכולת בקרה ולמידה משגיאות, יכולת תשומת לב לפרטים, יכולת ניתוח נתונים, יסודיות וקפדנות
דרישות חברתיות/ תקשורתיות: עבודה עצמאית ובצוות, תקשורת באנגלית באופן פרונטאלי, ובכתב.
דרישות רגשיות: יכולת עבודה לפי סדר פעולות, יכולת עמידה ביעדים, יכולת עמידה בלחץ ועומס.
הערות מיוחדות/מוכנות להתאמות: המעסיק מעוניין מאוד להעסיק אנשים עם מוגבלות ומוכן לבצע התאמות. כל מקרה יבחן לגופו.
מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
דרישות
תפקיד: הנדסאי מכונות, מהנדס מכונות, הנדסאי/ת אלקטרוניקה תחום עיסוק: ייצור ותעשייה, חומרה, חשמל ואלקטרוניקה
מיקום: רחובות, נס ציונה
שנות ניסיון: 1 שנים היקף המשרה: משרה מלאה, משמרות
תאריך פרסום: 12/01/2021
תאריך עדכון: 14/01/2021 (אתמול 10:08)
|
|
נציג/ת מרכז להפקת מידע |משרד ממשלתי
|
כל יכול החדשה |
|
מרכז |
אתמול 08:32 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
פרטי
|
תיאור המשרה
שימו לב שהמשרה מיועדת רק לאנשים עם מגבלה****
תמיד ראיתם את עצמכם משתלבים במשרד ממשלתי? תמיד חלמתם על עבודה לאורך זמן?
העבודה הזו בדיוק בשבילכם!
לשיתוף פעולה ראשון מסוגו בין משרד ממשלתי ובין Call יכול - העסק החברתי הגדול ביותר בישראל. דרושים עובדים למרכז להפקת מידע.
אופי העבודה:
הטענה ושליפה של קבצים אלקטרוניים שונים על פי דרישת העובדים בחברה. הבקשה מגיעה למוקד טלפוני/דלפק שרות ומועברת לעובדי הצוות לטובת ביצוע.
(שימו לב שלא מדובר בתפקיד של נציג שירות טלפוני)
כישורים דרושים:
ניסיון בהפעלת מחשב ומערכות הפעלה ,יישומי אינטרנט.
יכולת עבודה עצמאית או כחלק מצוות.
יכולת מתן שירות גבוהה.
יכולת עבודה מסודרת שיטתית וקפדנית.
רמת אנגלית בסיסית.
מיקום: גוש דן.
היקף משרה: 4-5 משמרות בשבוע, משך משמרת 5-6 שעות. נכונות לעבוד עד 20:00.
שכר התחלתי: 33.5 ש"ח לשעת עבודה, עדכון שכר לאחר שנה.
תנאים נוספים: ארוחות צהריים.
מיונים לתפקיד: כוללים תחקיר בטחוני.
דרישות
תפקיד: עובד/ת משרד- כללי תחום עיסוק: אדמיניסטרציה
מיקום: מרכז
שנות ניסיון: ללא ניסיון היקף המשרה: משמרות
תאריך פרסום: 22/08/2018
תאריך עדכון: 14/01/2021 (אתמול 08:32)
|
|
נציג/ת שירות לקוחות - לאומי קארד
|
כל יכול החדשה |
|
מרכז |
אתמול 08:32 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
פרטי
|
תיאור המשרה
תיאור המשרה:
מוקד לשיחות נכנסות שנותן מענה לשלושה עולמות תוכן הזדהות – זיהוי לקוחות והנחייתם איך להגיע למוקד הרצוי בתוך החברה. שירות לקוחות בתחום ההטבות – מבצעים, הסבר על מימוש ההטבה, פתרון תקלות. שירות לקוחות בתחום גיפט קארד – תווים דיגיטליים ופיזיים (הזמנה, טעינה, הסבר על אופן מימוש).
כישורים נדרשים:
מיומנויות מחשב טובות
דייקנות
גישה שירותית
אסרטיביות
התמדה
אוריינטציה דיגיטלית
מיקום: דרך בן גוריון, רמת גן
היקף המשרה: עבודה בימי ראשון – חמישי, שעות הפעילות בין 8:00-16:00. הדרישה הינה ל-6 שעות עבודה במשמרות של 8:10-14:30 / 9:45-16:00.
