דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור ד)
אשנב   אביליקו

סיפור ההצלחה של חברת "Call יכול"

 

 

"כל יכול" הינו עסק חברתי ראשון מסוגו אשר מקים ומנהל בפועל מוקדים טלפונים בשיטת מיקור חוץ/outsourcing. כ 70% מעובדי החברה מתמודדים עם מגבלה בגוף או בנפש. מתחם המוקדים הראשי של החברה ממוקם בראשל"צ ובו מספקים נציגי השירות והמכירות של "כל יכול" שירותי מוקד טלפוני לחברות מובילות במשק הישראלי.

מי יכול ומתאים לעבוד ב"כל יכול"?

 

העבודה במוקדים של "כל יכול" מתאימה לקשת רחבה של מוגבלויות. אנו דואגים ללמוד ולהכיר היטב כל מועמד פוטנציאלי ,לבחון את התאמתו ולספק לו סביבת עבודה נעימה ונגישה במידה והתקבל. המשותף לכל העובדים בחברה- יכולות קוטנטיביות , מוטיבציות גבוהות ונכונות להתמיד ולהשקיע.
כאשר מסיירים במוקדים שלנו, ניתן להתרשם מההתאמות השונות אשר בוצעו במקום בעזרת משרד הכלכלה לנוחיות ולנגישות העובדים. לדוג', נציגי השירות אשר מתמודדים עם לקות ראייה משתמשים בתוכנות עזר ומסכים ייעודיים אשר מאפשרים להם לתפעל את המחשבים ביעילות. דוגמאות נוספות הן שולחנות עבודה חשמליים ומתכווננים אשר מאפשרים לעובדים עם מגבלת גפיים עליונות להגיע ולתפעל את עמדות המחשב בנוחות מלאה. העובדים זוכים בניהול תומך ומבין לאורך כל הדרך.
המסר העיקרי לכל מעסיק פוטנציאלי: עם ההתאמות הנכונות  , יש מגזר עצום, מסור ומקצועי שיכול להשתלב בעסק שלכם ולתרום תרומה חשובה  להצלחתו.

 

כיצד ניתן לבחון את שביעות הרצון של העובד בתפקיד ובחברה?

 

את שביעות הרצון של העובדים ב"כל יכול" ניתן לזהות על פי מספר פרמטרים בינהם: יציבות תעסוקתית יוצאת דופן בתחום של מוקדים טלפונים, לויאלויות גבוהה לחברה וללקוח אותו הם מייצגים, עמידה הן ביעדים האישייים והן ביעדים הצוותיים. חלק גדול מהצוות הניהולי ב"כל יכול" קודם מקרב העובדים. זו  אינדיקציה נהדרת להצלחה אישית וחברתית. הגיבוש והחברות בין כל עובדי החברה אשר מגיעים מגילאים ורקעים שונים, עם וללא מגבלה ,  הוא מדד חשוב בהבנת חשיבות המקום הזה לעובדיו.

 

וכיצד נמדדת ההצלחה שלכם כחברה?

 

בשל המקצועיות , המסירות וטיב השירות של  עובדי  "כל יכול", כמות הלקוחות שלנו גדלה משנה לשנה ומונה כמות דו ספרתית של חברות, בינהן- פלאפון, תמי 4, בזק בינלאומי, לאומי קארד ועוד. חברות אלו בחרו בנו כספק ושותף פעיל במערך המוקדים הטלפונים שלהן. עובדה זו מאפשרת לנו לייצר עוד ועוד מקומות עבודה הוגנים , מתאגרים ומעניינים לעוד ועוד עובדים עם מגבלה. אנחנו מצליחים ולאורך זמן לייצר לעובדים שלנו סביבת עבודה אשר מאפשרת להם לשמוח, לפרוח ולגדול. אין סיפוק גדול מזה.

 

תנו לנו עצה/טיפ, לכל מי שמעסיק כיום עובד עם מגבלה או בוחן להעסיק עובד עם מגבלה?

חשוב מאד עד הכרחי ללמוד להכיר את העובד ולמקם סביבו שדרת ניהול אשר תנהל אותו בגובה העיניים. זה נכון בכל מקום. בטח ובטח כשמדובר בעובד חדש עם צרכים ספציפיים והרבה חשש. חשוב לא לפחד לשאול ולברר  עם העובד אלו צרכים יש לו ולעשות זאת  ממקום מתעניין ומתחשב ולא מרחמים.

 

 

 

תגובות

ספרו לי עוד על היתרונות בהעסקת אנשים עם מוגבלות