מנהל/ת תוכן ופרויקטים
|
ירושלים והסביבה |
אתמול 12:58 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר
|
תיאור המשרה
קוד משרה: sh274
מכרז פ/ח מס' 18/127
הגדרת התפקיד:
1 .ריכוז תהליכי איתור, גיוס, שיבוץ והשמה, של שליחי בן-עמי.
2 .ריכוז תהליכי ההכשרה והליווי של השליחים, לקראת ובמהלך השליחות.
3 .ריכוז וטיפול בת"ש ולוגיסטיקה של השליחים, לפני ובמהלך השליחות.
4 .גיוס הכשרה וליווי לשליחים בשליחויות קצרות בקהילות בחו"ל.
5 .הפקת תכנים חינוכיים ומקצועיים לשליחים ברחבי העולם.
6 .ייזום והפעלת פרוייקטים לטובת הקהילות האורתודוקסיות בתפוצות.
7 .הפקת אירועים, כנסים וסמינרים של המערך בארץ ובתפוצות.
8 .שיתופי פעולה עם קהילות וארגונים בארץ ובתפוצות, הנמצאים בקשר עם המערך.
דרישות התפקיד:
1 .היכרות מעמיקה עם קהילות אורתודוקסיות בתפוצות – חובה.
2 .בוגר/ת שליחות ארוכה – חובה.
3 .השכלה ישיבתית או מדרשה חובה.
4 .תעודת הוראה או תואר ראשון בתחומי יהדות או חינוך - חובה.
5 .רקע משמעותי בחינוך הבלתי פורמאלי – חובה.
6 .שליטה מלאה בעברית ובאנגלית, כולל קריאה ובהבעה בעל פה ובכתב – חובה.
7 .שליטה בסביבת עבודה ממוחשבת – חובה.
8 .תכונות אישיות: יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות, יכולת עמידה בתנאי לחץ, יכולת
עבודה עצמאית, יוזמה ויצירתיות.
9 .נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות בתקופות הלחץ.
תינתן עדיפות לבעלי מוגבלות.
מקום העבודה: ירושלים.
היקף משרה: 50%
סוג העסקה: באמצעות הסכם קיבוצי 2014.
ההסתדרות הציונית העולמית שומרת לעצמה הזכות לבחור במועמד/ת העונה על חלק או על כל הדרישות לעיל.
קורות חיים מפורטים יש להעביר לחטיבה למשאבי אנוש באמצעות אתר האינטרנט: www.jewishagency.org.
תחת "הצעות עבודה", לא יאוחר מיום שלישי ט' באייר תשע"ח, 24/04/2018.
מעסיק המלווה על ידי מרכזי התמיכה
דרישות
תפקיד: מוביל פרויקט תחום עיסוק: ייצור ותעשייה
מיקום: ירושלים והסביבה
שנות ניסיון: 2 שנים היקף המשרה: משרה חלקית
תאריך פרסום: 25/04/2018 (אתמול 12:58)
|
|
כרסם
|
קרית גת | שדרות |
אתמול 12:06 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר
|
תיאור המשרה
קוד משרה: das1051
היקף משרה: מלאה
יישוב: שדרות (אזה"ת)
תיאור פעילות הארגון: פיתוח, ייצור ושיווק מערכות אופטיות לגילוי אש וגז לתעשייה האזרחית והצבאית (החברה שייכת לתאגיד אמריקאי)
דרישות סף: מוטיבציה, 5 שנות ניסיון מקצועי, ידע טכני, יכולת קריאת שרטוטים ברמה גבוהה, אנגלית טובה, שירותיות גבוהה
תיאור התפקיד: עבודה מקצועית בתחום החריטה וכרסמת קונבנציונאלית במח' הייצור
תנאי עבודה
שעות עבודה: א'-ה' 16:15-7:15 (פעם-פעמיים בשבוע עד 19:00)
