נציג /ת שירות ומכירות לשיחות נכנסות
|
ראש העין |
אתמול 10:38 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר
|
תיאור המשרה
קוד משרה: M-7543 יישוב: ראש העין (אזור התעשייה, פארק אפק)
תיאור פעילות הארגון: עסק חברתי המתמחה במכירת מתנות וחבילות שי של פרחים, שוקולדים וכדומה. חנות ואתר אינטרנט, משלוחים בכל הארץ.
תיאור התפקיד: דרוש /ה נציג /ת שירות ומכירה:
• ביצוע משימות קשרי לקוחות שוטפות.
• מענה טלפוני ודיגיטלי לפניות לקוחות.
• פעולות יזומות להנעת מכירות ולשימור לקוחות.
• תמיכה ללקוחות באתר הסחר.
• תמיכה במשימות משרדיות לצוות המכירות והתפעול.
דרישות סף:
• זמינות למשרה מלאה ויכולת לעבוד בשעות נוספות לקראת חגים ומועדים.
• שליטה מלאה בתוכנות OFFICE - חובה.
• ניסיון במכירות / שירות לקוחות.
• יכולת ניסוח מעולה בכתב ובעל פה.
תנאי עבודה -
שעות עבודה : משרה מלאה. התחלה 8:00-8:30 סיום בין 16:00 ל17:00 (נדרשת נכונות לעבוד מעט יותר בתקופות עמוסות כמו חגים)
תהליך המיון: ראיון אחד או שניים
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: קיימת חפיפה עם עובד ותיק ותמיכה בהמשך.
דרכי הגעה: תחבורה ציבורית
תנאי העסקה (שכר + תנאים): יתואם מול המעסיק
דרישות התפקיד -
דרישות פיזיות: עבודה בישיבה מול מחשב, ובשימוש הטלפון.
• שימוש בשמיעה תקינה/ מתוקנת
• ישיבה ממושכת
• מיומנות אצבעות- מוטוריקה עדינה
• זמן תגובה מהיר
דרישות קוגניטיביות:
• יכולת הפניית קשב / חלוקת קשב
• שמירה על ריכוז
• יכולת זיכרון לטווח ארוך
• הפעלת שיקול דעת
• יזימה
• עבודה ברצף של שלבים
• מוליטיטאסקינג (ביצוע מספר משימות במקביל)
• יכולת ניהול זמן
• יכולת פתרון בעיות
• יכולת בקרה- איתור בעיות ובדיקת טעויות
• קריאה
• כתיבה
• הבנת הוראות בע"פ
• הבנת הוראות כתובות
• גמישות חשיבתית (יכולת לבצע שינויים)
• יכולת למידה
• ראייה מערכתית
דרישות חברתיות/ תקשורתיות: עבודה מול קהל, שירותיות, תקשורת טובה עם לקוחות, כושר ביטוי טוב בע"פ, כושר ביטוי טוב בכתב
דרישות רגשיות: התמדה, יכולת לעבודה עצמאית, ביטחון עצמי, יוזמה, סובלנות
הערות מיוחדות/מוכנות להתאמות: *המעסיק נכון לעשות התאמות*
מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
דרישות
תפקיד: נציג/ת מכירות טלפוני, נציג/ת שירות טלפוני / מוקדן/ית, נציג/ת שירות לקוחות תחום עיסוק: תמיכה ושירות לקוחות, מכירות
מיקום: ראש העין
שנות ניסיון: 1 שנים היקף המשרה: משרה מלאה
תאריך פרסום: 8/11/2020
תאריך עדכון: 24/01/2021 (אתמול 10:38)
מידע נוסף
אפיון סביבת העבודה 
נגישות המבנה: על פי המעסיק המבנה נגיש, קומת קרקע, קיימת מדרגה אך ישנה רמפה, קיימים שירותי נכים.
סביבת עבודה פיזית: סביבה משרדית, עבודה באופן ספייס, קיים רעש.
סביבת עבודה חברתית: עבודה מול קהל הלקוחות, אך ישנם ממשקי עבודה עם עובדי המשרד
עובד לבד, עובד בנוכחות אחרים, עובד עם לקוחות
מידת אינטראקציה גבוהה עם לקוחות
|
|
נציג/ת שירות במוקד רשות האכיפה והגבייה
|
אשדוד והסביבה |
אתמול 10:38 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר
|
תיאור המשרה
קוד משרה: M-7536 יישוב: אשדוד
תיאור פעילות הארגון: חברה המפעילה מוקדי שירות ומכירה עבור ארגונים ועסקים.
תיאור התפקיד: עבודה בשירות לקוחות ומתן מידע למי שיש לו תיקים פתוחים בהוצאה לפועל.
