שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר
|
תיאור המשרה
קוד משרה: M-7900 יישוב: חולון אזור תעשייה
תיאור פעילות הארגון: תאורת לד מעוצבת ופרגולות אלומיניום איכותיות ישירות מהמפעל – ייצור בהתאמה אישית עפ"י הזמנה.
תיאור התפקיד:
תפקדי ש"ל פרונטאלי וטלפוני
מקבלים פניות מלקוחות לגביי גופי תאורה , פרופילים והזמנות בהתאמה אישית
נותנים הצעות מחיר
מעקב וקרה וליוויי הלקוחות עד קבלת ההזמנה והתשלום.
העבודה גם במכירות פרונטליות בנוסף לטלפון
דרישות סף:
ניסיון קודם מכירות – לפחות שנתיים
ידע טכני בחשמל ואלקטרוניקה , הרכבות גופי תאורה - יתרון
ורבאלי
חזות ייצוגית ( לצורך מכירות)
ידע ביישומי מחשב בסיסיים
תנאי עבודה – עובדים מהמשרד
שעות עבודה : 8:00-17:00 א-ה עם ימי שישי פעמיים בחודש 8:00-13:00 , ימי חמישי עובדים עד 16:00
תהליך המיון: ראיון פרונטלי
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד:
חפיפה מטעם מנהל המכירות
דרכי הגעה: תחבורה ציבורית/חניה קרובה/אזור מרכזי בקרבת מקום (לדוגמה: "מרחק הליכה מציר ז'בוטינסקי פ"ת)
תנאי העסקה (שכר + תנאים): יתואם מול המעסיק
נגישות המבנה: מבנה נגיש - מדובר במפעל, אך סביבת העבודה באופן כללי שקטה ורגועה באופן יחסי.
דרישות התפקיד -
סביבת עבודה פיזית: באולם התצוגה לכל נציג יש עמדה . העמדות ממוקמות אחת ליד השנייה לאורך האולם.
סביבת עבודה חברתית: עובד לבד לצד עובדי מכירות נוספים שעובדים גם הם עצמאית. אינטראקציה יומיומית מול ממונה ומול לקוחות.
דרישות פיזיות: ישיבה ממושכת
דרישות קוגניטיביות: שמירה על ריכוז , תפיסה מרחבית , הבנת הוראות (בע"פ , בכתב , בטיחות) , מיון , יכולת , מולטיטאסקינג , יכולת ניהול זמן , יכולת פתרון בעיות , יצירתיות , יזימה , יכולת למידה
דרישות חברתיות/ תקשורתיות: עבודה בצוות , כושר ביטוי טוב בע"פ , יחסי אנוש טובים, יכולת שיתוף פעולה . תקשורת מול לקוחות – מכירות ושירותיות. עבודה מול קהל , יחסי אנוש טובים .
דרישות רגשיות:
יכולת עמידה בעבודה תחת לחץ , יכולת לעבודה עצמאית , לויאליות , אמינות , יכולת לקבל משוב , יוזמה
הערות מיוחדות/מוכנות להתאמות: גמישות קלה בשעות עבודה או בעמדת העבודה.
*המעסיק נכון לעשות התאמות*
מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
דרישות
תפקיד: נציג/ת שירות טלפוני / מוקדן/ית, נציג/ת שירות לקוחות תחום עיסוק: תמיכה ושירות לקוחות
מיקום: חולון, בת ים
שנות ניסיון: 2 שנים עד 5 שנים היקף המשרה: משרה מלאה
תאריך פרסום: 18/02/2021
תאריך עדכון: 23/02/2021
|
|
|
|
|