נותני שרות ומידע ללקוחות המחזיקים בכרטיס אשראי
|
ראשון לציון |
אתמול 10:38 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר
|
תיאור המשרה
קוד משרה: M-7500
יישוב: ראשון לציון
תיאור פעילות הארגון: חברה המגייסת למוקדים ברחבי הארץ
תיאור התפקיד:
פעילות שיחות נכנסות ללקוחות ישראכרט, מתן שירות ומידע ללקוחות מחזיקי אשראי בנושאי בירורים אודות חיובים, זיכויים, פריסת תשלומים, הקפאות כרטיס וכל הקשור לעולם האשראי.
המוקד פועל כחלק ממחלקת השירות של קבוצת ישראכרט ועל כן העבודה במוקד היא אינטנסיבית, שיחה אחר שיחה, תחת לחץ , עמידה ביעדי שירות ומכירת הלוואות במעמד השיחה.
כמו כן, על הנציג לתעד נתונים במערכת הממוחשבת, בזמן קצר , אוריינטציה בסביבה ממוחשבת, ריבוי מערכות ממוחשבות.
.
דרישות סף: שרותיות, יחסי אנוש מעולים, יכולת לעבודה טלפונית מול קהל
תנאי עבודה -
שעות עבודה :
המוקד פעיל בין השעות 08.00 - 20.00 + שישי לסירוגין.
משמרת בוקר 08.00 - 14.00/15.00.
משמרת צהריים: 14/15 - 20.00
ישנה גמישות בשעות בתאום מול המעסיק
תהליך המיון: ראיון עבודה מול מנהל, מבדקים נוספים לפי הצורך
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: תינתן על ידי מקום העבודה
דרכי הגעה: מיקומים מרכזיים
תנאי העסקה (שכר + תנאים): על פי חוק
נגישות המבנה: נגיש
סביבת עבודה פיזית: סניפי קופ"ח
סביבת עבודה חברתית: עבודה בתוך צוות, אינטראקציה טלפונית עם לקוחות.
דרישות התפקיד -
דרישות פיזיות: יכולת לעבודה מול מחשב וטלפון
דרישות קוגניטיביות: יכולת תכנון וניהול זמן העבודה, יזימה, יכולת פתרון בעיות, סדר וארגון
דרישות חברתיות/ תקשורתיות: עבודה בצוות, שירותיות, כושר ביטוי טוב בע"פ.
דרישות רגשיות: התמדה / יכולת לעבודה עצמאית / מוטיבציה לעבודה / יוזמה / סובלנות / יכולת לקבל משוב.
הערות מיוחדות/מוכנות להתאמות: יש מוכנות לביצוע התאמות.
מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
דרישות
תפקיד: נציג/ת שירות טלפוני / מוקדן/ית תחום עיסוק: תמיכה ושירות לקוחות
מיקום: ראשון לציון
שנות ניסיון: ללא ניסיון עד 3 שנים היקף המשרה: משרה מלאה, משמרות
תאריך פרסום: 29/10/2020
תאריך עדכון: 24/01/2021 (אתמול 10:38)
|
|
מוקדנ/ית שירות
|
ראשון לציון |
אתמול 10:38 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר
|
תיאור המשרה
מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
דרישות
תפקיד: נציג/ת שירות טלפוני / מוקדן/ית תחום עיסוק: תמיכה ושירות לקוחות
מיקום: ראשון לציון
שנות ניסיון: ללא ניסיון עד 4 שנים היקף המשרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
תאריך פרסום: 29/10/2020
תאריך עדכון: 24/01/2021 (אתמול 10:38)
|
|
מוקדנ/ית בקשרי לקוחות
|
רחובות, נס ציונה | תל אביב - יפו |
אתמול 10:38 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר
|
תיאור המשרה
קוד משרה: M- 7503
יישוב: רחובות / יפו
תיאור פעילות הארגון: חברה
תיאור התפקיד:
- איחוד משפחות: אחד מבני הזוג נמצא בקופ"ח ובן הזוג השני אינו שייך אליה. מטרת השיחה לאחד אותם לאותה קופ"ח, מתן הטבות כמשפחה/מצטרפים חדשים.