תהליך קליטת עובד: ראיון עבודה ותקופת ניסיון
דרכי הגעה: עצמאית/תחבורה ציבורית. יש הסעות מקריית-גת, באר שבע, שדרות, אשקלון, אופקים, צומת נתיבות, מושב מנוחה
תנאי העסקה (שכר + תנאים סוציאליים): יש לציין ציפיות שכר. תנאים-ביטוח בריאות חינם, ארוחות בוקר וצהריים עשירות (השתתפות העובד-5 ₪ ליום) , אירועי חברה, ימי גיבוש, מתנות בחגים ועוד. רוב העובדים מקבלים גם קרן השתלמות
נגישות מבנה: העסק נגיש לכסאות גלגלים
סביבת עבודה פיזית: חברת הייטק
סביבת עבודה חברתית: צוות גדול ומגוון, אווירה משפחתית
דרישות התפקיד
דרישות פיזיות: יכולת עבודה פיזית דינמית
דרישות קוגניטיביות: מוטיבציה, מקצועיות, "הגדלת ראש"
דרישות חברתיות: יכולת עבודה עצמאית ובצוות, סבלנות וסובלנות
מוכנות להתאמות: המעסיקה מביעה נכונות להתאמת סביבת העבודה, במידת הצורך, לעובד/ת שיימצא/תמצא מתאים/מה למשרה
שונות: בסוף החודש, עובדי החברה מצטרפים ל-"הסתדרות העובדים"
מעסיק המלווה על ידי מרכזי התמיכה
דרישות
תפקיד: כרסם תחום עיסוק: ייצור ותעשייה
מיקום: קרית גת | שדרות
שנות ניסיון: 5 שנים היקף המשרה: משרה מלאה, משמרות
תאריך פרסום: 25/04/2018 (אתמול 12:06)
|
|
מוקדן לשירות לקוחות
|
ירושלים והסביבה |
אתמול 11:00 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר
|
תיאור המשרה
קוד משרה: sh277
היקף משרה: מלאה
יישוב: תלפיות ירושלים
תיאור פעילות הארגון: תאגיד המים של ירושלים
דרישות סף:
עברית- שפת אם
שפות נוספות- יתרון משמעותי
12 שנות לימוד
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
מגורים בירושלים והסביבה
יכולת ביטוי טובה, אדיבות וסבלנות ללקוחות
תיאור תפקיד:
מתן מענה טלפוני ללקוחות התאגיד וטיפול בנושאים צרכניים שונים כמו: קבלת תשלומים, בירורים בנושא חשבונות המים, מידע על צריכה ועוד.
עמידה ביעדים אישיים וסיוע לעבודת העורף של המחלקה. יש צורך ביכולת ביטוי טובה, טון דיבור נעים, אדיבות, סבלנות, יכולת עבודה תחת לחץ ויחסי אנוש מעולים.
תנאי עבודה
שעות עבודה: המוקד פתוח מ07:00 ועד 18:00 וימי שישי עד השעה 13:00. ישנם משמרות במהלך היום, יש צורך בעבודה 5 ימים בשבוע, 2 משמרות ערב וימי שישי לסירוגין. תיתכן גמישות קלה בשעות העבודה
תהליך קליטת עובד: ראיון אישי, התנסות ותקופת ניסיון
שכר: התנאים יוסדרו במעמד הריאיון. תנאים סוציאליים הקבועים בחוק. העובד יועסק ע"י חברת מילגם ולא הגיחון.
דרכי הגעה: תחבורה ציבורית/ הגעה עצמאית
סביבת עבודה פיזית: העבודה מתבצעת במשרד בישיבה מול מחשב. בעמדה אין קבלת קהל אלא רק עמדה טלפונית.
דרישות התפקיד
דרישות פיזיות: נדרשת יכולת עבודה בישיבה ממוקדת וכן יכולת הקלדה מהירה לאורך יום העבודה.