דרישות סף:
• 12 שנות לימוד ותעודת בגרות
• ללא תיקים פתוחים ברשות האכיפה
• ידע בסיסי במחשבים (יכולת לעבוד עם קבצים, מעבר בין חלונות מרובים, מיילים ואינטרנט, אופיס ברמה בסיסית)
• כושר ביטוי טוב, וורבליות
• שירותיות
• התמודדות בלחץ, יכולת עבודה עם יעדים
• נכונות לעבודה של כ-5 משמרות בשבוע
תנאי עבודה -
שעות עבודה : משרה מלאה, 5 משמרות בשבוע, משמרות של 7-9 שעות. נדרשות מינימום שתי משמרות ערב. שעות פעילות המוקד 07:45-18:00 (בחלוקה למשמרות)
תהליך המיון: ראיון טלפוני, מבדק, ריאיון פרונטלי, מבדקים פנימיים של הרשות ומילוי טפסים עבור הרשות.
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: קורס הכשרה קבוצתי, בין שבועיים לשלושה שבועות, ימי עבודה מלאים (8:00-17:00).
דרכי הגעה: יש תחבורה ציבורית וחניה גדולה במקום
תנאי העסקה (שכר + תנאים): שכר שעתי. 29.12 ₪ לשעה + בונוסים על יעדי שירות ומכירה
דרישות התפקיד -
דרישות פיזיות: עבודה בישיבה מול מחשב, ובשימוש בטלפון.
• שימוש בשמיעה תקינה/ מתוקנת
• ישיבה ממושכת
• מיומנות אצבעות- מוטוריקה עדינה
• זמן תגובה מהיר
דרישות קוגניטיביות:
• יכולת הפניית קשב / חלוקת קשב
• שמירה על ריכוז
• עבודה ברצף של שלבים
• מוליטיטאסקינג (ביצוע מספר משימות במקביל)
• קריאה
• כתיבה
• הבנת הוראות בע"פ
• הבנת הוראות כתובות
• יכולת למידה
דרישות חברתיות/ תקשורתיות: עבודה מול קהל, שירותיות, תקשורת טובה עם לקוחות, כושר ביטוי טוב בע"פ
דרישות רגשיות: יכולת עמידה בעבודה תחת לחץ, יכולת לעבודה עצמאית, סובלנות, אסרטיביות
הערות מיוחדות/מוכנות להתאמות: במידה ויש מועמד מתאים מאד לתפקיד שזקוק להתאמה בשעות העבודה המעסיק נכון להתגמשות בשעות.
*המעסיק נכון לעשות התאמות*
מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
דרישות
תפקיד: נציג/ת שירות לקוחות, נציג/ת שימור לקוחות, נציג/ת שירות טלפוני / מוקדן/ית תחום עיסוק: תמיכה ושירות לקוחות
מיקום: אשדוד והסביבה
שנות ניסיון: ללא ניסיון היקף המשרה: משרה מלאה, משרה חלקית
תאריך פרסום: 8/11/2020
תאריך עדכון: 24/01/2021 (אתמול 10:38)
מידע נוסף
אפיון סביבת העבודה 
נגישות המבנה: לדברי המעסיק האתר נגיש- יש מעלית ושירותי נכים.
סביבת עבודה פיזית: עבודה באופן ספייס, הרבה עמדות עבודה אחת ליד השנייה, ישנו רעש- כל אחד עובד עם אוזניה או שפורפרת לבחירתו.
סביבת עבודה חברתית: עבודה בעיקר עם לקוחות, אך יש אינטרקציה רבה עם שאר העובדים במוקד ובאתר בכלל.
|
|
נציג/ת שירות ומכירה במוקד של חברת תקשורת גדולה
|
אשדוד והסביבה |
אתמול 10:38 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר
|
תיאור המשרה
קוד משרה: M-7537 יישוב: אשדוד
תיאור פעילות הארגון: חברה המפעילה מוקדי שירות ומכירה עבור ארגונים ועסקים.
תיאור התפקיד: עבודה במוקד שירות שירות ומכירה של חברת תקשורת גדולה (טלויזיה, אינטרנט, טלפון וכו')
קבלת שיחות נכנסות, מתן שירות ללקוחות קיימים ומכירה של מוצרים נוספים.
דרישות סף:
• ידע בסיסי במחשבים (יכולת לעבוד עם קבצים, מעבר בין חלונות מרובים, מיילים ואינטרנט, אופיס ברמה בסיסית)
• כושר ביטוי טוב, וורבליות
• שירותיות
• התמודדות בלחץ, יכולת עבודה עם יעדים
• נכונות לעבודה של כ-5 משמרות בשבוע
תנאי עבודה -
שעות עבודה : משרה מלאה, 5 משמרות בשבוע, משמרות של 7-9 שעות. נדרשות מינימום שתי משמרות ערב. שעות פעילות המוקד 07:45-18:00 (בחלוקה למשמרות)
תהליך המיון: ראיון טלפוני, מבדק, ריאיון פרונטלי
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: קורס הכשרה קבוצתי. 12 ימי עבודה מלאים (8:00-17:00).
