דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור ד)
אשנב   אביליקו

נציג מכירות/טלמרקטינג

שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר

תיאור המשרה

קוד משרה: M-2755


מיקום: רמת גן

תיאור פעילות הארגון: החברה מספקת - במשך 24 שעות ביממה- שירותים מצילי חיים, לעשרות אלפי מינויים

דרישות סף: יכולת ורבאלית גבוהה (ניהול משא ומתן עם לקוחות), מוטיבציה ופתיחות ללמידה (אין צורך בנסיון קודם במכירות, הכל נלמד במהלך הקורס והתפקיד)

תיאור התפקיד: הוצאת שיחות יזומות ללקוחות פוטנציאלים לטובת הצטרפות לשירותי החברה. במהלך השיחה נדרשת יכולת שכנוע וניהול משא ומתן.

תנאי עבודה
שעות עבודה : המוקד פתוח החל מהשעה 08:00 ועד השעה 16:00 בימים א' עד ה' (ללא ימי שישי וערבי חג), העבודה הינה 6-7 שעות לבחירת הנציג.

הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: מתקיים קורס של כ 3-4 ימים, הקורס הינו מאוד אישי (בד"כ מקסימום 2-3 אנשים ולעיתים אף פרטני) הקורס כולל האזנה לשיחות במוקד (לשבת ליד נציג קיים ולהאזין לשיחות), החומר המקצועי נלמד באמצעות הדרכה פרונטאלית בליווי מצגת, אין חובה לרשום היות וניתן לקבל את כל התוכן

דרכי הגעה: תחבורה ציבורית (רכבת ת"א מרכז, אוטובוס) / אזור מרכזי בקרבת מקום: מתחם הבורסה ברמת גן.

תנאי העסקה (שכר + תנאים): יתואם מול המעסיק.

דרישות התפקיד
דרישות פיזיות: עבודה מול מחשב, יכולת הקלדה טובה, שימוש בטלפון, יכולת לנהל שיחה ולהקליד במקביל
יכולת ורבאלית גבוהה (לניהול משא ומתן עם הלקוחות)

דרישות קוגניטיביות: יכולת למידה עצמאית.

דרישות חברתיות: יכולת עבודה בצוות.

דרישות רגשיות: עמידה ביעדי מכירות ( ישנה יכולת הכלה ואורך רוח אך יחד עם זאת מדובר במכירות ולכן נדרשת יכולת מכירה והצלחה במכירות)


המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד.

מעסיק המלווה על ידי מרכזי התמיכה

דרישות

תפקיד: נציג/ת מכירות טלפוני
תחום עיסוק: מכירות
מיקום: מרכז
שנות ניסיון: ללא ניסיון
היקף המשרה: משרה מלאה, משרה חלקית
תעשייה:
תאריך פרסום: 20/06/2018 (לפני 24 דקות)

מידע נוסף

אפיון סביבת העבודה  מעסיק המלווה על ידי מרכזי התמיכה
נגישות המבנה: קיום מעלית, שירותי נכים, מעברים וכד'.

סביבת עבודה פיזית: בניין קומות עם מעלית, כניסה מסודרת הכוללת שער נכים ולובי רחב. רחבת call center עם עמדה קבועה לכל נציג. בעמדה: מחשב, טלפון (ניתן להשתמש בשפורפרת או אוזניות בהתאם לצורך)

סביבת עבודה חברתית: מוקד עם עמדות של 30-40 נציגים, במה בה יושב הצוות הניהולי. בד"כ נציגים חדשים ו/או נציגים עם צרכים מיוחדים יושבים ליד הבמה לקבלת עזרה. (לפחות בתחילת הדרך)

הגשת מועמדות  
חיפוש משרה

לעזרה 03-6013222 

הזדמנות חדשה