דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור ד)
אשנב   אביליקו

נציג שירות לקוחות טלפון וצ'אט

שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר

תיאור המשרה

קוד משרה: M-7463

קורס 21.01
מספר תקנים
יישוב: תל אביב ומהבית
תיאור פעילות הארגון: חברת משלוחים מובילה.
תיאור התפקיד: נציג שירות טלפוני ובצ'אט, חלק מהמשמרות רק שירות טלפוני, חלק רק בצ'אט, אך לא ניתן לבצע רק אחד מהם.
התפקיד הוא מענה און ליין ללקוחות הקצה שלנו והמסעדנים בנושאי סטטוס הזמנה ,איחורים ,בעיות התחברות , מתן פיצוים,קופונים, בדיקת שוברים,מדיניות מעסיק ועוד . הממוצע של נציג הוא 6-7 צטים בשעה ובשעות הפיק הנציגים עונים במקביל ל-3-4 צ'טים.
עבודה עם מספר מערכות מידע שונות במקביל. סביבת עבודה צעירה ונעימה, אך תחת לחץ ועומס משימות.

דרישות סף:
ניסיון קודם בתפקיד דומה - יתרון
וורבליות
שירותיות
יכולת עבודה על מחשב
יכולת עבודה עם מספר משימות (מולטי-טאסקינג) במחשב ובטלפון.
יכולת הבעה איכותית בע"פ ובכתב
סבלנות, הכלה ופתרון בעיות ללקוחות, וטיפול במצבי קונפליקט
התמודדות עם מצבי לחץ ועומס משימות
תנאי עבודה -
שעות עבודה :
המוקד פועל בין הימים א-ש (כוללן) בין השעות 9:00-00:00, והמשמרות נעות בין שעות אלה. ישנן משמרות בוקר/צהריים/ערב וסדר גודל של משמרת ממוצעת הוא בין 4-5 שעות. (יש משמרות ארוכות יותר ויש משמרות קצרות). מינימום משמרות להגשה- 4 (כולל סופי שבוע) ו-3 לסטודנטים.
תהליך המיון: ראיון של בערך כחצי שעה, עם נציגת צוות הגיוס ומול אחד מראשי הצוותים של המוקד.
בנוסף, סימולציה הבוחנת את יכולות מתן השירות של המועמד והן את יכולות הניסוח שלו בכתב.
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: הכשרה בקורס כשבוע, בין 10:00 ל-14:30 בצהריים מהמשרד בתל אביב.
דרכי הגעה: תחבורה ציבורית.
תנאי העסקה (שכר + תנאים): יתואם מול המעסיק.
נגישות המבנה: המשרדים נגישים. "מוכנות לביצוע הנגשה – כל מקרה ייבדק לגופו".

דרישות התפקיד -
סביבת עבודה פיזית: עבודה מהבית לאחר ההכשרה, בתקופת הקורונה. יש צורך במחשב, אינטרנט וטלפון.

סביבת עבודה חברתית: עבודה עם מגוון לקוחות טלפונית ובצ'אט, בירור עם ספקים, עבודה עצמאית מהבית.
דרישות פיזיות: ישיבה, הקלדה, שימוש במחשב ובטלפון.


דרישות קוגניטיביות: הבנת הוראות, יכולת הכלה ופתרון בעיות, שירותיות, סבלנות והכלה, מולטי-טאסקינג


דרישות חברתיות/ תקשורתיות: יכולת תקשורת טלפונית, ובכתב. יכולת הבעה איכותית, שירותיות, סבלנות והכלה, עבודה עם מגוון לקוחות.

דרישות רגשיות: עבודה תחת לחץ, עם עומס עבודה משתנה (מספר פיקים במהלך היום).

הערות מיוחדות/מוכנות להתאמות: *המעסיק נכון לעשות התאמות*

המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד.

מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה

דרישות

תפקיד: נציג/ת שירות טלפוני / מוקדן/ית
תחום עיסוק: תמיכה ושירות לקוחות
מיקום: תל אביב - יפו
שנות ניסיון: 1 שנים עד 2 שנים
היקף המשרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
תאריך פרסום: 6/01/2021
תאריך עדכון: 24/01/2021
הגשת מועמדות  
חיפוש משרה

לעזרה 03-6013222 

הזדמנות חדשה