דרכי הגעה: יש תחבורה ציבורית וחניה גדולה במקום
תנאי העסקה (שכר + תנאים): שכר שעתי. 29.12 ₪ לשעה + בונוסים על יעדי שירות ומכירה
דרישות התפקיד -
דרישות פיזיות: עבודה בישיבה מול מחשב, ובשימוש בטלפון.
• שימוש בשמיעה תקינה/ מתוקנת
• ישיבה ממושכת
• מיומנות אצבעות- מוטוריקה עדינה
• זמן תגובה מהיר
דרישות קוגניטיביות:
• יכולת הפניית קשב / חלוקת קשב
• שמירה על ריכוז
• עבודה ברצף של שלבים
• מוליטיטאסקינג (ביצוע מספר משימות במקביל)
• קריאה
• כתיבה
• הבנת הוראות בע"פ
• הבנת הוראות כתובות
• יכולת למידה
דרישות חברתיות/ תקשורתיות: עבודה מול קהל, שירותיות, תקשורת טובה עם לקוחות, כושר ביטוי טוב בע"פ
דרישות רגשיות: יכולת עמידה בעבודה תחת לחץ, יכולת לעבודה עצמאית, סובלנות, אסרטיביות
הערות מיוחדות/מוכנות להתאמות: במידה ויש מועמד מתאים מאד לתפקיד שזקוק להתאמה בשעות העבודה המעסיק נכון להתגמשות בשעות.
*המעסיק נכון לעשות התאמות*
מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
דרישות
תפקיד: נציג/ת מכירות טלפוני, נציג/ת שירות לקוחות, נציג/ת שירות טלפוני / מוקדן/ית תחום עיסוק: תמיכה ושירות לקוחות, מכירות
מיקום: אשדוד והסביבה
שנות ניסיון: ללא ניסיון היקף המשרה: משרה מלאה
תאריך פרסום: 8/11/2020
תאריך עדכון: 24/01/2021 (אתמול 10:38)
מידע נוסף
אפיון סביבת העבודה 
נגישות המבנה: לדברי המעסיק האתר נגיש- יש מעלית ושירותי נכים.
סביבת עבודה פיזית: עבודה באופן ספייס, הרבה עמדות עבודה אחת ליד השנייה, ישנו רעש- כל אחד עובד עם אוזניה או שפורפרת לבחירתו.
סביבת עבודה חברתית: עבודה בעיקר עם לקוחות, אך יש אינטרקציה רבה עם שאר העובדים במוקד ובאתר בכלל. מדובר על מוקד גדול עם נציגי שירות רבים.
|
|
ליווי, סיוע וטיפול בקשישים באזור נתניה
|
נתניה |
אתמול 10:38 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר
|
תיאור המשרה
קוד משרה: M-7561 יישוב: נתניה
תיאור פעילות הארגון: חברה העוסקת בעזרה לקשישים/ות.
תיאור התפקיד: ליווי/ סיוע/ טיפול בקשישים בביתם. הסיוע רחב וכל מקרה לגופו אך יכול להינתן במספר אופנים :
עזרה בבישול, הלבשה, הבאת תרופות וליווי לרופא, וכן עזרה בניהול משק הבית, ניקיון הסביבה הקרובה, כביסה, גיהוץ ועריכת קניות. הטיפול אינו סיעודי.
דרישות סף:
• יחסי אנוש טובים, אהבת אנשים ורצון לעזור
• עדיפות לניסיון בתחום (אך זה לא הכרחי)
• אפשרות עבודה גם לדוברים שפות אחרות
שעות עבודה : משרה חלקית או מלאה. מספר שעות העבודה בשבוע הוא גמיש ותלוי בקשיש אותו מלווים. ניתן ללוות קשיש אחד או מספר קשישים, בהתאם לרצון וליכולות העובד.
תהליך המיון: תהליך המיון כולל ראיון טלפוני וראיון פרונטלי.
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: ההכשרה היא פרטנית. בתחילה המטפל מגיע לביתו של הקשיש בליווי עובדת סוציאלית לצורך הכרות. העו"ס נותנת הדרכה לעובד. אחת לשנה ישנו קורס מטפלים הכולל 7-8 מפגשים בני 5-6 שעות כל מפגש. העובדים מחוייבים להגיע לקורס.
דרכי הגעה: הגעה עצמאית לביתו של הקשיש
תנאי העסקה (שכר + תנאים): שכר בסיס כחוק + תנאים סוציאלים מלאים, הכשרה מקצועית בשכר מלא, הדרכה וליווי מקצועיים.