- לקוחות שהביעו עניין באחת הדרכים: פייסבוק, פרונטאלי, אתר הבית, *2700 אשר רוצים לקבל מידע לגבי ההצטרפות לקופ"ח
- לקוחות קודמים של קופ"ח
דרישות סף: שרותיות, נכונות לעבוד בצוות של מוקדנים, יכולת לעבוד מול מחשב וטלפון, יכולת לבצע שיחות יזומות ללקוחות.
תנאי עבודה -
שעות עבודה :
3 משמרת בוקר: 09:00-17:00
2 משמרת ערב: 12:00-20:00+ שישי אחת לחודש בממוצע השעה 13:00
ישנה גמישות בשעות ובהיקף המשרה בתאום מול המעסיק
תהליך המיון: ראיון עבודה מול מנהל, מבדקים נוספים לפי הצורך
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: תינתן על ידי מקום העבודה
דרכי הגעה: מיקומים מרכזיים
תנאי העסקה (שכר + תנאים): על פי חוק
נגישות המבנה: נגיש
סביבת עבודה פיזית: מוקד טלפוני
סביבת עבודה חברתית: עבודה בתוך צוות, אינטראקציה טלפונית עם לקוחות.
דרישות התפקיד -
דרישות פיזיות: יכולת לעבוד עם טלפון ומחשב.
דרישות קוגניטיביות: יכולת תכנון וניהול זמן העבודה, יזימה, יכולת פתרון בעיות, סדר וארגון
דרישות חברתיות/ תקשורתיות: עבודה בצוות, שירותיות, כושר ביטוי טוב בע"פ.
דרישות רגשיות: התמדה / יכולת לעבודה עצמאית / מוטיבציה לעבודה / יוזמה / סובלנות / יכולת לקבל משוב.
הערות מיוחדות/מוכנות להתאמות: יש מוכנות לביצוע התאמות.
מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
דרישות
תפקיד: נציג/ת שירות טלפוני / מוקדן/ית תחום עיסוק: תמיכה ושירות לקוחות
מיקום: רחובות, נס ציונה | תל אביב - יפו
שנות ניסיון: ללא ניסיון עד 3 שנים היקף המשרה: משרה מלאה, משמרות
תאריך פרסום: 29/10/2020
תאריך עדכון: 24/01/2021 (אתמול 10:38)
|
|
תיאום פגישות ביבואנית רכבים
|
בני ברק | רמת-גן, גבעתיים |
אתמול 10:38 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר
|
תיאור המשרה
קוד משרה: M-7504
יישוב: רמת גן/בני ברק
תיאור פעילות הארגון: חברה המגייסת למוקדים ברחבי הארץ
תיאור התפקיד:
תיאום פגישות לאולמות התצוגה של הרכבים
על בסיס שיחות נכנסות, לידים קרים וחמים
.
דרישות סף: שרותיות, יחסי אנוש מעולים, יכולת לעבודה טלפונית מול קהל
תנאי עבודה -
שעות עבודה :
שעות פעילות 7:45- 17:30, שישי לסירוגין
ישנה גמישות בשעות ובהיקף המשרה בתאום מול המעסיק
תהליך המיון: ראיון עבודה מול מנהל, מבדקים נוספים לפי הצורך
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: תינתן על ידי מקום העבודה
דרכי הגעה: מיקומים מרכזיים
תנאי העסקה (שכר + תנאים): על פי חוק
נגישות המבנה: נגיש
סביבת עבודה פיזית: סניפי קופ"ח
סביבת עבודה חברתית: עבודה בתוך צוות, אינטראקציה טלפונית עם לקוחות.
דרישות התפקיד -
דרישות פיזיות: יכולת לעבודה מול מחשב וטלפון
דרישות קוגניטיביות: יכולת תכנון וניהול זמן העבודה, יזימה, יכולת פתרון בעיות, סדר וארגון
דרישות חברתיות/ תקשורתיות: עבודה בצוות, שירותיות, כושר ביטוי טוב בע"פ.
דרישות רגשיות: התמדה / יכולת לעבודה עצמאית / מוטיבציה לעבודה / יוזמה / סובלנות / יכולת לקבל משוב.
הערות מיוחדות/מוכנות להתאמות: יש מוכנות לביצוע התאמות.
מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
דרישות
תפקיד: נציג/ת שירות לקוחות תחום עיסוק: תמיכה ושירות לקוחות
מיקום: בני ברק | רמת-גן, גבעתיים
שנות ניסיון: ללא ניסיון עד 3 שנים היקף המשרה: משרה מלאה
תאריך פרסום: 29/10/2020
תאריך עדכון: 24/01/2021 (אתמול 10:38)
|
|
מלקט/ת סחורה למרכז הלוגיסטי בפתח תקווה
|
פתח תקווה |
אתמול 10:38 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר
|
תיאור המשרה
קוד משרה: M-7513 יישוב: פתח תקווה
תיאור פעילות הארגון: קונצרן מזון גדול
תיאור התפקיד:
• ליקוט סחורה במחסן קירור (4 מעלות) על פי הזמנות- עבודה עם מסופון
• הכנת משטחים לפני העמסה למשאיות.
דרישות סף:
• יכולת לעבודה פיזית- הליכה ועמידה רבה, הרמת משקלים
• רישיון נהיגה פרטי - יתרון.
• נכונות לעבודה במשמרות – חובה.
• ניסיון קודם בתפקיד מלקט - יתרון.
תנאי עבודה -
שעות עבודה : עבודה במשרה מלאה: 6 ימים בשבוע, במשמרות צהריים/ לילה.
תהליך המיון: ראיון טלפוני > ראיון מנהל מגייס ורכזת גיוס > מבדק מהימנות > אישור רפואי > בדיקת ממליצים
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: חניכה ע"י עובד ותיק. בחודש הראשון העבודה רק משמרת צהריים ולא לילה כדי שמנהל מחסן יהיה נוכח. לאחר מכן מתחילים לעבוד גם במשמרות לילה.
דרכי הגעה: תחבורה ציבורית
תנאי העסקה (שכר + תנאים): יתואם מול המעסיק
דרישות התפקיד -
דרישות פיזיות:
• שימוש בראיה תקינה/ מתוקנת (לקרוב/ לרחוק)
• עמידה ממושכת
• הליכה ממושכת
• שמירה על שיווי משקל
• כפיפה או כריעה
• הרמת משא
• נשיאה למרחק
• הרמת ידיים מעל הראש
דרישות קוגניטיביות:
• חשיבה מתמטית - ספירה, פעולות חישוב, שימוש בנוסחאות
• יכולת תכנון
• עבודה ברצף של שלבים
• תפיסה מרחבית
• יכולת בקרה- איתור בעיות ובדיקת טעויות
• קריאה
• מיון
• הבנת הוראות בע"פ
• הבנת הוראות כתובות
• הבנת הוראות בטיחות
• סדר וארגון
• יכולת למידה
דרישות חברתיות/ תקשורתיות: עבודה בצוות, תקשורת טובה עם עמיתים, יכולת שיתוף פעולה
דרישות רגשיות: התמדה, יכולת לעבודה עצמאית, מוטיבציה לעבודה, יכולת לקבל סמכות
הערות מיוחדות/מוכנות להתאמות:
*המעסיק נכון לעשות התאמות*
מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
דרישות
תפקיד: עובדים בלתי מקצועיים, כללי - עובדים מקצועיים תחום עיסוק: כללי
מיקום: פתח תקווה
שנות ניסיון: ללא ניסיון היקף המשרה: משרה מלאה
תאריך פרסום: 2/11/2020
תאריך עדכון: 24/01/2021 (אתמול 10:38)
מידע נוסף
אפיון סביבת העבודה 
נגישות המבנה: לא ידוע
סביבת עבודה פיזית: עבודה במחסן קירור- עבודה בקור (4 מעלות). קבלת ציוד מתאים מהמעסיק לצורך עבודה בקור.
סביבת עבודה חברתית: ממשקי עבודה עם מלקטים אחרים, עם המנהל ועם נהגי ההפצה.
עובד לבד, עובד בנוכחות אחרים , עובד בצוות
מידת אינטראקציה בינונית עם ממומנים ועמיתים.
|
|
מדריך/ה בהוסטל
|
נתניה |
אתמול 10:38 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר
|
תיאור המשרה
קוד משרה: M-7522 יישוב: נתניה
תיאור פעילות הארגון: חברה גדולה הנותנת שירותי דיור לאוכלוסיות בריאות הנפש ומוגבלות שכלית התפתחותית במספר מקומות בארץ.