דרישות קוגניטיביות: קבלת החלטות, הבנת הוראות, עבודה סימולטנית, מתן מענה ראוי ומכובד ללקוחות.
מעסיק המלווה על ידי מרכזי התמיכה
דרישות
תפקיד: נציג/ת שירות טלפוני / מוקדן/ית תחום עיסוק: תמיכה ושירות לקוחות
מיקום: ירושלים והסביבה
שנות ניסיון: 2 שנים היקף המשרה: משרה מלאה, משמרות
תאריך פרסום: 25/04/2018 (אתמול 11:00)
|
|
: עובד כללי- פיצרייה
|
ירושלים והסביבה |
אתמול 10:52 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר
|
תיאור המשרה
קוד משרה: sh270 יישוב: ירושלים, רמת שרת
תיאור פעילות הארגון: רשת של פיצריות
דרישות סף: יכולת עבודה בעמידה ממושכת, שירותיות, ראש גדול, מחויבות לזמן ארוך
תיאור תפקיד: פינוי שולחנות ומדפים וסידור הפיצרייה באופן כללי. עבודה בשעות אחר הצהריים.
תנאי עבודה
שעות עבודה: 17:00-20:00 ארבע-חמש פעמים בשבוע לפי הצורך.
תהליך קליטת עובד: ראיון אישי, התנסות.
דרכי הגעה: תחבורה ציבורית/ הגעה עצמית.
תנאי העסקה (שכר + תנאים סוציאליים): יקבע במהלך הריאיון
סביבת עבודה פיזית: העבודה מתבצעת בחנות- מקום עבודה נגיש אך מלא בשולחנות.
סביבת עבודה חברתית: העבודה מתבצעת עם צוות עובדי החנות, מנהל החנות ואחראי המשמרת. צוות צעיר ומגובש.
דרישות התפקיד
דרישות פיזיות: עבודה בעמידה, הנעת חפצים ממקום למקום בחנות, פינוי מגשים.
דרישות קוגניטיביות: סדר וארגון, תיעדוף מטלות, סדר פעולות.
דרישות חברתיות: יכולת עבודה בצוות עובדים, מתן שירות לקוחות במידת הצורך.
מעסיק המלווה על ידי מרכזי התמיכה
דרישות
תפקיד: כללי - עובדים מקצועיים תחום עיסוק: כללי
מיקום: ירושלים והסביבה
שנות ניסיון: 1 שנים היקף המשרה: משרה חלקית
תאריך פרסום: 25/04/2018 (אתמול 10:52)
|
|
מנהיג/ה חינוכי/ת לניהול בי"ס
|
אשקלון והסביבה | קריית מלאכי | קרית גת |
אתמול 10:43 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר
|
תיאור המשרה
קוד משרה: das150
תנאי סף )בהתאם לחוזר מנכ"ל(:
תואר שני אקדמי מוכר.
רישיון הוראה קבוע או רישיון לעיסוק בהוראה במסלול העל יסודי.
תעודת סיום של קורס להכשרת מנהלים באבני ראשה או חלופה בהתאם
לחוזר מנכ"ל.
ניסיון בהוראה בפועל של 5 שנים לפחות בהיקף המזכה בוותק בהוראה.
כישורים נדרשים:
ניסיון בתפקיד ניהולי במגזר ההתיישבותי – יתרון.
היכרות מעמיקה עם מערכת החינוך העל יסודית.
יכולת מנהיגות חינוכית וקהילתית.
יכולת הובלה והנעת צוות.
יכולת עבודה מערכתית עם גורמי פנים וחוץ.
ניסיון בהובלת תכנית חברתית.
ניסיון בניהול תקציב.