דרישות התפקיד -
דרישות פיזיות: יכולת פיזית ומוטורית תקינה המאפשרת עזרה בניהול משק הבית, יכולת התניידות תקינה,
• שימוש בראיה תקינה/ מתוקנת (לקרוב/ לרחוק)
• שימוש בשמיעה תקינה/ מתוקנת
• שימוש במגע
• שימוש בחוש הטעם
• עמידה ממושכת
• הליכה ממושכת
• עמידה וישיבה לסירוגין
• שמירה על שיווי משקל
• כפיפה או כריעה
• הרמת משא
• נשיאה למרחק
• הרמת ידיים מעל הראש
• הפעלת כוח
דרישות קוגניטיביות:
• הפעלת שיקול דעת
• יכולת תכנון
• יזימה
• יכולת ניהול זמן
• יכולת פתרון בעיות
• הבנת הוראות בע"פ
• הבנת הוראות בטיחות
• סדר וארגון
• גמישות חשיבתית (יכולת לבצע שינויים)
• יכולת למידה
דרישות חברתיות/ תקשורתיות: שירותיות, יכולת תקשורת טובה עם הקשיש ומשפחתו, יחסי אנוש טובים
דרישות רגשיות: התמדה, יכולת לעבודה עצמאית, מוטיבציה לעבודה, סובלנות, אחריות, אמינות
הערות מיוחדות/מוכנות להתאמות: גמישות בשעות העבודה, ובתפקיד עצמו
מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
דרישות
תפקיד: עובדים בלתי מקצועיים, מטפל/ת תחום עיסוק: כללי, טיפול, ייעוץ ורווחה
מיקום: נתניה
שנות ניסיון: ללא ניסיון עד 1 שנים היקף המשרה: משרה מלאה, משרה חלקית
תאריך פרסום: 12/11/2020
תאריך עדכון: 24/01/2021 (אתמול 10:38)
מידע נוסף
אפיון סביבת העבודה 
נגישות המבנה: נגישות משתנה- תלוי בביתו של הקשיש.
סביבת עבודה פיזית: ביתו של הקשיש, וסביבת מגוריו (השכונה). עבודה בתוך הבית וגם בחוץ.
סביבת עבודה חברתית: עבודה יום יומית עם הקשיש, ממשק עם משפחתו של הקשיש.
|
|
מיישם/ת sales force
|
תל אביב - יפו |
אתמול 10:38 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר
|
תיאור המשרה
קוד משרה: M-7553 יישוב: תל אביב
תיאור פעילות הארגון: חברת ייעוץ וראיית חשבון מובילה
תיאור התפקיד: אחת מפעילויות המחלקה הינה הכשרה של בוגרים/ות תואר ראשון בתחומי הנדסת תעשייה וניהול, והנדסת מערכות מידע להיות מיישמי/ות -Salesforce, פלטפורמת מחשוב הענן ויישומי ניהול קשרי לקוחות המובילה בעולם. התוכנית מיועדת לבוגרים/ות מצטיינים/ות מאוניברסיטאות ומכללות מובילות, המעוניינים/ות לשלב טכנולוגיה ועסקים, ושואפים/ות להתמודד עם האתגרים של עולם הייעוץ הטכנולוגי, ומציעה עבודה במשרה מלאה הכוללת הכשרה והסמכה תוך הזדמנות ללמוד ממנהלים ויועצים מובילים בתחום, ולהשתלב בפרויקטים מאתגרים מול חברות מובילות במשק
דרישות סף:
בוגר/ת תואר בהנדסה תעשייה וניהול / הנדסת מערכות מידע
ניסיון באפיון וניתוח מערכות, בניית מסדי נתונים, פיתוח אפליקציות (כולל ניסיון אקדמי / פרויקט גמר)
ניסיון של 3 שנים לפחות בתוכנה דומה
אנגלית ברמה גבוהה
יכולת לעבוד בסביבה מרובת פרויקטים, הכוללים תאריכי יעד, עבודה במקביל על מס פרויקטים וניהול מטרציוני יכולת עבודה מול לקוחות
ידע ב-HTML, CSS, SQL, XML- יתרון
נכונות לנסיעות ועבודה בחו"ל - יתרון
תנאי עבודה -
שעות עבודה : משרה מלאה.
תהליך המיון: ראיון עם משאבי אנוש וראיון מקצועי
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: הכשרה עם מנהל ואנשי צוות
דרכי הגעה: תחבורה ציבורית
תנאי העסקה (שכר + תנאים): יתואם מול המעסיק
נגישות המבנה: נגיש "מוכנות לביצוע הנגשה – כל מקרה ייבדק לגופו".
דרישות התפקיד -
סביבת עבודה פיזית: עמדת עבודה משרדית
סביבת עבודה חברתית: אינטראקציה עם צוות, מנהל ולקוחות
דרישות פיזיות: ישיבה, יכולת עבודה על מחשב, תקשורת פרונטלית, טלפונית ובכתב.
דרישות קוגניטיביות: יכולת למידה מהירה, יכולת הבנה, יכולת תקשורת פרונטלית, טלפונית ובכתב, שירותיות, מולטי-טאסקינג
דרישות חברתיות/ תקשורתיות: תקשורת פרונטלית, טלפונית ובכתב, יחסי אנוש טובים, שירותיות
דרישות רגשיות: יכולת עבודה בתנאי לחץ ועומס משימות משתנה.