ההוסטל המדובר הוא הוסטל שבו מתגוררים כמה עשרות דיירים שלהם מוגבלות פיזית ונפשית גם יחד. אוכלוסייה לא סיעודית.
תיאור התפקיד: ליווי הנחייה והדרכה של הדיירים בתחומי החיים השונים הנדרשים לקראת ניהול חיים עצמאיים בקהילה, תחת תוכנית שיקום שנכתבת עם מתאמת הטיפול. התפקיד כולל:
• עבודה עם הדיירים על מיומנויות הקשורות לכישורי חיים, ניהול עצמי וניהול משק בית, לדוגמא כביסה, לקיחת תרופות, ביצוע תורנויות שונות בהוסטל וכדומה- לעיתים עזרה פיזית בביצוע המשימות יחד איתם
• ליווי הדיירים למרפאה, לעבודה וכדומה
• יצירת קשר בין אישי תומך ומשמעותי עם הדיירים- דרך שיחות, משחק, טיול יחד וכדומה
• השתתפות בהדרכה אישית ובישיבות צוות אחת לשבוע
דרישות סף:
• יכולת לעבודה פיזית
• ידיעת העברית על בוריה בדיבור, בקריאה ובכתיבה- חובה
• יחסי אנוש טובים
• יכולת הקשבה והכלה, רצון לסייע
• רישיון נהיגה- יתרון
• הכרות עם תחום שיקום נפגעי הנפש- יתרון
• בעלי תחומי ידע נוספים כגון בישול / אומנות / ספורט וכדומה- יתרון
• השתתפות בישב"צ בימי שני בשעות 14:00-16:00- חובה
תנאי עבודה -
שעות עבודה : עבודה במשמרות כולל לילות, סופ"ש וחגים. הקף המשרה גמיש- בין 3 ל-6 משמרות בשבוע. (שעות המשמרות: בוקר- 7:00- 14:30, ערב 14:30 -22:00, לילה 22:00 -7:00)
תהליך המיון: ראיון עם מנהל ההוסטל > בדיקת ממליצים > ראיון עם סמנכ"ל החברה > חתימת חוזה
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: החפיפה נערכת באמצעות הצמדה כצופה למדריכה ראשית בימים הראשונים לעבודה. אין אפשרות לימי התנסות. ישנה הדרכה שבועית על ידי גורם מקצועי, והשתתפות בישיבות צוות אחת לשבוע.
דרכי הגעה: תחבורה ציבורית
תנאי העסקה (שכר + תנאים): שכר שעתי, יתואם מול המעסיק, תנאים סוציאלים עפ"י החוק.
דרישות התפקיד -
דרישות פיזיות:
• שימוש בראיה תקינה/ מתוקנת (לקרוב/ לרחוק)
• שימוש בשמיעה תקינה/ מתוקנת
• שימוש במגע
• עמידה ממושכת
• הליכה ממושכת
• שמירה על שיווי משקל
• כפיפה או כריעה
• עמידה על ברכיים
• הרמת משא
• נשיאה למרחק
• טיפוס
• הרמת ידיים מעל הראש
• הפעלת כוח
• קאורדינציה
• מיומנות אצבעות- מוטוריקה עדינה
דרישות קוגניטיביות:
• יכולת הפניית קשב / חלוקת קשב
• יכולת זיכרון לטווח ארוך
• יצרתיות
• הפעלת שיקול דעת
• יכולת תכנון
• יזימה
• עבודה ברצף של שלבים
• יכולת ניהול זמן
• יכולת פתרון בעיות
• יכולת בקרה- איתור בעיות ובדיקת טעויות
• קריאה
• כתיבה
• מיון
• הבנת הוראות בע"פ
• הבנת הוראות כתובות
• הבנת הוראות בטיחות
• סדר וארגון
• גמישות חשיבתית (יכולת לבצע שינויים)
• יכולת למידה
• ראייה מערכתית
דרישות חברתיות/ תקשורתיות: עבודה בצוות, תקשורת טובה עם הדיירים, כושר ביטוי טוב בע"פ, יחסי אנוש טובים, יכולת שיתוף פעולה
דרישות רגשיות: התמדה, יכולת לעבודה עצמאית, מוטיבציה לעבודה, ביטחון עצמי, סובלנות, אחריות, יכולת הקשבה והכלה, אמפתיה
הערות מיוחדות/מוכנות להתאמות: גמישות בהקף המשרה
מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
דרישות
תפקיד: מדריך/ה חברתי/ת, חיילים/ות משוחחררים/ות תחום עיסוק: כללי, טיפול, ייעוץ ורווחה
מיקום: נתניה
שנות ניסיון: ללא ניסיון היקף המשרה: משמרות
תאריך פרסום: 2/11/2020
תאריך עדכון: 24/01/2021 (אתמול 10:38)
מידע נוסף
אפיון סביבת העבודה 
נגישות המבנה: נגישות חלקית. מדובר בבנין שבו 4 קומות. קיימת מעלית רק לקומות השלישית והרביעית. בקומת הכניסה קיימת קמפה.