שכר: 29.12 ₪ לשעה + עליית שכר של חצי ₪ בכל שנה + תנאים סוציאליים מלאים + בונוסים יפים.
דגשים נוספים:
ארוחות צהריים מסובסדות וארוחות עשר
דרישות
תפקיד: נציג/ת שירות לקוחות תחום עיסוק: תמיכה ושירות לקוחות
מיקום: מרכז
שנות ניסיון: ללא ניסיון היקף המשרה: משרה חלקית, משמרות
תאריך פרסום: 15/12/2020
תאריך עדכון: 14/01/2021 (אתמול 08:32)
|
|
נציג/ת שירות לשיחות יוצאות - הראל חברה לביטוח
|
כל יכול |
|
ישראל | מרכז |
אתמול 08:32 |
|
|
תיאור המשרה
שיחות יוצאות ללקוחות המשתייכים לסוכנויות ביטוח המשתפות פעולה עם חברת הראל. מטרת השיחה הינה להציע עבורם בדיקה ללא עלות באתר הר הביטוח של משרד האוצר.
כישורים נדרשים:
מיומנויות מחשב בסיסיות
שירותיות
יכולות שכנוע
מוטיבציה גבוהה לעבודה ונכונות לעבור תהליך למידה
סבלנות
מיקום: משרדי כל יכול, רחוב משה לוי 14, ראשון לציון
היקף המשרה: ניתן לעבוד בהיקף חלקי עד מלא (4 משמרות בשבוע של 6 שעות עבודה ועד להיקף משרה מלאה, ניתן לעבוד משמרות ערב בלבד). שעות פעילות המוקד 8:45-20:00.
שכר: 29.12 ₪ לשעה + בונוסים+ תנאים סוציאליים מלאים
דגשים נוספים:
הקורס מתקיים בחברת כל יכול ואורך כ-10 ימי עבודה (קבלת שכר החל מהיום הראשון של הקורס).
בתקופת הקורונה – תתאפשר עבודה מהבית עם תום תהליך ההסמכה
דרישות
תפקיד: נציג/ת שירות טלפוני / מוקדן/ית תחום עיסוק: תמיכה ושירות לקוחות
מיקום: ישראל | מרכז
שנות ניסיון: ללא ניסיון היקף המשרה: משרה חלקית, משמרות
תאריך פרסום: 10/01/2021
תאריך עדכון: 14/01/2021 (אתמול 08:32)
|
|
מחסנאי ועוזר למנהל המפעל
|
המשקם |
|
חולון, בת ים |
13/01/2021 |
|
|
תיאור המשרה
קוד משרה: 1263 מחסנאי ותפעול המחסן
אחריות כוללת לביצוע עבודות העיסוקים במפעל
מוסר עבודה גבוה, יושר, אמינות, יוזמה, תשוקה, יחסי אנוש טובים, אסרטיביות, סדר וארגון
יכולת לניהול אנשים ועמידה בלחצים.
ידע כללי בהפעלת מחשב
א-ה 5 8.5 שעות ללא גמישות
דרישות
תפקיד: מנהל מחסן תחום עיסוק: לוגיסטיקה ותפעול
מיקום: חולון, בת ים
שנות ניסיון: 5 שנים עד 15 שנים היקף המשרה: משרה מלאה
תאריך פרסום: 10/08/2019
תאריך עדכון: 13/01/2021
|
|
דרוש/ה ראש צוות למפעל בחולון
|
המשקם |
|
חולון, בת ים |
13/01/2021 |
|
|
תיאור המשרה
קוד משרה: 1273 התפקיד דורש הסתובבות בשטח המפעל ועבודה בעמידה לאורך זמן.
ניסיון בעבודת צוות, חריצות, יכולת התמדה, אמינות, אמפטיה , תשוקה ואסרטיביות.
אחריות וניהול צוות עובדים דאגה להספקי עבודה ,איכות העבודה ובקרת איכות.
נכונות לעבודה עם אנשים עם מוגבלויות - חובה
משרה חלקית: ימים א-ה, 5-6 שעות יומיות
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
דרישות
תפקיד: מנהל משמרת - אריזה, מפקח/ת עבודה תחום עיסוק: כללי, ייצור ותעשייה
מיקום: חולון, בת ים
שנות ניסיון: 3 שנים עד 10 שנים היקף המשרה: משרה חלקית
תאריך פרסום: 24/10/2019
תאריך עדכון: 13/01/2021
|
|
|
|
|