קורות חיים ותעודות יש להעביר לידי פרסקו לילך
לתאריך עד 05/05/2018
lilach@yoav.org.il
מועצה אזורית יואב ד.נ.שיקמים 7981601
08-8500759 פקס
מעסיק המלווה על ידי מרכזי התמיכה
דרישות
תפקיד: יועץ/ת לימודי תחום עיסוק: חינוך והדרכה
מיקום: אשקלון והסביבה | קריית מלאכי | קרית גת
שנות ניסיון: 5 שנים היקף המשרה: משרה מלאה
תאריך פרסום: 25/04/2018 (אתמול 10:43)
|
|
: הנהלת חשבונות
|
ירושלים והסביבה |
24/04/2018 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר
|
תיאור המשרה
קוד משרה: sh276
היקף משרה: חלקית
יישוב: ירושלים
תיאור פעילות הארגון: חברת הסעות, תיירות, מוניות
דרישות סף:
אנגלית -יתרון.
קורס הנהלת חשבונות -סוג 1+ 2.
היכרות עם אקסל – חובה
ניסיון בתחום- יתרון
תיאור תפקיד: ביצוע כל הקשור להנהלת חשבונות לרבות התאמות בנקים, התאמות כרטיסים, ניהול תיקי לקוחות, רישום ותיעוד מידע. עבודה רבה על המחשבת- הקלדת והזנת נתונים, סריקות, הוצאת חשבוניות וכול'.
תנאי עבודה
שעות עבודה: 8:00-14:00 חמישה ימים בשבוע
תהליך קליטת עובד: ראיון אישי התנסות ותקופת ניסיון.
דרכי הגעה: תחבורה ציבורית/הגעה עצמית. המשרדים ממוקמים בתלפיות
תנאי העסקה (שכר + תנאים סוציאליים): השכר יוסדר במעמד ראיון העבודה.
סביבת עבודה פיזית: העבודה מתבצעת במשרד החברה, בעמדת עבודה ממוחשבת. במשרד עובדים נוסף בעמדת
עבודה אחרת.
המשרד רחב ומואר ממוזג ונגיש.
סביבת עבודה חברתית: העבודה מתבצעת בסמוך לשאר צוות העובדים ובכפוך למנהל החברה, רוב האינטראקציה במהלך העבודה לקוחות, עובדים ושאר אנשי הצוות.
דרישות התפקיד
דרישות פיזיות: יכולת עבודה בישיבה ממושכת. נדרשת יכולת עבודה במחשב ובטלפון במקביל.
דרישות קוגניטיביות: נדרשות יכולות הבנה פיננסית וחישובים רבים, תיעדוף מטלות, זכירת מטלות, בניית מערכי עבודה ותיעוד כל מהלכי העבודה בתיקי הלקוח.
דרישות חברתיות: נדרשת מיומנות שירות לקוחות ושימור לקוחות וכן נדרשות יכולות עמידה בלחצים אסרטיביות ויכולת עמידה באשר לקשר מול חברות הביטוח השונות.
