דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור ד)
אשנב   אביליקו

Technical Support Engineer

שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר

תיאור המשרה

קוד משרה: M-7336


תאריך פרסום המשרה: 20.08.2020
יישוב: תל אביב, ומהבית
תיאור פעילות הארגון: Check – Point חברת אבטחת מידע מובילה

Check Point, the leading Cyber Security company worldwide is giving you the chance to join a unique training program and become part of our family!
The program is designed to train high potential entry-level candidates and teach you how
תיאור התפקיד:
to provide Tier-3 support for our products, in order to support Check Point's customers and partners around the world.
Why should you Join Check Point Technical Support family?
• Get experience with the security products of the leading vendor in the Cyber Security industry.
• Challenge yourself on daily basis with complex, technical issues.
• Work with the biggest Enterprise IT departments around the world.
• Join a team of motivated, fun and creative minds.
• Build a long-term career at Check Point with multiple options for future growth.
The training materials will include:
• Networking
• Operating Systems
• Check Point’s leading products
• Professional tools and methodologies
• In depth design and troubleshooting training for selected products & features

דרישות סף:
• Technical orientation, no experience is required! We will teach you everything you need.
• Very good English skills (Spoken and written).
• Service orientation.
• The training will take place at the company’s office / remotely and salary will be paid during the training period.

תנאי עבודה -
שעות עבודה : משרה מלאה עם שעות נוספות, ימי עבודה שני עד שישי, בהתאם לשוק הגלובלי.
תהליך המיון: תהליך מיון במשך יומיים, ניתנים מבחן הבודק יכולות באנגלית ומבחן טכני מעשי וסימולציה, ונערכים ראיון מקצועי וראיון עם משאבי אנוש. כל שלב במיון הוא מסנן, כך שמועמד שלא עבר שלב מקדים לא יוכל להמשיך בתהליך המיון.
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: לומדה ללמידה עצמאית, עם תמיכה מגורם מקצועי במחלקה.
דרכי הגעה: תחבורה ציבורית/חניה קרובה/אזור מרכזי בקרבת מקום
תנאי העסקה (שכר + תנאים): יתואם מול המעסיק.
נגישות המבנה: נגיש. "מוכנות לביצוע הנגשה – כל מקרה ייבדק לגופו".

דרישות התפקיד -
סביבת עבודה פיזית: עמדת עבודה משרדית, עם מחשב, ב-open space, יתכן רעש משיחות של שאר העובדים.
סביבת עבודה חברתית: עבודה עצמאית, בתוך צוות. יצירת קשר עם מפיצים גלובליים בעיקר דרך המייל ובצ'אט ומעט בטלפון
דרישות פיזיות: יכולת עבודה עצמאית, שימוש במחשב, בתקשורת כתובה בעיקר, ובאנגלית


דרישות קוגניטיביות: יכולת למידה עצמאית איכותית בשפה האנגלית, יכולת ניהול זמן עצמאי, יכולת תקשורת עם ספקים מגוונים ברחבי העולם באנגלית, יכולת סדר ותעדוף משימות, זיהוי שגיאות.


דרישות חברתיות/ תקשורתיות: יכולת עבודה עצמאית, יכולת תקשורת בעיקר בכתב בצ'אט ובמייל באנגלית עם מגוון ספקים ולקוחות.

דרישות רגשיות: יכולת עמידה ביעדים ובעומס משימות, התמדה לטווח ארוך, בסוף רבעון ישנה עבודה יותר אינטנסיבית, נדרש לעבוד יותר שעות ובלחץ משימות גבוה יותר.

הערות מיוחדות/מוכנות להתאמות: *המעסיק נכון לעשות התאמות*


המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד.

מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה

דרישות

תפקיד: נציג/ת תמיכה טכנית (Help Desk), נציג/ת שירות לקוחות, איש תמיכה מערכות מידע
תחום עיסוק: תמיכה ושירות לקוחות
מיקום: מרכז
שנות ניסיון: 1 שנים עד 4 שנים
היקף המשרה: משרה מלאה
תאריך פרסום: 20/08/2020
תאריך עדכון: 14/10/2020
הגשת מועמדות  
חיפוש משרה

לעזרה 03-6013222 

הזדמנות חדשה