דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור ד)
אשנב   אביליקו

דרוש/ה נציג/ת שירות טלפוני - מוקד דיגיטל בנשר

שם החברה:
מרכז תמיכה למעסיקים צפון
סוג המפרסם:
אחר

תיאור המשרה

קוד משרה: A341a

תיאור פעילות הארגון: מוקד טלפוני נותן שירות לספק כבלים.
דרישות סף: התחייבות ל - 9 חודשי עבודה - חובה!
ידע בסיסי בתפעול מחשב - חובה!
עברית – ברמת שפת אם (קריאה, כתיבה, דיבור, הבנת הנקרא)
תעודת בגרות מלאה – יתרון משמעותי (ניתן לבדוק מקרים פרטניים)
ניסיון בעבודה במוקדי שירות ומידע- יתרון!
ידע בשפה האנגלית - יתרון!
תיאור התפקיד:
1. מענה טלפוני ללקוחות ומתן תמיכה טכנית
2. שליחת מיילים ללקוחות
3. הפניית לקוחות להמשך טיפול
תנאי עבודה
שעות עבודה: ימי עבודה בשבוע - 5. שעות - א-ה - 08:00-19:00, ו' -08:00-14:00 בין 6-8 שעות משמרת.
תהליך קליטת עובד: קורס הדרכה בין 14 - 18 ימים. החתמה על חוזה עבודה ל -9 חודשים. במידה ופורשים לפני יש קנס כספי.
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: קורס הדרכה במשך 15 ימים- א-ה 08:30-17:00 וימי שישי 08:00-13:00 ועוד עד שבוע הסמכה
דרכי הגעה: תחבורה ציבורית בקרבת מקום. במשמרות ערב, שבת וחג יש הסעות מאזור הקריות, חיפה, שפרעם, דאלית אל כרמל, עוספיה, נשר, רכסים, בשמת טבעון.
תנאי העסקה (שכר + תנאים סוציאליים): מינימום על פי חוק + בונוסים.
נגישות המבנה: נגיש.
סביבת עבודה פיזית: מבנה בן שתי קומות הנמצא בלב אזור חנויות. בקומה הראשונה חדרי הדרכה מרווחים ומוקד עבודה ובו עמדות אישיות בשורות שורות המופרדות ביניהן. אל הקומה השניה מובילה גם מעלית. הקומה השניה דומה לראשונה.
במקום שירותים מרווחים אך אינם נגישים. יש אפשרות להנגשה.
סביבת עבודה חברתית: צעירה לרוב, מגוונת.
דרישות התפקיד
דרישות פיזיות: יכולת לעבודה ברעש, עבודה בישיבה לאורך זמן, ראייה תקינה/מתוקנת, שמיעה תקינה/מתוקנת, יכולת עבודה על מחשב תקינה.
דרישות קוגניטיביות: כישורי שפה תקינים כולל יכולת הבנה והתבטאות, עבודה עצמאית, תשומת לב לפרטים, קשב וריכוז לאורך זמן, גמישות תפקודית (היכולת לעבור בין מטלות), הקשבה פעילה לצרכי הלקוח, הבנת הוראות כתובות ומילוליות, פתרון בעיות, יוזמה, הפעלת שיקול דעת, התמדה בעבודה לאורך זמן, יכולת למידה טובה
דרישות חברתיות: סבלנות וסובלנות בשיחות עם לקוחות, שירותיות גבוהה, אדיבות, חריצות
דרישות רגשיות: מוטיבציה, יכולת עמידה בלחץ, סבלנות, יציבות רגשית, התמודדות עם סמכות, התמודדות עם שינויים והנחיות חדשות, יכולת להתמודד עם התנגדויות של לקוחות, עבודה בסביבה תחרותית, מזג רגוע
מוכנות להתאמות: גמישות בתפקיד - כל מקרה ידון לגופו.
יש אפשרות להתקין תוכנת ברייל קולית והגדלת מסך. גמישות במשמרות - כן - ראה פירוט למטה.

המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד.

מעסיק המלווה על ידי מרכזי התמיכה

דרישות

תפקיד: נציג/ת שירות טלפוני / מוקדן/ית
תחום עיסוק: תמיכה ושירות לקוחות
מיקום: נשר
שנות ניסיון: ללא ניסיון
היקף המשרה: משרה מלאה, משמרות
תאריך פרסום: 10/06/2019

מידע נוסף

ניתן להתגמש באופן חלוקת המשמרות
נגישות המבנה
כניסה נגישה לבניין (כבש)
מעלית נגישה
שירותי נכים ייעודים
חניית נכים בקרבת מקום
אפיון סביבת העבודה  מעסיק המלווה על ידי מרכזי התמיכה
סביבת עבודה פיזית: מבנה בן שתי קומות הנמצא בלב אזור חנויות. בקומה הראשונה חדרי הדרכה מרווחים ומוקד עבודה ובו עמדות אישיות בשורות שורות המופרדות ביניהן. אל הקומה השניה מובילה גם מעלית. הקומה השניה דומה לראשונה.
במקום שירותים מרווחים אך אינם נגישים. יש אפשרות להנגשה.
סביבת עבודה חברתית: צעירה לרוב, מגוונת.
הגשת מועמדות  
חיפוש משרה

לעזרה 03-6013222 

הזדמנות חדשה