הערות מיוחדות/מוכנות להתאמות: *המעסיק נכון לעשות התאמות*
מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
דרישות
תפקיד: מהנדס אבטחת מידע, מהנדס/ת תעשייה וניהול, הנדסאי תעשייה וניהול תחום עיסוק: תוכנה ותשתיות IT, ייצור ותעשייה
מיקום: תל אביב - יפו
שנות ניסיון: 1 שנים עד 2 שנים היקף המשרה: משרה מלאה
תאריך פרסום: 16/11/2020
תאריך עדכון: 24/01/2021 (אתמול 10:38)
|
|
מדריכים/ות למרכז התעסוקה במזכרת בתיה
|
רחובות, נס ציונה |
אתמול 10:38 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר
|
תיאור המשרה
קוד משרה: M-7586 יישוב: מזכרת בתיה
תיאור פעילות הארגון: ארגון גדול ומוביל בתחום מתן שירותים לאנשים עם מוגבלות. מספק שירותים לילדים, בני נוער ובוגרים בעשרות מסגרות בפריסה ארצית רחבה ממגוון אוכלוסיות, בתחומי הדיור, החינוך, התעסוקה וההשמה.
מדובר במרכז התעסוקה גדול המיועד לבוגרים מעל גיל 21 הנמצאים על הרצף האוטיסטי בתפקוד בינוני- נמוך.
תיאור התפקיד:
• שיקום, קידום ופיתוח מיומנויות תעסוקתיות, חברתיות ותקשורתיות של המועסקים
• עבודה בהתאם לתוכנית השיקום שנבנתה לכל מועסק
• ליווי, הדרכה ומעקב אחר עשיית המועסקים
• עבודה במשרה חלקית- בשעות הבוקר והצהריים
• ליווי המועסקים בהסעה בשעות הבוקר והצהריים. ההסעה יוצאת בבוקר מקריית עקרון, ויש להגיע לנקודת המוצא שלה.
דרישות סף:
• ניסיון טיפולי /הדרכתי - יתרון.
• מתאים גם למועמדים/ות ללא ניסיון בתחום.
• יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות.
• סבלנות, יכולת הכלה של האוכלוסייה, חסינות נפשית ויכולת להתמודד עם האוכלוסייה.
• יכולות פיזיות שמאפשרות ליווי של המועסקים בכל עיסוקיהם במסגרת כולל נסיעה בהסעה (לעיתים נדרש לטפל בשליטה בהתפרצויות של המועסקים, ויש צורך ביכולת פיזית המאפשרת זאת)
תנאי עבודה -
שעות עבודה : א'-ה'- 8:00-15:00
תהליך המיון: ראיון טלפוני, ראיון פרונטלי, תצפית, הבאת אישור היעדר רישום פלילי וחתימה על הצהרת בריאות.
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: הכשרה ע"י אנשי המקצוע במרכז התעסוקה.
דרכי הגעה: הגעה עצמאית אל נקודת היציאה של ההסעה בקריית עקרון
תנאי העסקה (שכר + תנאים): שכר שעתי 29.62 ₪ לשעה + תנאים סוציאלים כחוק.
דרישות התפקיד -
דרישות פיזיות:
• שימוש בראיה תקינה/ מתוקנת (לקרוב/ לרחוק)
• שימוש בשמיעה תקינה/ מתוקנת
• שימוש במגע
• עמידה וישיבה לסירוגין
• שמירה על שיווי משקל
• כפיפה או כריעה
• הרמת משא
• נשיאה למרחק
• הרמת ידיים מעל הראש
• הפעלת כוח
• מיומנות אצבעות- מוטוריקה עדינה
• זמן תגובה מהיר
דרישות קוגניטיביות:
• יכולת הפניית קשב / חלוקת קשב
• יכולת זיכרון לטווח ארוך
• יצרתיות
• הפעלת שיקול דעת
• יכולת תכנון
• יזימה
• עבודה ברצף של שלבים
• מוליטיטאסקינג (ביצוע מספר משימות במקביל)
• יכולת פתרון בעיות
• יכולת בקרה- איתור בעיות ובדיקת טעויות
• קריאה
• כתיבה
• הבנת הוראות בע"פ
• הבנת הוראות כתובות
• הבנת הוראות בטיחות
• גמישות חשיבתית (יכולת לבצע שינויים)
• יכולת למידה
דרישות חברתיות/ תקשורתיות: עבודה בצוות, תקשורת טובה עם המועסקים, כושר ביטוי טוב בע"פ, יחסי אנוש טובים, יכולת שיתוף פעולה
דרישות רגשיות:
יכולת עמידה בעבודה תחת לחץ, התמדה, יכולת לעבודה עצמאית, מוטיבציה לעבודה, יוזמה, סובלנות, אחריות, יכולת הכלה של האוכלוסייה, חסינות נפשית ויכולת להתמודד עם האוכלוסייה.
מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
דרישות
תפקיד: מדריך שיקומי, מדריך/ת חוגים, מטפל/ת תחום עיסוק: חינוך והדרכה
מיקום: רחובות, נס ציונה
שנות ניסיון: ללא ניסיון עד 2 שנים היקף המשרה: משרה חלקית
תאריך פרסום: 16/11/2020
תאריך עדכון: 24/01/2021 (אתמול 10:38)
מידע נוסף
אפיון סביבת העבודה 
נגישות המבנה: לא ידוע
סביבת עבודה פיזית: לא ידוע
סביבת עבודה חברתית: עבודה בצוות עם מדריכים נוספים וצוות מקצועי.
|
|
מנהל/ת איכות לעבודה
|
חולון, בת ים |
אתמול 10:38 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר
|
תיאור המשרה
קוד משרה: M- 7568
יישוב: חולון
תיאור פעילות הארגון: חברת בניה ותשתיות
תיאור התפקיד:
ניהול ותחזוקת מערכת האיכות בחברה, כתיבת תוכניות בקרת איכות לפרויקטים.
ביצוע מבדקים פנימיים באתרים השונים.
ניהול ופיקוח על ביקורת קבלה – דגימת ביקורות הקבלה באתרים השונים.
הערכת ספקים וקבלני משנה.
ריכוז, דיווח וטיפול באי התאמות, תלונות לקוח. יישום פעולות מתקנות וביצוע תחקיר.
תחזוקה של מערכות הניהול (איכות בטיחות סביבה) הובלת מבדקים חיצוניים והסמכת החברה לתקנים.
עדכון ויישום תכנית הבטחת איכות, הבניית והטמעת ניהול האיכות בחברה.
הובלת תהליכים של שיפור מתמיד. ייעול ושיפור תהליכים בתחום האיכות.
בניית כלים מדידים למדידת האיכות כולל כלים לאיסוף הנתונים וניתוח סטטיסטי.
דרישות סף:
השכלה דרושה:
1. תעודת מהנדס איכות מוסמך CQE או מנהל מוסמך באיכות CMQ – חובה.
2. קורס עורך מבדקים - חובה
3. קורסים מקצועיים נוספים בתחום האיכות - יתרון
ידע או ניסיון ספציפי נדרש :
1. ניסיון של 2-3 שנים בתחום ניהול ובקרת איכות, בתחומי עבודות תשתיות ובנייה הנדסית.
2. ידע וניסיון בכתיבת תוכניות בקרת איכות לפרויקטים, ביצוע מבדקים פנימיים באתרים השונים, יכולת כתיבת דוחות ונהלים.
3. הכרת דרישות התקן ISO 9001 , ISO 14001, ISO 45001.
4. שפות : עברית ואנגלית ברמה גבוהה – חובה. שפות נוספות – יתרון.
*יכולת עבודה עצמאית.
*יסודיות, דייקנות והקפדה על פרטים.
*יכולת עבודה תחת תנאי לחץ וריבוי משימות.
*רמת הישגיות גבוהה ורצון לעמידה ביעדים.
*יושר ואמינות.
*יכולת תקשורת טובה - קבלה והעברת מסרים אפקטיבית, השגת אהדה, כימיה ושיתוף פעולה.
*בעל יכולת התמדה למרות קבלת סירובים.
*יכולת קריאת מפרט טכני, חוזה ושרטוטים. עבודה עם כלי מדידה סטנדרטיים.
תנאי עבודה -
שעות עבודה : משרה מלאה.
תהליך המיון: ראיון עבודה מול מנהל ומבחנים נוספים לפי הצורך.
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: תינתן במקום.
דרכי הגעה: ליד מיקום מרכזי, תחבורה ציבורית נוחה.
תנאי העסקה (שכר + תנאים): יתואם מול המעסיק
נגישות המבנה: נגיש
סביבת עבודה פיזית: משרד/שטח
סביבת עבודה חברתית: אינטראקציה גבוהה עם הצוות וממשקים נוספים.
דרישות התפקיד -
דרישות פיזיות: יכולת התניידות בין הפרויקטים השונים במרכז הארץ, יכולת עבודה מול מחשב.
דרישות קוגניטיביות: הפעלת שיקול דעת, יכולת תכנון וניהול, יכולת בקרה, יכולת למידה, ראייה מערכתית, סדר וארגון.
דרישות חברתיות/ תקשורתיות: עבודה בצוות, יכולת שיתוף פעולה.
דרישות רגשיות:
יכולת עמידה בעבודה תחת לחץ / התמדה / יכולת לעבודה עצמאית / מוטיבציה לעבודה / יוזמה / אחריות / מוסר עבודה גבוה / אמינות.
מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
דרישות
תפקיד: מהנדס בקרת איכות, מנהל בקרת איכות תחום עיסוק: אבטחת איכות
מיקום: חולון, בת ים
שנות ניסיון: 3 שנים עד 5 שנים היקף המשרה: משרה מלאה
תאריך פרסום: 17/11/2020
תאריך עדכון: 24/01/2021 (אתמול 10:38)
|
|
טיפול בקשישים
|
ראשון לציון | רמלה-לוד | ישובי מודיעין |
אתמול 10:38 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר
|
תיאור המשרה
קוד משרה: M-7569
יישוב: לוד, מודיעין, מודיעין עילית, ראשל"צ.
