דלג לתוכן העמוד (מקש קיצור ד)
אשנב   אביליקו

דרוש/ה מוקדנ/ית בחיפה

שם החברה:
מרכז תמיכה למעסיקים צפון
סוג המפרסם:
אחר

תיאור המשרה

קוד משרה: A5822a

תיאור פעילות הארגון: מוקד טלפוני של חברת הוט
דרישות סף: ניסיון במכירות - רצוי אך לא מחייב
תיאור התפקיד:
אפשרות ראשונה- לבצע טלפונים עפ"י רשימה ללקוחות קיימים של הוט כדי לשדרג את חבילת הערוצים
לשם כך על המוקדנ/ית לאסוף נתונים מתוך המערכת ולהבין איזו חבילה יש כבר ללקוח ומה כדאי להמליץ לו ובאיזו עלות.
אפשרות שניה- מכירת חבילת סלולר ללקוחות חדשים עפ"י רשימה.
בסיום השיחה יש לרשום על דף מכירה בכתב יד מה נסגר בשיחה ולהעביר לראש הצוות.

תנאי עבודה
שעות עבודה: 5 ימי עבודה בשבוע , בין השעות - 09:00-15:00.
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: השתתפות בקורס הכשרה של 5 ימים במקום. ולאחר מכן חניכה לצד עובד וותיק.
דרכי הגעה: תחבורה ציבורית בתדירות גבוהה - מרחק הליכה קצר ממרכזית המפרץ ומהרכבת.
תנאי העסקה (שכר + תנאים סוציאליים): מינימום עפ"י חוק +בונוסים.

דרישות התפקיד
דרישות פיזיות: תפקוד תקין של גפיים /גפה עליונות המאפשר הקלדה/כתיבה, שמיעה תקינה לצורך קיום שיחות טלפונית, ראייה תקינה/מתוקנת שכן בנושא נבדק ואין אפשרות להגדלת הכתב בתוכנה הספציפית, יכולת לישיבה ממושכת.
דרישות קוגניטיביות: יכולת דיבור בצורה ברורה ורהוטה לצורך תקשורת טלפונית, יכולת קריאה/כתיבה, הבנת הוראות כתובות/מילוליות, יכולת ארגון, עבודה ברצף, שיפוט חברתי, פתרון בעיות, עבודה עצמאית, תזמון, יוזמה, גמישות מחשבתית/תפקודית, הפעלת שיקול דעת, התמדה.
דרישות חברתיות: אדיבות ושרירותיות, חריצות, יכולת לקבל מרות ולהישמע לבקשות/דרישות האחר, יכולת לנהל שיחה וליצור תקשורת נעימה ומקדמת עם הלקוחות.
דרישות רגשיות: מוטיבציה, יכולת עמידה בלחץ, התמדה בעבודה, סבלנות, ביטחון בפנייה ללקוחות ויוזמה, יציבות רגשית, התמודדות עם סמכות, עמידה בדחייה/כישלון.

מוכנות להתאמות: גמישות בתפקיד - אין. גמישות במשמרות - לא.

המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד.

מעסיק המלווה על ידי מרכזי התמיכה

דרישות

תפקיד: נציג/ת מכירות טלפוני
תחום עיסוק: מכירות
מיקום: צפון
שנות ניסיון: ללא ניסיון
היקף המשרה: משרה חלקית
תאריך פרסום: 24/07/2017

מידע נוסף

אפיון סביבת העבודה  מעסיק המלווה על ידי מרכזי התמיכה
נגישות המבנה: נגיש.

סביבת עבודה פיזית: מוקד טלפוני בלב אזור עסקים שוקק. בכניסה מעלית שמובילה למשרדים. בכניסה למשרד דלפק קבלה שמאויש ע"י מזכירה. בהמשך ממוקמים שני המוקדים בחללים גדולים יחסית. לכל עובד עמדת עבודה נפרדת עם טלפון ומחשב. במרכז החדר עמדת מנהל המוקד. המעברים בתוך החדר רחבים.

סביבת עבודה חברתית: מגוונת
הגשת מועמדות  
חיפוש משרה

לעזרה 03-6013222 

הזדמנות חדשה