מעסיק המלווה על ידי מרכזי התמיכה
דרישות
תפקיד: הנהלת חשבונות - כללי תחום עיסוק: כספים וכלכלה
מיקום: ירושלים והסביבה
שנות ניסיון: 3 שנים היקף המשרה: משרה מלאה
תאריך פרסום: 24/04/2018
|
|
: עובד כללי
|
אשדוד והסביבה |
24/04/2018 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר
|
תיאור המשרה
קוד משרה: das1049
היקף משרה: חלקית/מלאה
יישוב: אשדוד (אזה"ת קלה)
תיאור פעילות הארגון: מכבסה ותיקה לשוק העסקי
דרישות סף: מוטיבציה, יכולת עבודה פיזית
תיאור התפקיד: סיוע כללי לעבודת המכבסה-מיון הכביסה לפי צבעים, ניעורה (לפעמים יש פסולת בתוכה) והכנסתה
למכונת הכביסה. בנוסף, מיון ערימות הכביסה הנקייה לערימות (כגון: ע"פ שמות של עובדים וכד'), קיפול מגבות, הפעלת מעגלה (מכונת גיהוץ גדולה)/ מייבש וכד'
תנאי עבודה
שעות עבודה: א'-ה' 15:00-7:00, ו' 13:00-7:00 (גמיש)
תהליך קליטת עובד: ראיון עבודה ותקופת ניסיון
דרכי הגעה: עצמאית/תחבורה ציבורית. תיבחן אפשרות להסעה בתוך אשדוד
תנאי העסקה (שכר + תנאים סוציאליים): מינימום. תנאים-ע"פ חוק
נגישות מבנה: העסק נגיש לכסאות גלגלים
סביבת עבודה פיזית: מכבסה ותיקה
סביבת עבודה חברתית: צוות קטן
דרישות התפקיד
דרישות פיזיות: יכולת עבודה פיזית דינמית
דרישות קוגניטיביות: מוטיבציה, יכולת קבלת הוראות וביצוען המדויק
דרישות חברתיות: יכולת עבודה עצמאית ובצוות, סבלנות וסובלנות
מוכנות להתאמות: המעסיק מביע נכונות להתאמת סביבת העבודה, במידת הצורך, לעובד/ת שיימצא/תמצא מתאים/מה למשרה
מעסיק המלווה על ידי מרכזי התמיכה
דרישות
תפקיד: עובד מכבסה וניקוי יבש תחום עיסוק: כללי
מיקום: אשדוד והסביבה
שנות ניסיון: 1 שנים היקף המשרה: משרה מלאה, משמרות
תאריך פרסום: 24/04/2018
|
|
רכז/ת מנהלתי/ת קהילתי/ת
|
באר שבע והסביבה |
12/04/2018 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר
|
תיאור המשרה
קוד משרה: ah400
קשרי קהילה
היקף המשרה : בוקר
מיקום המשרה / אתר : באר שבע
שם ותפקיד מנהל ישיר : מנהלת קשרי קהילה
תחומי אחריות:
• מתן מענה טלפוני
• ניהול יומן – תיאום פגישות בארגון ומחוצה לו
• סיוע בארגון אירועים קהילתיים – הזמנת הסעות, כיבוד צלם ועוד
• הדפסת מסמכי Word, הכנת טבלאות באקסל והכנת מצגות
• פתיחת דרישות והזנת גיליונות לתשלום
דרישות התפקיד:
• ידע בתוכנות אופיס
• ידע במערכת ה- SAP (פתיחת דרישות והזנת גיליונות לתשלום)
כישורים אישיים:
• יחסי אנוש טובים מאוד
• יכולת עבודה בצוות
• יכולת ביטוי טובה
מעסיק המלווה על ידי מרכזי התמיכה
דרישות
תפקיד: מנהל/ת משרד תחום עיסוק: אדמיניסטרציה
מיקום: באר שבע והסביבה
שנות ניסיון: 2 שנים היקף המשרה: משרה מלאה
תאריך פרסום: 12/04/2018
|
|
פקיד/ה ללשכת רווחה אזורית עיריית ירושלים
|
ירושלים והסביבה |
11/04/2018 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר
|
תיאור המשרה
קוד משרה: do371
היקף משרה: חצי משרה
יישוב: ירושלים
תיאור פעילות הארגון: לשכת רווחה עירונית.
