דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור ד)
אשנב   אביליקו

נציגי/ות שירות לקוחות טלפוני | לאומי קארד

שם החברה:
סוג המפרסם:
פרטי

תיאור המשרה

תאור התפקיד:



שיחות נכנסות בלבד, של זיהוי לקוחות והנחייתם איך להגיע למוקד הרצוי בתוך החברה. כמו כן תמיכה בבנקאים מבנק לאומי המתקשרים לשרות לקוחות בבקשה לסגירת חשבון ופירעון החיובים, העברת הוראת קבע מכרטיס לכרטיס, שינוי סכום קבוע בכרטיס, הסבר על סירוב עסקה, ועוד.



דרישות התפקיד:



מיומנויות מחשב טובות, דייקנות, גישה שירותית, אסרטיביות, התמדה







סביבת עבודה:



מאוד נעימה, כולל ארוחות צהריים מסובסדות, וארוחות עשר

קורס:



ימים בודדים ומיד מתחילים לעבוד.


היקף המשרה:



העבודה במשמרות. שעות פעילות המוקד: 8:00-18:00 (חלק מהימים עד 17:00) אנו מבקשים

התחייבות ל4-5 משמרות בשבוע, 6 שעות במשמרת, לפחות שתי משמרות ערב בשבוע. לא עובדים ימי שישי.



שכר:



שעתי, 29.12 ש"ח לשעה + החזר נסיעות + תנאים סוציאליים כחוק + בונוסים גבוהים על יעדי שירות.



דרכי הגעה:



המוקד נמצא דקות הליכה ספורות מקניון איילון.

ישנה תחנת רכבת קרובה וקווי אוטובוס רבים שעוברים ברחוב ז'בוטינסקי בר"ג

המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד.

דרישות

תפקיד: נציג/ת שירות לקוחות
תחום עיסוק: תמיכה ושירות לקוחות
מיקום: רמת-גן, גבעתיים
שנות ניסיון: ללא ניסיון
היקף המשרה: משרה מלאה, משמרות
תעשייה:
תאריך פרסום: 22/09/2018
הגשת מועמדות  
חיפוש משרה

לעזרה 03-6013222 

הזדמנות חדשה