דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור ד)
אשנב   אביליקו

נציג/ת שירות טלפוני לחברת מים

שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר

תיאור המשרה

קוד משרה: M-7238


תאריך פרסום המשרה: 8.07.2020
יישוב: תל אביב
תיאור פעילות הארגון: חברת מוקדי שירות טלפוניים.
תיאור התפקיד: נציג שירות טלפוני. נתינת מענה לשיחות נכנסות של לקוחות החברה לגבי חשבונות המים שלהם. עבודה על פי יעדים.
דרישות סף:
יחסי אנוש טובים
שירותיות גבוהה
וורבליות
יכולת עבודה על מחשב, ובמענה לשיחות, במקביל.
ניסיון קודם – יתרון.

תנאי עבודה - משמרות.
המוקד פעיל בימי א' – ה' בין השעות 07:45 -19:00+ שישי: 08:00-13:00 בוקר- משמרות בין השעות 07:45-16:00 ערב- משמרות בין השעות 09:00-18:00/10:00/11:00-19:00
שעות עבודה : משמרות
תהליך המיון: ראיון טלפוני ופרונטלי
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: הכשרה של מספר ימים בכניסה לתפקיד.
דרכי הגעה: תחבורה ציבורית
תנאי העסקה (שכר + תנאים): יתואם מול המעסיק
נגישות המבנה: נגיש. מוכנות לביצוע הנגשה – כל מקרה ייבדק לגופו.

דרישות התפקיד -
סביבת עבודה פיזית: עמדת נציג, עם מחשב, טלפון ואוזנייה, בתוך מרחב open space, יש רעש מהשיחות של הנציגים האחרים.

סביבת עבודה חברתית: עבודה עצמאית, עם צוות נציגים, ומנהל. מענה ללקוחות מגוונים.
דרישות פיזיות: ישיבה, יכולת וורבלית גבוהה, יכולת שימוש במחשב, על מספר מערכות מחשב ובטלפון, במקביל. יכולת הקלדה מהירה.


דרישות קוגניטיביות: הבנת הוראות, שירותיות גבוהה, יכולת הסבר ללקוחות באופן וורבלי בטלפון. מעבר בין מספר מערכות מידע, ושיחה במקביל בטלפון, יכולת תעדוף משימות.


דרישות חברתיות/ תקשורתיות: עבודה עצמאית, בתוך צוות גדול, תקשורת וורבלית עם מגוון לקוחות גדול.

דרישות רגשיות: יכולת עבודה לפי יעדים, יכולת עבודה תחת לחץ ועומס משימות משתנה.

הערות מיוחדות/מוכנות להתאמות: *המעסיק נכון לעשות התאמות*


המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד.

מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה

דרישות

תפקיד: נציג/ת שירות לקוחות, נציג/ת שירות טלפוני / מוקדן/ית
תחום עיסוק: תמיכה ושירות לקוחות
מיקום: תל אביב - יפו
שנות ניסיון: ללא ניסיון עד 4 שנים
היקף המשרה: משרה מלאה, משמרות
תאריך פרסום: 8/07/2020
תאריך עדכון: 14/10/2020
הגשת מועמדות  
חיפוש משרה

לעזרה 03-6013222 

הזדמנות חדשה