דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור ד)
אשנב   אביליקו

מוקדנ/ית שרות לקוחות

שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר

תיאור המשרה

קוד משרה: M-6733

מיקום: אזור מרכז
תיאור פעילות הארגון: מוקדים טלפונים
דרישות סף: שרותיות, אסרטיביות, יכולת לעבוד בסביבה ממוחשבת ועם תוכנות שונות, יכולת עבודה בתנאי לחץ, יכולת לעמוד ביעדים, יכולות ניסוח טובות, ביצוע מספר משימות במקביל, סובלנות ואמפתיה, יכולת קבלת סמכות.
תיאור התפקיד: למוקדים בחברות שונות דרושים מוקדנים למענים שוונים: מענה טלפוני/ מסירת מידע/ קבלת תלונות/ רישום מנויים חדשים/ מתן מענה למנויים קיימים/ ביצוע הזמנות/ מכירות/ זימון תורים/ שימור לקוחות ועוד.

תנאי עבודה
שעות עבודה : בין 4-5 משמרות, כולל סופי שבוע לסירוגין. שעות העבודה תלויות מוקד.
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: תינתן על ידי הצוות במקום, ינתן קורס הכשרה
דרכי הגעה: ממוקם בראשון לציון, תחבורה ציבורית נוחה למקום
תנאי העסקה (שכר + תנאים): יתואם מול המעסיק
דרישות התפקיד
דרישות פיזיות: ראיה ושמיעה תקינה או מתוקנת, יכולת לישיבה ממושכת, יכולת לעבודה מול מחשב.
דרישות קוגניטיביות: קריאה וכתיבה, תכנון וניהול זמן העבודה, קבלת הוראות, הבנת הוראות.
דרישות חברתיות: יכולת לעבוד בצוות, יכולת לעבוד באופן עצמאי, יכולת לעבוד בשיתוף פעולה
דרישות רגשיות: אסרטיביות, בטחון עצמי, יכולת לעמוד בתנאי לחץ
הערות מיוחדות/מוכנות להתאמות: יש מוכנות להתאמות

המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד.

מעסיק המלווה על ידי מרכזי התמיכה

דרישות

תפקיד: נציג/ת שימור לקוחות, נציג/ת שירות טלפוני / מוקדן/ית, נציג/ת שירות לקוחות
תחום עיסוק: תמיכה ושירות לקוחות
מיקום: ישראל | מרכז | צפת
שנות ניסיון: ללא ניסיון
היקף המשרה: משמרות
תאריך פרסום: 14/11/2019 (אתמול 09:09)

מידע נוסף

אפיון סביבת העבודה  מעסיק המלווה על ידי מרכזי התמיכה
נגישות המבנה: נגיש
סביבת עבודה פיזית: חלל פתוח.
סביבת עבודה חברתית: העבודה בצוות כפוף למנהל
הגשת מועמדות  
חיפוש משרה

לעזרה 03-6013222 

הזדמנות חדשה