דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור ד)
אשנב   אביליקו

נציג שרות לקוחות עסקי

שם החברה:
סוג המפרסם:
אחר

תיאור המשרה

קוד משרה: M-2433


מיקום: פתח תקווה

תיאור פעילות הארגון: יבוא ושיווק מיכון משרדי, מתן שירותים בתחום המחשוב

דרישות סף: ניסיון קודם בשרות לקוחות טלפוני, תודעת שרות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים

תיאור התפקיד: עבודה במוקד של שיחות נכנסות, תמיכה בתקלות ופתיחת קריאה לטכנאי, עבודה בממשק ישיר ושוטף מול לקוחות וגם כחלק מעבודת צוות

תנאי עבודה
שעות עבודה : שעות פעילות המוקד 7:30-18:00.
אפשרות למשרה מלאה (9 שעות ביום)/משרת אם (0800-1600), משמרת ערב אחת בשבוע (09:00-18:00) ושישי בסבב.

הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: הכשרה תינתן על ידי הצוות במקום.

דרכי הגעה: תחבורה ציבורית נוחה וחניה במקום

תנאי העסקה (שכר + תנאים): יתואם מול המעסיק.

דרישות התפקיד
דרישות פיזיות: ראיה ושמיעה תקינה או מתוקנת, מגע בטלפון ומחשב לשם יצירת קשר עם הלקוחות, ישיבה לאורך זמן.

דרישות קוגניטיביות: הפעלת שיקול דעת, תכנון וניהול זמן העבודה באופן עצמאי, פתרון בעיות, קריאה וכתיבה.

דרישות חברתיות: העבודה ברובה עצמאית אך יש צורך באינטראקציה עם הצוות במקום. ישנה אינטראקציה טלפונית גבוהה עם הלקוחות הפוטנציאליים.

דרישות רגשיות: יכולת לעמוד בהתנגדויות ודחייה של לקוחות, יכולת לעבוד באופן עצמאי, יכולת להתמודד עם מצבי לחץ ועמידה ביעדים, יציבות ויכולת התמדה בעבודה.

הערות מיוחדות/מוכנות להתאמות: יש מוכנות גבוהה להתאמות.




המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד.

מעסיק המלווה על ידי מרכזי התמיכה

דרישות

תפקיד: נציג/ת שירות לקוחות
תחום עיסוק: תמיכה ושירות לקוחות
מיקום: מרכז
שנות ניסיון: 1 שנים עד 2 שנים
היקף המשרה: משרה מלאה
תעשייה:
תאריך פרסום: 17/01/2018

מידע נוסף

אפיון סביבת העבודה  מעסיק המלווה על ידי מרכזי התמיכה
נגישות המבנה: נגיש

סביבת עבודה פיזית: עבודה בעמדת מחשב וטלפון באולם בינוני.

סביבת עבודה חברתית: העבודה טלפונית מול לקוחות, ובשיתוף פעולה עם הצוות במקום.
הגשת מועמדות  
חיפוש משרה

לעזרה 03-6013222 

הזדמנות חדשה