דרישות סף: דרישות מקצועיות:
השכלה תיכונית מושלמת (תעודת בגרות) בתוספת שנתיים ניסיון בארגון
ומינהל או השכלה תיכונית מלאה (12 שנות לימוד) בתוספת שלוש שנות
ניסיון כאמור*;רצוי קורסים בנושאי מזכירות ומינהל;
ידע וניסיון בהפעלת מערכות ממוחשבות ובשימוש בתוכנות לניהול משרד;
כישורים ומיומנויות: יוזמה, כושר תכנון, ארגון ותיאום;
סדר וארגון בעבודה; אחריות; יכולת עבודה בצוות ובאופן עצמאי;
יכולת הפעלת שיקול דעת; יכולת יצירת תקשורת בין אישית טובה;
כושר קיום מגע נאות עם עובדים, קהל ומוסדות; כושר הבעה בכתב ובע"פ וכושר דיווח וניסוח;
כושר עמידה בלחצים הנובעים מעומס עבודה;
ידיעת שפות: עברית – על בוריה ידע וניסיון בהפעלת מערכות ממוחשבות ובשימוש בתוכנות לניהול משרד;
ידיעת שפות: עברית – על בוריה
תיאור תפקיד: נציג קבלת קהל ומתן מענה טלפוני, מתן מענה לפניות המתקבלות וניהול משרד הממונה, בהתאם למדיניות האגף, לנהלים עירוניים ולהנחיות הממונה.
תנאי עבודה
שעות עבודה:ארבע שעות ביום חמישה ימים בשבוע
תהליך קליטת עובד: ראיון אשי, התנסות ותקופת ניסיון.
דרכי הגעה: תחבורה ציבורית
תנאי העסקה (שכר + תנאים סוציאליים): השכר יוסדר במעמד ראיון העבודה
סביבת עבודה פיזית: העבודה מתבצעת בעמדת הכניסה ללשכת הרווחה האזורית.
סביבת עבודה חברתית: העבודה מתבצעת בצוות עובדי המחלקה, מנהלי הלשכות השכונתיות, צוות עובדי מטה ושדה בתוך אגף הרווחה, עובדי מנהל שירותי קהילה.
דרישות התפקיד
דרישות פיזיות: יכולת עבודה בישיבה ממושכת, נדרשת יכולת עבודה עם טלפון ומחשב בו זמנית.
דרישות קוגניטיביות: יוזמה, כושר תכנון, ארגון ותיאום; סדר וארגון בעבודה;
אחריות; יכולת עבודה בצוות ובאופן עצמאי; יכולת הפעלת שיקול דעת;
כושר הבעה בכתב ובע"פ וכושר דיווח וניסוח;
דרישות חברתיות: יכולת יצירת תקשורת בין אישית טובה;
כושר קיום מגע נאות עם עובדים, קהל ומוסדות כושר עמידה בלחצים הנובעים מעומס עבודה;
מעסיק המלווה על ידי מרכזי התמיכה
דרישות
תפקיד: מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת תחום עיסוק: אדמיניסטרציה
מיקום: ירושלים והסביבה
שנות ניסיון: 3 שנים היקף המשרה: משרה מלאה
תאריך פרסום: 11/04/2018
|
|
מנהל/ת תחום (חיים בקהילה) 1
|
ירושלים והסביבה |
10/04/2018 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר
|
תיאור המשרה
קוד משרה: av19 מכרז מספר:
54773
פומבי
משרה זו מיועדת לאנשים עם מוגבלות
מס' המשרה:
81062004
תואר המשרה: מנהל/ת תחום (חיים בקהילה) 1 - משרות.
היחידה: נ. שוויון זכויות- שילוב בקהילה
המקום: ירושלים
המשרד: משרד המשפטים
הדרגה: 42 דירוג 11 מח"ר. - דרגה 40
חלקיות: 100 אחוז
טווח שכר: ייקבע בהמשך
תאור התפקיד :
תיאור המשרה:
ישום עקרונות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ"ח - 1998
והזכויות הנגזרות ממנו ופיתוח אסטרטגיית פעולה הכוללת שילובם של
אנשים עם מוגבלות בחברה הישראלית, לאור אמנת האו"ם בדבר זכויותיהם של
אנשים עם מוגבלות
ממונה חיים בקהילה יפעל ל:
* קידום מדיניות ארצית להעדפת החיים בקהילה ולהגדלת מספר האנשים עם
מוגבלות החיים בקהילה
* הסרת חסמים ופיתוח מענים המאפשרים חיים עצמאיים בקהילה.