תיאור פעילות הארגון: ארגון המספק תמיכה רפואית
תיאור התפקיד:
טיפול בקשישים, במסגרת התפקיד: טיפול אישי בבית המטופל.ת כולל עזרה בלבישה, אכילה, רחצה, ניידות בבית ומחוצה לו, טיול ליווי וכדו'. במקרים סיעודיים מדובר בהחלפת טיטולים.
טיפול במשק הבית כולל: סידור הבית, טיטוא, ניגוב אבק, שטיפת רצפה, ניקיון היגייני (אמבטיה ושירותים) בישול, כביסה קלה או במכונת כביסה, גיהוץ קניות וסידורים מחוץ לבית.
*אצל כל קשיש הצרכים יהיו שינויים ולכן יהיו שינויים במטלות/בטיפול.
דרישות סף: סבלנות, אהבה לאחר, רצון לעבוד עם קשישים, יחסי אנוש טובים, סדר וארגון.
תנאי עבודה -
שעות עבודה : גמיש. בהתאם לרצון של העובד
תהליך המיון: ראיון עבודה מול המנהלת
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: תינתן לפי הצורך
דרכי הגעה: משתנה בהתאם לבית הקשיש
תנאי העסקה (שכר + תנאים): יתואם מול המעסיק
נגישות המבנה: משתנה
סביבת עבודה פיזית: בבית הקשיש
סביבת עבודה חברתית: אינטראקציה עם הקשיש.
דרישות התפקיד -
דרישות פיזיות: יכולות פיזיות בסיסיות, יש צורך לסייע לקשיש לפי דרישה: פעולות משק בית ועד פעולות סיעודיות.
דרישות קוגניטיביות: הפעלת שיקול דעת, יכולת ניהול ותכנון זמן העבודה, סדר וארגון.
דרישות חברתיות/ תקשורתיות: יחסי אנוש טובים.
דרישות רגשיות:
יכולת לעבודה עצמאית / מוטיבציה לעבודה / יוזמה / סובלנות/ אחריות / מוסר עבודה גבוה / אמינות / לויאליות / משמעת עצמית גבוהה.
מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
דרישות
תפקיד: טיפול/סיעוד - מטפל/ת, מטפל סיעודי בבית, מטפל/ת סיעודי/ת תחום עיסוק: רפואה ובריאות
מיקום: ראשון לציון | רמלה-לוד | ישובי מודיעין
שנות ניסיון: ללא ניסיון היקף המשרה: משרה מלאה, משרה חלקית
תאריך פרסום: 17/11/2020
תאריך עדכון: 24/01/2021 (אתמול 10:38)
|
|
פקיד/ת לובי לבניין מגורים יוקרתי
|
תל אביב - יפו |
אתמול 10:38 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר
|
תיאור המשרה
קוד משרה: M-7570
יישוב: תל אביב
תיאור פעילות הארגון: חברה המנהלת את הבניין
תיאור התפקיד: פקיד לובי לבניין, אחריות לפיקוח כניסת דיירים ואורחים ורישומם, אחריות ופיקוח על מצלמות ומערכות בקרה, מערכת גילוי אש, מערכת כריזה, שליטה על כניסה ויציאה מהחניון ופתרון תקלות, אכיפת נהלי הבניין. במהלך המשמרת ניתן לקרוא או ללמוד.
דרישות סף:
יחסי אנוש טובים, שירותיות, אדיבות,
אסרטיביות
תשומת לב לפרטים
ידיעת עברית – הבנה, דיבור, קריאה וכתיבה.
ידיעת אנגלית – הבנה ודיבור ברמה טובה.
יכולת עבודה במשמרות בתחילה בהיקף חלקי, כולל משמרות לילה.
תנאי עבודה -
שעות עבודה : היקף משרה חלקי (3-4 משמרות) או מלא (5-6 משמרות), בכל ימות השבוע, סופי שבוע וחגים.
בתחילת העבודה העבודה תהייה במשמרות ערב ולילה 15:00 – 23:00, 23:00 – 07:00. במשמרות הלילה השכר גבוה יותר. לאחר מספר חודשים ניתן לעבוד גם במשמרות בוקר שהן עמוסות יותר. מ-07:00 עד 15:00
תהליך המיון: ראיון עם מנהל.
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: חפיפה במשך שבוע. יומיים במשמרת בוקר תצפית על עובד קיים ולמידת נהלים ושגרות עבודה, אחר כך משמרות ערב כאשר העובד מתחיל לתת שירות בעצמו והעובד הקיים צופה, ולאחר מכן יום בו העובד החדש עובד עצמאית ועובד נוסף תומך בו רק כאשר יש צורך בכך.
דרכי הגעה: תחבורה ציבורית
תנאי העסקה (שכר + תנאים): יתואם מול המעסיק, במשמרות לילה השכר גבוהה יותר, והשכר עולה לאחר 3 חודשי עבודה.
