דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור ד)
אשנב   אביליקו

דרוש/ה נציג/ת שירות ומכירה במוקד טלפוני - סלקום בחיפה

שם החברה:
מרכז תמיכה למעסיקים צפון
סוג המפרסם:
אחר

תיאור המשרה

קוד משרה: A7463a

תיאור פעילות הארגון: חברת תקשורת
תיאור התפקיד:
מענה טלפוני ללקוחות
פתרון בעיות ללקוחות
מכירת שירותים נוספים ללקוחות

תנאי עבודה
שעות עבודה: ימי עבודה בשבוע - 4. שעות - משמרות של 6-8 שעות 3-5 פעמים בשבוע.
תהליך קליטת עובד: חניכה עם עובד ותיק, קורס הכשרה
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: קורס הכשרה מרוכז - חובה
דרכי הגעה: תחבורה ציבורית, הסעות
תנאי העסקה (שכר + תנאים סוציאליים): על פי חוק

דרישות התפקיד
דרישות פיזיות: יכולת לעבודה ברעש, עבודה בישיבה לאורך זמן, ראייה תקינה/מתוקנת, שמיעה תקינה/מתוקנת, יכולת עבודה על מחשב תקינה.
דרישות קוגניטיביות: כישורי שפה תקינים כולל יכולת הבנה והתבטאות, עבודה עצמאית, תשומת לב לפרטים, קשב וריכוז לאורך זמן, גמישות תפקודית (היכולת לעבור בין מטלות), הקשבה פעילה לצרכי הלקוח, הבנת הוראות כתובות ומילוליות, פתרון בעיות, יוזמה, הפעלת שיקול דעת, התמדה בעבודה לאורך זמן, יכולת למידה טובה
דרישות חברתיות: סבלנות וסובלנות בשיחות עם לקוחות, שירותיות גבוהה, אדיבות, חריצות
דרישות רגשיות: מוטיבציה, יכולת עמידה בלחץ, סבלנות, יציבות רגשית, התמודדות עם סמכות, התמודדות עם שינויים והנחיות חדשות, יכולת להתמודד עם התנגדויות של לקוחות, עבודה בסביבה תחרותית, מזג רגוע

מוכנות להתאמות: גמישות במשמרות - מינימום 2 משמרות בשבוע- כולל ערב.

המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד.

מעסיק המלווה על ידי מרכזי התמיכה

דרישות

תפקיד: נציג/ת שירות טלפוני / מוקדן/ית
תחום עיסוק: תמיכה ושירות לקוחות
מיקום: צפון
שנות ניסיון: ללא ניסיון
היקף המשרה: משרה חלקית
תאריך פרסום: 16/05/2018

מידע נוסף

אפיון סביבת העבודה  מעסיק המלווה על ידי מרכזי התמיכה
נגישות המבנה: נגיש

סביבת עבודה פיזית: עמדות עבודה ליש מחשב ב"אופן ספייס"

סביבת עבודה חברתית: מגוונת
הגשת מועמדות  
חיפוש משרה

לעזרה 03-6013222 

הזדמנות חדשה