* ניטור מצב האנשים עם מוגבלות החיים במוסדות
* עבודה עם משרדי הממשלה הרלוונטים (כדוגמת רווחה, בריאות ושיכון)
* עבודה עם רשויות מקומיות, עמותות וחברות נותנות שירות
* יצירת שותפויות, ניהול שולחנות עגולים וועדות מקצועיות
* ליווי תיקים העוסקים בחיים בקהילה ובמוסדות, הכנת חוות דעת מקצועיות
* בקרות במוסדות ובמערכי הדיור
* שינוי עמדות בקרב הקהילה הרחבה, קובעי מדיניות, אנשי מקצוע, הורים
והאנשים עם
מוגבלות ויצירת מודעות ציבורית לזכויות אנשים עם מוגבלות לשוויון ולכבוד
אדם,
ולהשתתפותם הפעילה בכל תחומי החיים
* פיתוח הכנה והפצה של חוברות ופרסומי מידע והדרכה בנושאי הדיור והחיים
בקהילה
דרישות נוספות בהתאם לבקשת הממונה
דרישות המשרה:
דרישות סף:
----------
השכלה: אקדמית ( תואר ראשון) או בעל תעודת הנדסאי מוסמך או טכנאי מוסמך.
ניסיון:
בניהול פרויקטים חברתיים או בעבודה עם אנשים עם מוגבלות כלהלן:
לבעלי תואר ראשון - 4 שנים
לבעלי תואר שני - 3 שנים
הנדסאי מוסמך - 5 שנים
לטכנאי מוסמך - 6 שנים
דרישות רצויות:
--------------
תואר אקדמי רלוונטי לתחום העיסוק, יתרון לניסיון בעבודה סוציאלית
עבודה עם אנשים עם מוגבלות
תכנון והובלת תהליכים ארגוניים
כושר תכנון וארגון
יכולת יצירת שיתופי פעולה מקצועיים ועבודה משותפת
מיומנויות פרזנטציה והדרכה לצוותים מקצועיים
כושר הבעה ברמה גבוהה בכתב ובעל פה בעברית ובאנגלית
הערות:
א. בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג -2012
ובתיאום בין נציבות שירות המדינה לבין הארגון היציג של הסתדרות ההנדסאים
והטכנאים, למשרות בדירוג המח"ר בהן נקבעה דרישה להשכלה אקדמית כללית רשאים
להגיש מועמדותם גם הנדסאים וטכנאים מוסמכים. במקרה זה נדרשים הנדסאים
וטכנאים לשנות ניסיון בתחומים המפורטים בעיסוק, כאמור בפסקה 11.131
בתקשי"ר.
ב. בעל תעודת הנדסאי או טכנאי מוסמך אשר ייבחר למשרה ידורג בדירוג המנהלי.
עובד מתוך שירות המדינה אשר דורג זה מכבר בדירוג ההנדסאים או הטכנאים רשאי
לשמר את דרוגו המקצועי.
הערות:
במשרה מועסק עובד עד ליום 1.4.18
המשרה היא בלתי צמיתה עובד הבא מחוץ לשירות המדינה יועסק לפי חוזה מיוחד.
עובד הבא מתוך השירות יועסק במינוי בפועל.
מועמדים למשרה זו עשויים להיבחן במבחני כישורים כלליים והתנהגותיים.
ראה/י הסברים והנחיות למועמדים שייבחנו .
