דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור ד)
אשנב   אביליקו

נציג שירות לקוחות

שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר

תיאור המשרה

קוד משרה: M-3382


מיקום: איירפורט סיטי

תיאור פעילות הארגון: חברת שילוח אקספרס מובילה בארץ ובעולם

דרישות סף: אנגלית ברמה גבוהה, אוריינטציה שירותית (עדיפות לבעלי ניסיון בתחום השירות- לא חובה)

תיאור התפקיד: לחברת שילוח בין לאומית דרוש נציג שרות לקוחות.

במסגרת התפקיד יש לקבל שיחות נכנסות כ 115 שיחות ביום, מתן מענה

טלפוני ללקוחות החברה בנושאי יבוא ויצוא ומתן פתרונות בזמן אמת לשביעות רצון הלקוח

תנאי עבודה

שעות עבודה : משרה מלאה ימים א-ה 08:00-16:30 + ש"נ 2-3

בשבוע עד 17:30. ימי שישי לפי הצורך לסירוגין

הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: הדרכה מסודרת בדר"כ פרטנית או

בקבוצות קטנ. משך משוער של הדרכה/חפיפה כ 3 שבועות וזה ע"פ צורך

יכול להיארך עד שהעובד מרגיש ויכול להיכנס לתפקיד

דרכי הגעה: ישנה חנית עובדים צמודה כמו כן, מערך הסעות מלוד, רמלה ,ראשון לציון והסביבה.

תנאי העסקה (שכר + תנאים): יתואם מול המעסיק

דרישות התפקיד

דרישות פיזיות: ראיה ושמיעה תקינה או מתוקנת, יכולת עבודה עם מחשב, ישיבה ממושכת

דרישות קוגניטיביות: קריאה וכתיבה בעברית ואנגלית בסיסית,

הבנת הוראות, יכולת לניהול ותכנון זמן העבודה, עבודה על מספר משימות במקביל.

דרישות חברתיות: יכולת לעבודת צוות, אינטראקציה עם לקוחות, גביית חובות. יכולת שרותית גבוהה.

דרישות רגשיות: אסרטיביות, בעל בטחון, יכולת יזימה, אחריות, התמדה, יכולת עבודה תחת לחץ.

הערות מיוחדות/מוכנות להתאמות: יש מוכנות להתאמות

המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד.

מעסיק המלווה על ידי מרכזי התמיכה

דרישות

תפקיד: נציג/ת שירות לקוחות
תחום עיסוק: תמיכה ושירות לקוחות
מיקום: איירפורט סיטי (נתב"ג)
שנות ניסיון: ללא ניסיון
היקף המשרה: משרה מלאה
תעשייה:
תאריך פרסום: 24/06/2019

מידע נוסף

אפיון סביבת העבודה  מעסיק המלווה על ידי מרכזי התמיכה

נגישות המבנה: נגיש

סביבת עבודה פיזית: עבודה ב"אופן ספייס" עבודת צוות. אוירה משפחתית

סביבת עבודה חברתית: עבודה בצוות של כ- 30 עובדים
הגשת מועמדות  
חיפוש משרה

לעזרה 03-6013222 

הזדמנות חדשה