סביבת עבודה פיזית: העבודה היא בבניין מגורים שבו 4 קומות ודורשת מעברים בין הקומות השונות בבנין.
סביבת עבודה חברתית: אינטראקציה רבה עם דיירי ההוסטל (בהוסטל יותר מ 30 דיירים), וכן עם העובדים האחרים בצוות. העבודה בצוות של כ-20 עובדים- אחים סיעודיים, מדריכים, עו"ס, מתאמות טיפול, מנהל.
|
|
נציג/ת שירות בכיר/ה מהמגזר הערבי
|
אור יהודה |
אתמול 10:38 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר
|
תיאור המשרה
קוד משרה: M-7529
יישוב: אור יהודה
תיאור פעילות הארגון: חברה המספקת פתרונות מים
תיאור התפקיד:
מתן מענה טלפוני בשיחות נכנסות ללקוחות החברה בתחומים טכניים ופיננסיים.
התפקיד דורש התמודדות מול התנגדויות של לקוחות, מתן פתרונות- זיהוי צורך, הענקת פתרון וסגירת מעגל טיפול.
דרישות סף:
• תודעת שירות גבוהה.
• אסרטיביות.
• יכולת עבודה תחת לחץ.
• יכולת למידה.
• יכולות וורבליות.
• עברית טובה
• מוטיבציה לעבוד
תנאי עבודה -
שעות עבודה :
א'-ה' בין השעות: 17:00- 7:45 + ימי שישי לסירוגין (7.45-12.00).
תהליך המיון: ראיון עבודה עם מנהל ומבדקים נוספים לפי הצורך
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד:
קורס נמשך שלושה שבועות :שעות פעילות הקורס: 8:00-17:00
הקורס מתחיל בתאריך 24/12/2020
דרכי הגעה: תחבורה ציבורית למקום,
ישנם הסעות למוקד באור יהודה מחולון, בת ים, רמלה ולוד
תנאי העסקה (שכר + תנאים): יתואם מול המעסיק
נגישות המבנה: נגיש
סביבת עבודה פיזית: מוקד שירות. אולם.
סביבת עבודה חברתית: אינטראקציה גבוהה עם לקוחות ועם הצוות.
דרישות התפקיד -
דרישות פיזיות:
יכולות לבצע שיחות טלפון, יכולת לעבוד מול מחשב
דרישות קוגניטיביות:
הפעלת שיקול דעת, יכולת תכנון וניהול זמן העבודה, יכולת פתרון בעיות, סדר וארגון.
דרישות חברתיות/ תקשורתיות: עבודה בצוות, עבודה טלפונית מול לקוחות, כושר ביטוי טוב בע"פ.
דרישות רגשיות: התמדה, יכולת לעבודה עצמאית, מוטיבציה לעבודה, אחריות, יכולת לקבל משוב.
הערות מיוחדות/מוכנות להתאמות: יש מוכנות להתאמות.
מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
דרישות
תפקיד: נציג/ת שימור לקוחות, נציג/ת שירות טלפוני / מוקדן/ית תחום עיסוק: תמיכה ושירות לקוחות
מיקום: אור יהודה
שנות ניסיון: ללא ניסיון היקף המשרה: משרה מלאה
תאריך פרסום: 2/11/2020
תאריך עדכון: 24/01/2021 (אתמול 10:38)
|
|
מפתח/ת web ג'וניור – משרת סטודנט
|
תל אביב - יפו |
אתמול 10:38 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר
|
תיאור המשרה
קוד משרה: M-7509 יישוב: תל אביב (כעת מהבית)
תיאור פעילות הארגון: בית תוכנה המספק שירותי תוכנה לחברות ויזמים. החברה מתמחה בניהול פרוייקטי תוכנה משלב הייזום ועד שלב מסירת המוצר המוגמר ללקוח.
תיאור התפקיד:
• פיתוח מערכות ואפליקציות עבור סטרטאפים וחברות בארץ ובחו"ל.
• עבודה בחברה צעירה ודינאמית במרכז תל אביב.
• עבודה בסביבה מאתגרת ומעניינת.
דרישות סף:
• הכרות עם עולם הווב - חובה.
• הכרות עם HTML 5, JavaScript, CSS
• הכרות עם Frontend frameworks: React/Angular/VueJS - חובה
• הכרות עם Node.js, Git - חובה
• פיתוח למובייל - cordova/react native - יתרון משמעותי
• יכולת למידה מהירה, יצירתיות, עמידה במצבי לחץ
• אוריינטציה טכנולוגית חזקה
• שליטה ב- Sql - יתרון
תנאי עבודה
שעות עבודה : משרת סטודנט 50-60% משרה. העבודה כרגע מהבית.
תהליך המיון: ראיון אישיותי ומקצועי עם מנהל, מטלת בית מקצועית להגשה בתוך שבוע.
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: הכשרה עם מנהל.
דרכי הגעה: תחבורה ציבורית.
תנאי העסקה (שכר + תנאים): כחוק.
נגישות המבנה: מבנה נגיש.
סביבת עבודה פיזית: העבודה כעת מהבית. מתחם עבודה שיתופי בו החברה משכירה מתחמי עבודה, חדרי עבודה קטנים עם מחשבים.
סביבת עבודה חברתית: עבודה עצמאית, אך בממשק עם הצוות והמנהל, השתתפות בישיבות צוות יומיות להתעדכנות.
דרישות התפקיד -
דרישות פיזיות: עבודה בישיבה, יכולת הקלדה מהירה
דרישות קוגניטיביות: יכולת למידה איכותית, יצירתיות.
דרישות חברתיות: יכולת לעבודה עצמאית, בממשק ותקשורת טובה עם הצוות והמנהל.
דרישות רגשיות: התמדה לטווח ארוך, עמידה בלחץ על מנת לעמוד במשימות הצוות.
הערות מיוחדות/מוכנות להתאמות: ישנה מוכנות להתאמות.
מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
דרישות
תפקיד: תוכניתן, מתכנת, מפתח יישומים תחום עיסוק: תוכנה ותשתיות IT
מיקום: תל אביב - יפו
שנות ניסיון: ללא ניסיון עד 5 שנים היקף המשרה: משרה חלקית
תאריך פרסום: 2/11/2020
תאריך עדכון: 24/01/2021 (אתמול 10:38)
|
|
עובד/ת אריזה/ייצור במפעל לעוגיות משמרות ערב
|
אשדוד והסביבה |
אתמול 10:38 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר
|
תיאור המשרה
קוד משרה: M-7511 יישוב: אשדוד
תיאור פעילות הארגון: מפעל לייצור עוגיות מקרון
תיאור התפקיד: עובד ייצור ואריזה בפס ייצור של עוגיות מקרון. כחלק מהתפקיד יש למלא את העוגיות, לחבר את חצאי העוגיות בצורה מדויקת, ולארוז בקופסא.
דרישות סף: מוטוריקה עדינה, סדר וארגון, הגיינה.
תנאי עבודה -
שעות עבודה : כרגע יש צורך במשמרות ערב בלבד - – 12:00/14:00-22:00.
מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
דרישות
תפקיד: עובד/ת ייצור, עובד/ת בתחום הכנת מזון תחום עיסוק: מזון ומסעדנות, ייצור ותעשייה
מיקום: אשדוד והסביבה
שנות ניסיון: ללא ניסיון היקף המשרה: משרה מלאה, משמרות
תאריך פרסום: 2/11/2020
תאריך עדכון: 24/01/2021 (אתמול 10:38)
|
|
נציג /ת שירות ומכירות לשיחות נכנסות
|
ראש העין |
אתמול 10:38 |
|
שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר
|
תיאור המשרה
קוד משרה: M-7543 יישוב: ראש העין (אזור התעשייה, פארק אפק)
תיאור פעילות הארגון: עסק חברתי המתמחה במכירת מתנות וחבילות שי של פרחים, שוקולדים וכדומה. חנות ואתר אינטרנט, משלוחים בכל הארץ.
תיאור התפקיד: דרוש /ה נציג /ת שירות ומכירה:
• ביצוע משימות קשרי לקוחות שוטפות.
• מענה טלפוני ודיגיטלי לפניות לקוחות.
• פעולות יזומות להנעת מכירות ולשימור לקוחות.
• תמיכה ללקוחות באתר הסחר.
• תמיכה במשימות משרדיות לצוות המכירות והתפעול.
דרישות סף:
• זמינות למשרה מלאה ויכולת לעבוד בשעות נוספות לקראת חגים ומועדים.
• שליטה מלאה בתוכנות OFFICE - חובה.
• ניסיון במכירות / שירות לקוחות.
• יכולת ניסוח מעולה בכתב ובעל פה.
תנאי עבודה -
שעות עבודה : משרה מלאה. התחלה 8:00-8:30 סיום בין 16:00 ל17:00 (נדרשת נכונות לעבוד מעט יותר בתקופות עמוסות כמו חגים)
תהליך המיון: ראיון אחד או שניים
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: קיימת חפיפה עם עובד ותיק ותמיכה בהמשך.
דרכי הגעה: תחבורה ציבורית
תנאי העסקה (שכר + תנאים): יתואם מול המעסיק
דרישות התפקיד -
דרישות פיזיות: עבודה בישיבה מול מחשב, ובשימוש הטלפון.
• שימוש בשמיעה תקינה/ מתוקנת
• ישיבה ממושכת
• מיומנות אצבעות- מוטוריקה עדינה
• זמן תגובה מהיר
דרישות קוגניטיביות:
• יכולת הפניית קשב / חלוקת קשב
• שמירה על ריכוז
• יכולת זיכרון לטווח ארוך
• הפעלת שיקול דעת
• יזימה
• עבודה ברצף של שלבים
• מוליטיטאסקינג (ביצוע מספר משימות במקביל)
• יכולת ניהול זמן
• יכולת פתרון בעיות
• יכולת בקרה- איתור בעיות ובדיקת טעויות
• קריאה
• כתיבה
• הבנת הוראות בע"פ
• הבנת הוראות כתובות
• גמישות חשיבתית (יכולת לבצע שינויים)
• יכולת למידה
• ראייה מערכתית
דרישות חברתיות/ תקשורתיות: עבודה מול קהל, שירותיות, תקשורת טובה עם לקוחות, כושר ביטוי טוב בע"פ, כושר ביטוי טוב בכתב
דרישות רגשיות: התמדה, יכולת לעבודה עצמאית, ביטחון עצמי, יוזמה, סובלנות
הערות מיוחדות/מוכנות להתאמות: *המעסיק נכון לעשות התאמות*
מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
דרישות
תפקיד: נציג/ת מכירות טלפוני, נציג/ת שירות טלפוני / מוקדן/ית, נציג/ת שירות לקוחות תחום עיסוק: תמיכה ושירות לקוחות, מכירות
מיקום: ראש העין
שנות ניסיון: 1 שנים היקף המשרה: משרה מלאה
תאריך פרסום: 8/11/2020
תאריך עדכון: 24/01/2021 (אתמול 10:38)
מידע נוסף
אפיון סביבת העבודה 
נגישות המבנה: על פי המעסיק המבנה נגיש, קומת קרקע, קיימת מדרגה אך ישנה רמפה, קיימים שירותי נכים.
סביבת עבודה פיזית: סביבה משרדית, עבודה באופן ספייס, קיים רעש.
סביבת עבודה חברתית: עבודה מול קהל הלקוחות, אך ישנם ממשקי עבודה עם עובדי המשרד
עובד לבד, עובד בנוכחות אחרים, עובד עם לקוחות
מידת אינטראקציה גבוהה עם לקוחות
|
|