דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור ד)
אשנב   אביליקו

Order Management Coordinator

שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר

תיאור המשרה

קוד משרה: M-7337

יישוב: תל אביב, ומהבית
תיאור פעילות הארגון: Check – Point חברת אבטחת מידע מובילה
תיאור התפקיד:
The excellent Order Management Coordinator is dedicated to managing simple and complex orders. This person will be a key point of contact to sales admin department, distributors and partners and several internal departments to help drive growth.
Main Responsibilities:
• Receiving and processing orders for Check Point products using SAP-ERP system while making sure business guidelines are followed.
• Investigate order discrepancies.
• Back office support for distributors around the world in ordering and licensing issues.
• Coordinate with other Check Point departments in Israel and abroad.

דרישות סף:
• Very Good English & Hebrew (read & write) along with excellent customer service skills.
• Good ability to adapt to a technological environment.
• Highly organized & detail oriented with the ability to proactively identify and resolve problems.
• Ability to multi-task & perform in a fast-paced environment and under pressure.
• Flexible hours – availability to work in shifts.
• Extended shifts at the end of the quarter (last week of each quarter).
• Ability to participate in a course starting on 31/1 (for 7 weeks).
• Part time or full time.
• Experience in administration data entry roles – Advantage.
• SAP Knowledge – Advantage.
תנאי עבודה -
שעות עבודה : משמרת בוקר 08:00 – 17:00, משמרת אמצע 10:00 – 19:00, משמרת ערב 15:00 – 24:00.
בשישי המשמרת קצרה יותר ומתחילה בשעה 08:00 ומסתיימת בצהריים.
יש תקנים במשרה מלאה, ויש תקנים של 60% משרה (עבודה 3 ימים בשבוע)
יש צורך בעבודה במשמרת ערב אחת לפחות, ובעבודה בשישי לסירוגין.

תהליך המיון:
המיון נעשה כעת מרחוק. נשלח מבחן קצר הכולל הבנה באנגלית ותרגום מעברית לאנגלית, נשלח מבחן נוסף הבודק אוריינטציה טכנית ושימוש בתוכנת ה-SAP, ויבוצעו 2-3 ראיונות – ראיון מקצועי עם ראש הקבוצה, ראיון מקצועי נוסף וראיון עם משאבי אנוש. כל שלב במיון הוא מסנן, כך שמועמד שלא עבר שלב מקדים לא יוכל להמשיך בתהליך המיון.
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: הכשרה בשכר במשרה מלאה במשך 7 שבועות. ההכשרה תחל ב-04.10.2020, ככל הנראה ההכשרה תתבצע מרחוק דרך הזום. בהכשרה ילמדו העובדים על מערכת ה-SAP, מוצרי החברה ומיומנויות נוספות לעבודה. במהלך ההכשרה ישנם מבדקי ידע. בסוף ההכשרה מתבצע מיון לצוותים שונים לפי איזורי הפעילות בעולם.

דרכי הגעה: תחבורה ציבורית/חניה קרובה/אזור מרכזי בקרבת מקום (לדוגמה: "מרחק הליכה מציר ז'בוטינסקי פ"ת)
תנאי העסקה (שכר + תנאים): יתואם מול המעסיק.
נגישות המבנה: נגיש. "מוכנות לביצוע הנגשה – כל מקרה ייבדק לגופו".

דרישות התפקיד -
סביבת עבודה פיזית: עמדת עבודה משרדית, עם מחשב, ב-open space.


סביבת עבודה חברתית: עבודה עצמאית, בתוך צוות. יצירת קשר עם מפיצים גלובליים בעיקר דרך המייל ובצ'אט ומעט בטלפון
דרישות פיזיות: יכולת עבודה עצמאית, שימוש במחשב, בתקשורת כתובה בעיקר, ובאנגלית


דרישות קוגניטיביות: יכולת למידה עצמאית איכותית בשפה האנגלית, יכולת ניהול זמן עצמאי, יכולת תקשורת עם ספקים מגוונים ברחבי העולם באנגלית, יכולת סדר ותעדוף משימות, זיהוי שגיאות.


דרישות חברתיות/ תקשורתיות: יכולת עבודה עצמאית, יכולת תקשורת בעיקר בכתב בצ'אט ובמייל באנגלית עם מגוון ספקים ולקוחות.

דרישות רגשיות: יכולת עמידה ביעדים ובעומס משימות, התמדה לטווח ארוך, בסוף רבעון ישנה עבודה יותר אינטנסיבית, נדרש לעבוד יותר שעות ובלחץ משימות גבוה יותר.

הערות מיוחדות/מוכנות להתאמות: *המעסיק נכון לעשות התאמות*

המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד.

מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה

דרישות

תפקיד: נציג/ת שירות טלפוני / מוקדן/ית, פקיד/ה
תחום עיסוק: תמיכה ושירות לקוחות, אדמיניסטרציה
מיקום: תל אביב - יפו
שנות ניסיון: 1 שנים
היקף המשרה: משרה מלאה, משרה חלקית
תאריך פרסום: 24/12/2020
תאריך עדכון: 24/01/2021
הגשת מועמדות  
חיפוש משרה

לעזרה 03-6013222 

הזדמנות חדשה