|
תיאור המשרה
שיחות יוצאות ללקוחות המשתייכים לסוכנויות ביטוח המשתפות פעולה עם חברת הראל. מטרת השיחה הינה להציע עבורם בדיקה ללא עלות באתר הר הביטוח של משרד האוצר.
כישורים נדרשים:
מיומנויות מחשב בסיסיות
שירותיות
יכולות שכנוע
מוטיבציה גבוהה לעבודה ונכונות לעבור תהליך למידה
סבלנות
מיקום: משרדי כל יכול, רחוב משה לוי 14, ראשון לציון
היקף המשרה: ניתן לעבוד בהיקף חלקי עד מלא (4 משמרות בשבוע של 6 שעות עבודה ועד להיקף משרה מלאה, ניתן לעבוד משמרות ערב בלבד). שעות פעילות המוקד 8:45-20:00.
שכר: 29.12 ₪ לשעה + בונוסים+ תנאים סוציאליים מלאים
דגשים נוספים:
הקורס מתקיים בחברת כל יכול ואורך כ-10 ימי עבודה (קבלת שכר החל מהיום הראשון של הקורס).
בתקופת הקורונה – תתאפשר עבודה מהבית עם תום תהליך ההסמכה
דרישות
תפקיד: נציג/ת שירות טלפוני / מוקדן/ית תחום עיסוק: תמיכה ושירות לקוחות
מיקום: ישראל | מרכז
שנות ניסיון: ללא ניסיון היקף המשרה: משרה חלקית, משמרות
תאריך פרסום: 10/01/2021
תאריך עדכון: 27/01/2021 (היום 08:35)
|
|
|
|
|