נגישות המבנה: נגיש. "מוכנות לביצוע הנגשה – כל מקרה ייבדק לגופו".
דרישות התפקיד -
סביבת עבודה פיזית: עמדת קבלה בכניסה לבניין, שולחן עם מוניטורים של המערכות השונות וטלפון.
סביבת עבודה חברתית: עבודה מול דיירי הבניין, 120 דיירים, ואורחיהם, לעיתים יש צורך באסרטיביות על מנת לאכוף את נהלי הבניין.
דרישות פיזיות: ישיבה, הליכה (כאשר יש צורך ללוות את הסייר בחניון), יכולת צפייה במוניטורים של מערכות שונות, תקשורת פרונטלית וטלפונית בעברית ובאנגלית, כתיבה בעברית.
דרישות קוגניטיביות: שמירה ואכיפת נהלים, יכולת למידה, שירותיות, ידיעת עברית – הבנה, קריאה, כתיבה ודיבור, ידיעת אנגלית – הבנה ודיבור, אסרטיביות, תשומת לב לפרטים.
דרישות חברתיות/ תקשורתיות: עבודה עצמאית, שירותיות, אדיבות, אסרטיביות, תקשורת עם דיירים רבים, ידיעת עברית – הבנה, קריאה, כתיבה ודיבור, ידיעת אנגלית – הבנה ודיבור.
דרישות רגשיות: יכולת עמידה בלחצים, התמודדות עם התנגדויות דיירים ואורחיהם.
הערות מיוחדות/מוכנות להתאמות: *המעסיק נכון לעשות התאמות*
מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
דרישות
תפקיד: שומר, עובדים בלתי מקצועיים תחום עיסוק: כללי, אבטחה וחקירות
מיקום: תל אביב - יפו
שנות ניסיון: ללא ניסיון היקף המשרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
תאריך פרסום: 17/11/2020
תאריך עדכון: 24/01/2021 (אתמול 10:38)
|
|
Full-Stack Developer
|
תל אביב - יפו |
אתמול 10:38 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר
|
תיאור המשרה
קוד משרה: M-7579 יישוב: תל אביב
תיאור פעילות הארגון: חברת היי-טק ואבטחת מידע בינלאומית מובילה
תיאור התפקיד:
Develop and maintain a new Email & SaaS security solution to detect malicious activities in real time.
You will need to use technologies such as a mix of relational and non-relational databases, a distributed data and persistent queues for asynchronous processing, while employing cloud deployment best practices for scale and availability.
דרישות סף:
• 2+ years overall as hand-on developer
• 2+ years of development experience with Java Spring
• 1+ years of development experience with modern front end framework (React/Angular/Vue.js)
• Experience in developing cloud micro-services at scale
• Experience in development using SQL and NoSQL databases
• Excellent hands-on development skills
• Excellent Interpersonal skills and communication skills
• Self-driven ,extremely motivated
Advantage:
• Experience in development of security products
• Experience with AWS products
תנאי עבודה -
שעות עבודה : משרה מלאה
תהליך המיון: ראיון משאבי אנוש וראיון מקצועי
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: חפיפה עם איש צוות
דרכי הגעה: תחבורה ציבורית
תנאי העסקה (שכר + תנאים): יתואם מול המעסיק
נגישות המבנה: נגיש. "מוכנות לביצוע הנגשה – כל מקרה ייבדק לגופו".
דרישות התפקיד -
סביבת עבודה פיזית: עמדת עבודה משרדית
סביבת עבודה חברתית: עבודה עם לקוחות בינלאומיים, צוות, הנהלה.
דרישות פיזיות: ישיבה, יכולת עבודה על מחשב, תקשורת באנגלית ובעברית פרונטלית, בטלפון ובכתב.
דרישות קוגניטיביות: ידיעת עברית ואנגלית ברמה גבוהה – הבנה, קריאה, כתיבה ודיבור, תשומת לב לפרטים, יכולת למידה גבוהה, מולטי-טאסקינג, יכולת עבודה עצמאית, תכנון זמן ומשימות, יכולת לוגית ומתמטית..
דרישות חברתיות/ תקשורתיות: תקשורת באנגלית ובעברית פרונטלית, בטלפון ובכתב, יכולת קבלת מרות ממנהל.
דרישות רגשיות: יכולת לעבודה תחת לחץ, מוטיבציה ומסירות.
הערות מיוחדות/מוכנות להתאמות: *המעסיק נכון לעשות התאמות*
מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
דרישות
תפקיד: תוכניתן, מתכנת, מפתח יישומים, מתכנת/ת JAVA, הנדסאי/ת תוכנה תחום עיסוק: תוכנה ותשתיות IT
מיקום: תל אביב - יפו
שנות ניסיון: 2 שנים עד 3 שנים היקף המשרה: משרה מלאה
תאריך פרסום: 19/11/2020
תאריך עדכון: 24/01/2021 (אתמול 10:38)
|
|