דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור ד)
אשנב   אביליקו

נציג/ת שירות לקוחות בתחום הגמל

שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר

תיאור המשרה

קוד משרה: M-6876

יישוב: רמת גן
תיאור פעילות הארגון: בית השקעות. חברת גמל

דרישות סף: ניסיון בתחום הגמל וקרנות ההשתלמות. ניסיון בשירות לקוחות. כושר ביטוי טוב.
תיאור התפקיד: מתן מענה טלפוני ללקוחות החברה בנושאי גמל ובנושאים דיגיטליים. עבודה בישיבה מול מחשב. עבודה ב OPEN SPACE עם נציגים נוספים. עבודה תחת לחץ ועומס של מתקשרים. נדרשת עמידה ביעדים. הקפדה על שירות איכותי. נדרשת הקפדה על פרטים ותיעוד מדויק במערכות. נדרש להעניק במקביל גם מענה טלפוני ותוך כדי כך להתנהל עם תוכנות מחשב שונות. יש לציין שחברת הגמל ומוקד שירות הלקוחות נמצאים בצמיחה מסיבית כך שיש גם הרבה שינויים ועומס.
תנאי עבודה
שעות עבודה : משרה מלאה. שמונה שעות ביום א' ותשע שעות ביתר ימי השבוע. 8:00 עד 17:00
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: ראיון אישי אחד או שניים עם מנהל המוקד / עם מש"א / מנהל בכיר. חפיפה בצמוד לנציג נוסף או על ידי מנהל המוקד.
דרכי הגעה: תחב"צ נוחה למקום. חניה באזור סובב איצטדיון רמת גן.
תנאי העסקה (שכר + תנאים): יתואם מול המעסיק.
דרישות התפקיד -
דרישות פיזיות: עבודה בישיבה ממושכת מול מחשב. מענה טלפוני ובמקביל עבודה עם המחשב. לפתוח תוכנות ולחפש נתונים לתת ללקוח. להקליד פרטים במערכות מסוימות וכו'.
דרישות קוגניטיביות: יכולת למידה. כושר ביטוי גבוהה. הבנת הנקרא והנשמע. דיוק ותשומת לב לפרטים. יכולת עבודה במקביל. עבודה מול יעדים. עבודה בסביבה משתנה וצומחת.
דרישות חברתיות: עבודה מול לקוחות כך שנדרשת תודעת שירות גבוהה, סבלנות. יכולת להתמודד גם עם לקוחות קשים. עבודה בצוות. שיתוף פעולה, עזרה אחד לשני.
דרישות רגשיות: עבדוה תחת לחץ ועומס מתקשרים. עבודה מול יעדים. עבודה בארגון מתפתח כך שיש הרבה שינויים ועומס. עבודה מול לקוחות כך שנדרש לא להתרגש מלקוחות 'קשים'.

המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד.

מעסיק המלווה על ידי מרכזי התמיכה

דרישות

תפקיד: נציג/ת שירות טלפוני / מוקדן/ית, נציג/ת שירות לקוחות, השקעות ושוק ההון - כללי
תחום עיסוק: תמיכה ושירות לקוחות, כספים וכלכלה
מיקום: רמת-גן, גבעתיים
שנות ניסיון: 2 שנים עד 7 שנים
היקף המשרה: משרה מלאה
תאריך פרסום: 13/01/2020
תאריך עדכון: 30/06/2020

מידע נוסף

אפיון סביבת העבודה  מעסיק המלווה על ידי מרכזי התמיכה
נגישות המבנה: נגיש חלקית. אין שרותי נכים. יש נכונות לביצוע התאמות
סביבת עבודה פיזית: OPEN SPACE עם נציגים נוספים. סביבה קצת רועשת כי כולם מדברים בטלפון. עבודה מול מחשב במקביל לעבודה טלפונית.
סביבת עבודה חברתית: מדובר בצוות של כ – 6 עובדים אשר נמצא בצמיחה וצפוי לגדול לכ 10-15 בשנה הקרובה.
הגשת מועמדות  
חיפוש משרה

לעזרה 03-6013222 

הזדמנות חדשה