דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור ד)
אשנב   אביליקו

Administrative Assistant

שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר

תיאור המשרה

קוד משרה: M-6869

יישוב: שוהם
תיאור פעילות הארגון: חברה לייצור ושיווק תרופות

דרישות סף:
Previous experience in administrative support role for senior executives
Excellent English level - written and verbal
Excellent time management skills
Advanced skill in Ms Office including, Word, PowerPoint, Excel and Outlook
Must be able to maintain highest level of confidentiality, integrity and discretion
Ability to Multitask and work with changing priorities
Excellent verbal, written, organizational and interpersonal skills
Detail oriented

תיאור התפקיד:
General administrative support for assigned General Manger and his direct reports, including scheduling meetings, general data entry, information updates, presentations and reporting requirements
International travel coordination (flights/hotels/transportation) and expense report submission
Support the coordination of small and large meetings with internal and external business partners
Update and Consolidate organizational presentations from leadership team
Organize annually face to face meetings and team building events, preparation, presentations and logistics
Prepare and consolidate monthly reports
SharePoint administrator
Provide Logistics support to overseas guests and visiting stakeholders
Ad-Hoc support as required

תנאי עבודה
שעות עבודה : משרה מלאה
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: מספר ראיונות והליך מהימנות
יש לפרט כיצד ניתנת החפיפה וההכשרה עצמה: קורס/הכשרה פרטנית/קבוצתית/חונך/עובד ותיק שמסביר, וכן מה משך משוער של החפיפה עד לקליטה ועבודה עצמאית. רצוי להתייחס האם יש למעסיק נכונות/אורך רוח להכלת תהליך חפיפה ארוך יותר במידת הצורך (כהתאמה).
דרכי הגעה: אין תחבורה ציבורית. יש אפשרות להגיע עם ההסעות או עצמאית עם רכב
תנאי העסקה (שכר + תנאים): מול המעסיק
סביבת עבודה פיזית: ישיבה ממושכת
סביבת עבודה חברתית: עבודה מול ממשקים רבים בארגון וצריך אנגלית ברמה טובה ושליטה באופיס
דרישות התפקיד -
דרישות פיזיות: ישיבה ממושכת
דרישות קוגניטיביות: עבודה דינמית, מולטיטסקינג
דרישות חברתיות: שירותית ועבודה מול ממשקים רבים
דרישות רגשיות: לעיתים עבודה תחת עומס

המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד.

מעסיק המלווה על ידי מרכזי התמיכה

דרישות

תפקיד: מזכיר/ה, פקיד/ה, עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת
תחום עיסוק: אדמיניסטרציה
מיקום: שוהם
שנות ניסיון: 2 שנים
היקף המשרה: משרה מלאה
תאריך פרסום: 7/01/2020
תאריך עדכון: 10/03/2020

מידע נוסף

אפיון סביבת העבודה  מעסיק המלווה על ידי מרכזי התמיכה
דרכי הגעה: אין תחבורה ציבורית. יש אפשרות להגיע עם ההסעות או עצמאית עם רכב
תנאי העסקה (שכר + תנאים): מול המעסיק
נגישות המבנה: נגיש
הגשת מועמדות  
חיפוש משרה

לעזרה 03-6013222 

הזדמנות חדשה