דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור ד)
אשנב   אביליקו

דרוש/ה נציג/ת זימון תורים טלפוני בכרמיאל

שם החברה:
מרכז תמיכה למעסיקים צפון
סוג המפרסם:
אחר

תיאור המשרה

קוד משרה: A333a

דרישות סף: התחייבות ל - 9 חודשי עבודה - חובה!
ידע בסיסי בתפעול מחשב - חובה!
עברית – ברמת שפת אם (קריאה, כתיבה, דיבור, הבנת הנקרא)
תעודת בגרות מלאה – יתרון משמעותי (ניתן לבדוק מקרים פרטניים)
ניסיון בעבודה במוקדי שירות ומידע- יתרון!
ידע בשפה האנגלית - יתרון!
תיאור התפקיד:
1. מענה טלפוני ללקוחות
2. אימות פרטי לקוח (שם+תז) במחשב
3. עדכון פרטי לקוח-כתובת ומספר במחשב
4. חיפוש וקביעת תור במערכת ( שיוך הבדיקה הנדרשת לתחום רפואי, חיפוש תאריכים בטבלה, ביצוע חיפוש
במערכת, איתור תורים)
5. מסירת הנחיות ללקוח
6. סיכום שיחה עם לקוח

תנאי עבודה
שעות עבודה: 6 ימי עבודה בשבוע , בין השעות : א-ה- 08:00-20:00, ו' - 08:00-13:00.
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: חודש וחצי קורס הכשרה, 5 ימים בשבוע למשך 6 שעות כל פעם. תקופת ההכשה נכללת במניין הוותק.
קורס ההכשרה מתבצע ע"י מדריכים מהמקום וכן בליווי של רכזת פרט.
דרכי הגעה: הסעות מ - שלומי, שלומית, לימן, בצת, גשר הזיו, ,סער. נהריה, נתיב השיירה, כברי, ,עמקא, אבו סנאן, כפר ייאסף, ג'וליס, טל-אל, ג'דיידה, בית ג'אן, ראמה, סג'ור, מעלות, תרשיחא, כפר ורדים, כלנית, מראר, חזון, כפר חנניה, קיבוץ מורן, שזור, חוסן, סמיע, כסרא, צפת, כפר שמאי, שפר+ אמירים, פרוד, עכו, נהריה מאזור כרמיאל יש תחבורה ציבורית.
תנאי העסקה (שכר + תנאים סוציאליים): מינימום על פי חוק.

דרישות התפקיד
דרישות פיזיות: יכולת לעבודה ברעש, עבודה בישיבה לאורך זמן, ראייה תקינה/מתוקנת, שמיעה תקינה/מתוקנת, יכולת עבודה על מחשב תקינה.
דרישות קוגניטיביות: כישורי שפה תקינים כולל יכולת הבנה והתבטאות, עבודה עצמאית, תשומת לב לפרטים, קשב וריכוז לאורך זמן, גמישות תפקודית (היכולת לעבור בין מטלות), הקשבה פעילה לצרכי הלקוח, הבנת הוראות כתובות ומילוליות, פתרון בעיות, יוזמה, הפעלת שיקול דעת, התמדה בעבודה לאורך זמן, יכולת למידה טובה
דרישות חברתיות: סבלנות וסובלנות בשיחות עם לקוחות, שרותיות גבוהה, אדיבות, חריצות,
דרישות רגשיות: מוטיבציה, יכולת עמידה בלחץ, סבלנות, יציבות רגשית, התמודדות עם סמכות, התמודדות עם שינויים והנחיות חדשות, יכולת להתמודד עם התנגדויות של לקוחות, עבודה בסביבה תחרותית, מזג רגוע.

מוכנות להתאמות: גמישות בתפקיד - יש.
אין אפשרות להתקין תוכנה מגדילת מסך. גמישות במשמרות - יש. יום א' חובה לעבוד. יש לעבוד ב - 2 משמרות ערב לפחות כל שבוע, יום ו' - סבב בין העובדים.


המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד.

מעסיק המלווה על ידי מרכזי התמיכה

דרישות

תפקיד: נציג/ת טלמרקטינג
תחום עיסוק: מכירות
מיקום: צפון
שנות ניסיון: ללא ניסיון
היקף המשרה: משרה מלאה
תאריך פרסום: 11/01/2018

מידע נוסף

אפיון סביבת העבודה  מעסיק המלווה על ידי מרכזי התמיכה
נגישות המבנה: נגיש

סביבת עבודה פיזית: מדובר במבנה עם 2 קומות הנמצא באזור תעשיה בצמוד למרכז קניות גדול ומרכזי. חלל העבודה גדול מאוד, עמדות העבודה הן בחלל פתוח כך שיש רעש של דיבור באוויר. כל 4 עובדים יושבים סביב עמדה אחת כאשר יש מחיצות בין התאים. בסוף האולם יש עמדה של אחראיות משמרת ועל הקיר תלויים מסכי טלוויזיה המדווחים על מצב השיחות שנכנסו.

סביבת עבודה חברתית: מגוונת
הגשת מועמדות  
חיפוש משרה

לעזרה 03-6013222 

הזדמנות חדשה