דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור ד)
אשנב   אביליקו

פקיד/ת מוקד תפעול משרה חלקית במשמרות

שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר

תיאור המשרה

קוד משרה: M-7294

שימו לב -
להגשת מועמדות למשרה זו יש שני שלבים:
1. שליחת קורות חיים ישירות לאתר בית החולים בציון מספר משרה פנימי: 40804 בית חולים מאיר
2. שליחת קורות חיים דרך הפורטל על מנת שנוכל לעקוב מול המעסיק על התהליך

לינק למשרה באתר בית החולים:
https://jobs.clalitapps.co.il/Job-Search/%D7%9E%D7%A0%D7%94%D7%9C-%D7%95%D7%9E%D7%98%D7%94-Job-Description/%D7%9C%D7%9E%D7%A8%D7%9B%D7%96-%D7%A8%D7%A4%D7%95%D7%90%D7%99-%D7%9E%D7%90%D7%99%D7%A8-%D7%93%D7%A8%D7%95%D7%A9-%D7%94-%D7%A4%D7%A7%D7%99%D7%93-%D7%AA-%D7%9E%D7%95%D7%A7%D7%93-%D7%AA%D7%A4%D7%A2%D7%95%D7%9C-%D7%9E%D7%A9%D7%A8%D7%94-%D7%97%D7%9C%D7%A7%D7%99%D7%AA-%D7%91%D7%9E%D7%A9%D7%9E%D7%A8%D7%95%D7%AA/40804.aspx



תאריך פרסום המשרה: 2.8.2020
יישוב: כפר סבא
תיאור פעילות הארגון: בית חולים
תיאור התפקיד:
• מתן מענה טלפוני לפניות פנימיות בנושאי ביטחון, אחזקה, לוגיסטיקה, משק, תחבורה, חצרנות ועוד.
• פתיחת קריאות, מעקב אחר התראות, העברה לגורם המטפל הרלוונטי ומעקב אחר ביצוע, בהתאם לדחיפות.
• קשר עם גורמי חוץ, מד"א, חב' אמבולנסים, חב' מוניות, משרד הבריאות, צה"ל ועוד.

דרישות סף:
• תעודת בגרות מלאה, בהישג יד- חובה
• ניסיון בתפקיד דומה- ייתרון
• ידע במערכות ממוחשבות- יתרון משמעותי
• יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה, אחריות, עמידה בתנאי עומס ולחץ, יכולת עמידה במצבים משתנים.
• נכונות למשרה חלקית בהיקף של 50% משרה, עבודה במשמרות 24/7 - כולל לילות, שבתות וחגים, בהתאם לשיבוץ בסידור העבודה.
*תינתן עדיפות למועמדים/ות בעלי מוגבלות.
תנאי עבודה -
שעות עבודה : היקף של 50% משרה, עבודה במשמרות 24/7 - כולל לילות, שבתות וחגים, בהתאם לשיבוץ בסידור העבודה.
תהליך המיון: ראיון עם משאבי אנוש
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: חפיפה עם מנהל
דרכי הגעה: תחבורה ציבורית/חניה קרובה/
תנאי העסקה (שכר + תנאים): יתואם מול המעסיק.
נגישות המבנה: נגיש

דרישות התפקיד -
סביבת עבודה פיזית: עמדת שירות במוקד, open space.


סביבת עבודה חברתית: עבודה במרחב עם אנשי צוות נוספים ומנהל, נתינת מענה טלפוני ללקוחות מגוונים וגורמים רבים.
דרישות פיזיות: ישיבה, שימוש בטלפון ובמחשב.


דרישות קוגניטיביות: יכולת הבנת הוראות, עבודה לפי משימות ויעדים, קריאה, הקלדה ודיבור בטלפון במקביל, שירותיות.


דרישות חברתיות/ תקשורתיות: שירותיות למגוון לקוחות וגורמים, עבודה במרחב עם צוות, יכולת תקשורת טלפונית.

דרישות רגשיות: התמדה לטווח ארוך, עבודה לפי משימות ועמידה ביעדים, קבלת מרות ממנהל.

הערות מיוחדות/מוכנות להתאמות: *המעסיק נכון לעשות התאמות*


המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד.

מעסיק המלווה על ידי מרכזי התמיכה

דרישות

תפקיד: סדרן/ית עבודה, מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת, נציג/ת שירות טלפוני / מוקדן/ית
תחום עיסוק: תמיכה ושירות לקוחות, אדמיניסטרציה
מיקום: כפר-סבא, רעננה
שנות ניסיון: ללא ניסיון עד 4 שנים
היקף המשרה: משרה מלאה, משרה חלקית
תאריך פרסום: 2/08/2020
תאריך עדכון: 10/08/2020
הגשת מועמדות  
חיפוש משרה

לעזרה 03-6013222 

הזדמנות חדשה