כל מקום בו מפורט תיאור התפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה וכן להפך
המשרה מיועדת לבעלי מוגבלות, עפ"י פסקה 35.221 בתקשי"ר:
מועמד ייחשב כבעל מוגבלות לעניין העדפה בקבלה לעבודה או בקידום בעבודה:
(א) אם מתקיים בו אחד מאלה על-פי קביעה ברת-תוקף של גורם מוסמך כהגדרתו
בפסקה 35.2
1. הוא בעל נכות של 40% לפחות, לפי פריט מהפריטים
שלפי תקנות הביטוח הלאומי (קביעת דרגת נכות לנפגעי עבודה) התשט"ז 1956
; או שלפי תקנות הנכים (מבחנים לקביעת דרגות נכות), התש"ל 1969
2. הוא בעל נכות של 20% לפחות לפי פריט מהפריטים שלפי תקנות הביטוח הלאומי (קביעת דרגת נכות לנפגעי
עבודה), התשט"ז 1956, או שלפי תקנות הנכים (מבחנים לקביעת דרגות נכות), התש"ל 1969 וזכאי (או היה
זכאי) לשיקום מהמוסד לביטוח לאומי או זכאי לתמיכה מהמטה לאנשים עם מוגבלות במשרד הכלכלה והתעשייה;
3. הוא בעל נכות של 20% לפחות לפי פריט מהפריטים שלפי תקנות אגף השיקום במשרד הביטחון;
4. חלה אצלו ירידה בשמיעה של 50 דציבלים או יותר.
(ב) ועדה כאמור בפסקה 35.223, קבעה כי הוא אדם עם מוגבלות לפי חוק שוויון
כויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ"ח 1998, ואשר מוגבלותו אינה נופלת בחומרת
מחומרת המוגבלות של אדם בעל נכות כאמור בנסמן (א) לעיל.
המכרז פורסם ביום : יב' בניסן, תשע"ח 28/03/2018
היום האחרון להגשת בקשות למכרז זה הוא : ה' באייר, תשע"ח 20/04/2018
בקשות למכרז זה יש להגיש באמצעות מערכת הגיוס האלקטרונית (הגשת מועמדות שאינה מקוונת
תתאפשר במקרים חריגים ובהתאם לכללים שנקבעו-במקרה זה יש להגיש המועמדות והטפסים
הנלווים למשרד הרלוונטי.)
על המועמדים המגישים בקשה יש למלא את טופס "שאלון המועמד" המקוון ולצרף תעודות השכלה
ממוסד להשכלה גבוהה המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או המקביל לה בארץ בה נרכש ואושר כשקול
לתואר מהתארים האקדמיים הנהוגים בישראל על ידי האגף להערכת תארים מחו"ל, כל זאת על פי דרישות
ההשכלה הנדרשות במכרז.
בנוסף יש להמציא העתקים מאושרים ומסמכים הדרושים לאימות הפרטים שנרשמו
בטופס "שאלון המועמד" המקוון, כולל אישורי העסקה ממקומות עבודה קודמים הרלוונטיים לתפקיד
המבוקש תוך ציון של היקף המשרה ותיאור תמציתי של תוכן התפקיד וכן על כל עניין הקשור
בהתאמה למשרה.
במידה ונשלחה דרישה להמצאת מסמכים נוספים הרי שהמועמדות תיבדק רק אם יתקבלו המסמכים
תוך 5 ימים מתאריך הוצאת המכתב ובו בקשה להשלמת מסמכים חסרים, אחרת תראה המועמדות
כמבוטלת.
בקשות שתגענה לאחר התאריך האמור לא תובאנה בחשבון.
במידה ותוך שבועיים מהמועד האחרון להגשת מועמדות לא קבלת הודעה על המשך ההליכים במכרז
עליך לפנות למרכז השירות האינטרנטי באמצעות מערכת הגיוס האלקטרונית
https://www.gov.il/he/service/apply_for_a_civil_service_job_via_tenders_system
מעסיק המלווה על ידי מרכזי התמיכה
דרישות
תפקיד: איש בקרת איכות תחום עיסוק: אבטחת איכות
מיקום: ירושלים והסביבה
שנות ניסיון: 3 שנים היקף המשרה: משרה מלאה
תאריך פרסום: 10/04/2018
|
|